Ohjaquote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef Flippiee het volgende: [..] Twee keer bijna dood, straks is 3x scheepsrecht
![]()
niks kan jou vervangenquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ohjanajaa er komt vast wel ooit een ander turks meisje hier die mij dan vervangt.
oeiquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
@aight1
Omdat ik net klaar ben met werken en over anderhalf uur moet ik alweer werken
Wat nou als wij geen vervangster willenquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ohjanajaa er komt vast wel ooit een ander turks meisje hier die mij dan vervangt.
Haten op verzorgingquote:
Wat voor een ding?quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef FreezePop het volgende:
Iedereen uit deze SC nu. Bommelding.
Dan moet ik niet dood he. Goed oppassen op mij dusquote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou als wij geen vervangster willen
Gewoon zoals titanium zijn, dan ben je bulletproof.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dan moet ik niet dood he. Goed oppassen op mij dus
Aight als TS is cool.
Niet weten dat ik ijdel dit dat. Ik vind alleen de was doen niet echt de leukste bezigheid ever.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haten op verzorging
Ik krijg op school les in de was doen, man.
een bommelding.quote:
Ga jij maar alvast, wij volgen wel.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef FreezePop het volgende:
Iedereen uit deze SC nu. Bommelding.
Goede woordkeuze. Sick.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zoals titanium zijn, dan ben je bulletproof.
Hoezoquote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dan moet ik niet dood he. Goed oppassen op mij dus
Aight als TS is cool.
Kakpizza zit op de huishoudschool en is dus een vrouwquote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haten op verzorging
Ik krijg op school les in de was doen, man.
Dankje dankjequote:
Kakpizza is nog maar 14 jaar en doet waarschijnlijk brugklas en heeft het vak Verzorging.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kakpizza zit op de huishoudschool en is dus een vrouw
Nee hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje dankje
[..]
Kakpizza is nog maar 14 jaar en doet waarschijnlijk brugklas en heeft het vak Verzorging.
hihi condooms sex piemels bij verzorging masturbatie sex koken liefde lolquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje dankje
[..]
Kakpizza is nog maar 14 jaar en doet waarschijnlijk brugklas en heeft het vak Verzorging.
Kakpizza is 16 jaar en doet MBO 1 Verzorgende IG niveau 3. Volgend jaar verpleegkunde niveau 4. U mad?quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje dankje
[..]
Waarom zou iemand daar mad over worden.quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Kakpizza is 16 jaar en doet MBO 1 Verzorgende IG niveau 3. Volgend jaar verpleegkunde niveau 4. U mad?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
hihi condooms sex piemels bij verzorging masturbatie sex koken liefde lol
Geen idee wat u mad betekent, maar hé ik heb respect voor verplegers.quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Kakpizza is 16 jaar en doet MBO 1 Verzorgende IG niveau 3. Volgend jaar verpleegkunde niveau 4. U mad?
Geen idee. Ik vraag het alleen maarquote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom zou iemand daar mad over worden.
Mensen die nog ingaan op sanasoufi.quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef coban het volgende:
Omg denken jullie dat ik mijn rijbewijs in 116 lessen zal halen, zoals sanasoufi, als ze niet zakt ?(wel dus)Hebben jullie er vertrouwen in?
Omg 116 lessen wtf man dan doe je toch iets fout gosh
Nee hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Oke.quote:
Thanks man nu voel ik mij goedquote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef Omdatappel het volgende:
Even zeggen dat jullie lief zijn.
Okequote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]Daar ging verzorging dus bij mij niet over
[..]
Geen idee wat u mad betekent, maar hé ik heb respect voor verplegers.
Bij mij wel.quote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]Daar ging verzorging dus bij mij niet over
[..]
Geen idee wat u mad betekent, maar hé ik heb respect voor verplegers.
Nou ik ken iemand in mijn vriendengroep die 5x gezakt is, misschien is dat ook wel mijn motivatie om eraan te beginnen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef coban het volgende:
Omg denken jullie dat ik mijn rijbewijs in 116 lessen zal halen, zoals sanasoufi, als ze niet zakt ?(wel dus)Hebben jullie er vertrouwen in?
Omg 116 lessen wtf man dan doe je toch iets fout gosh
Ik weet hetquote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen die nog ingaan op sanasoufi.
Waarschijnlijk is het een man van 40.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ik word gewoon gek ze is zo dommmm
Chicks diggen dat.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Kakpizza het volgende:
Ik deed op VMBO verzorging omdat ik dacht dat je met mensen leerde omgaan, dit dat.
Krijg ik uiterlijke verzorging._!!!!
Ik kan wel nagels lakken, brosif.
Ik moest strikjes in haar enzo doenquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Kakpizza het volgende:
Ik deed op VMBO verzorging omdat ik dacht dat je met mensen leerde omgaan, dit dat.
Oh! skillsquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Kakpizza het volgende:
Ik moest ook haren wassen, schoonmaken en kokenquote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest strikjes in haar enzo doen![]()
op de havo
![]()
![]()
Al 3 jaar enigste jongen in de klas.quote:
Gaarne afspraak inplannen om mijn teennagels te doen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Kakpizza het volgende:
Koken vond ik ook leuk jaquote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik moest ook haren wassen, schoonmaken en koken
Koken was wel leuk
Beetje homofoob. Sorry broeder.quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gaarne afspraak inplannen om mijn teennagels te doen.
Enigste is dan weer jammer.quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Al 3 jaar enigste jongen in de klas.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef FreezePop het volgende:
Wij hadden het over sex en voorlichting en voortijdige zaadlozing en hoe er een dilemma was want er zat sperma op haar kleding.
Precies. M'n beste vriendin is geëmigreert naar Frankrijk, en ze runnen daar een bed en breakfast.quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koken vond ik ook leuk jaVind ik nog steeds leuk om te doen.
Wij hadden het over de schijf van 5.quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef FreezePop het volgende:
Wij hadden het over sex en voorlichting en voortijdige zaadlozing en hoe er een dilemma was want er zat sperma op haar kleding.
Ja ws wel.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een man van 40.
Mensen die dat niet zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef aight1 het volgende:
Ik ben ook altijd de enigste jongen in m'n klas.
En ik ben te dik want ik ben 48 kilo en 1.70.quote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ws wel.
"hey zijn jullie 50+? ja? En rijk? Ja? Oke, ik trek even mijn korte rode jurkje aan om jullie te verleiden, de oudste en lelijkste ga ik verleiden en wil ik mee trouwen hihi"
Ik zat op de middelbareschool gehele 4 jaren alleen met jongens in de klasquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef aight1 het volgende:
Ik ben ook altijd de enigste jongen in m'n klas.
Das wel een toffe ervaring! Sowieso moet je in Frankrijk of Italië opgroeien om echt te kunnen koken. Zoals een franse en een italiaanse kok met voedsel omgaan, echt ongelooflijk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Precies. M'n beste vriendin is geëmigreert naar Frankrijk, en ze runnen daar een bed en breakfast.
Uiterlijk van een B&B, maar de service van een hotel. Heb behoorlijk leren koken daar van de zomer!
Hey appelquote:
Ja ik heb ook iets van 10 jongens in m'n klas, maar ik ben de enigste.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zat op de middelbareschool gehele 4 jaren alleen met jongens in de klas![]()
Dat is echt lelijk
Respectquote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef coban het volgende:
Ik ben altijd de enigste travestiet in de klas.
Precies. Ik heb ook verschillende snijd-technieken geleerd, ik moest een heleboel soorten kaas proberen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das wel een toffe ervaring! Sowieso moet je in Frankrijk of Italië opgroeien om echt te kunnen koken. Zoals een franse en een italiaanse kok met voedsel omgaan, echt ongelooflijk/
Chinezen, die kunnen pas koken.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das wel een toffe ervaring! Sowieso moet je in Frankrijk of Italië opgroeien om echt te kunnen koken. Zoals een franse en een italiaanse kok met voedsel omgaan, echt ongelooflijk.
Hahahh ja zo'n vieze man is het gewoonquote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
En ik ben te dik want ik ben 48 kilo en 1.70.Volgens mij zit hij daar echt gewoon te genieten van al die reacties die hij krijgt.
Hey Pizza.quote:
Maar je bent wel lief.quote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef Intronic het volgende:
Ik ben de enigste enige in de klas.
Terechte anti-klacht.quote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zat alleen in de 1e en de 2e met chimeids in de klas
Ik alleen in de 3e.quote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zat alleen in de 1e en de 2e met chimeids in de klas
he dalalaldonquote:
Tofquote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook verschillende snijd-technieken geleerd, ik moest een heleboel soorten kaas proberen.. Misschien van de kerst weer heen.
Nog nooit in China geweest dus geen ideequote:
Qackpizzaquote:
quote:
Mozarella kaasquote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TofJa Fransen en kaas
En dan denkt men aan Holland met kaas, maar Fransen zijn erger.
[..]
Ja tof he, zo zijn er veel reeksen die dat hebben. In Singles kregen ze er ruzie over of het wel of niet mocht.quote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
75% van deze reeks bestaat uit: hoi, hallon, doei,en
Mozarellaquote:
De bereiding van de kaas is als volgt: Verse melk wordt gestremd met een scheutje lebmaagsap van een nuchter kalf.quote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Intronic het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hervekaas![]()
Geen tip dusquote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Intronic het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hervekaas![]()
Nu denk ik aan chocolade koekjesquote:
Singlesquote:Op maandag 12 september 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja tof he, zo zijn er veel reeksen die dat hebben. In Singles kregen ze er ruzie over of het wel of niet mocht.
[..]
Mozarella
Ik heb zo'n biscuitje met chocola erachterquote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu denk ik aan chocolade koekjes
Mijn vader had dat wel eens, was best lekker. Maar tevens hele huis naar meurquote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen tip dus
[..]
Nu denk ik aan chocolade koekjes
Digestive chocolate?quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n biscuitje met chocola erachter
Ik ga binnenkort op wokdate, Als mijn vriendinnetje tijd heeftquote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef aight1 het volgende:
Weenie maar gwn wokrestaurant is zo ziekelijk lekkel.
Van die verkade dingenquote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n biscuitje met chocola erachter
Dat is wel minder dan jaquote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mijn vader had dat wel eens, was best lekker. Maar tevens hele huis naar meur
Wij gaan binnenkort ook datenquote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort op wokdate, Als mijn vriendinnetje tijd heeftNiet dat we iets hebben ofzo, maar we noemen het altijd daten
![]()
[..]
Van die verkade dingen
[..]
Dat is wel minder dan ja
Helderziend dit datquote:
Die zijn lekker.quote:
Oeehquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort ook daten.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef aight1 het volgende:
haha flippiee heeft een friendinnetjuuuuuhhhhhhh :$ :$ :$: $:$
Ik nog wel hoor. Prrrrrima volkje.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja he, ik/we zit/zitten er niet voor niets daar niet meer he
Nee, omdat ik er niets te zoeken had.quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik nog wel hoor. Prrrrrima volkje.![]()
Althans..een paar dan.
Waarom jij niet dan?
Omdat je geen "goeden garp", "hallonballon ()" etc niet mocht zeggen?
Wat? Zo'n vreetschuur waar je onbeperkt kunt eten?quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef aight1 het volgende:
Weenie maar gwn wokrestaurant is zo ziekelijk lekkel.
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Zo'n vreetschuur waar je onbeperkt kunt eten?
Oeee...niet single meer?quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, omdat ik er niets te zoeken had.
Die duurdere zijn nog wel te doen inderdaad. Daar zit tenminste niet van dat tokkievolk binnen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jaen onbeperkt bieren. Maar dan wel een goeie dus duurder dus ziek lekker.
Jaa inderdaad, en gewoon goede kwaliteit eten en alles.quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die duurdere zijn nog wel te doen inderdaad. Daar zit tenminste niet van dat tokkievolk binnen.
Af en toe wel ja. Wel leuk om te kijken. Kan je ook een beetje in games kijken, dit dat.quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die is af en toe wel grappig.
Komt door die komkommer. EHEC enzoquote:
pats op je schedel kan je krijgenquote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nooit hoofdpijn
Geen hersens he
Ik heb toch geen hersenpijn?quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nooit hoofdpijn
Geen hersens he
Niet te hard, anders breekt ie als een eiquote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
pats op je schedel kan je krijgen
AAAAH STERF. Nu heb ik dat deuntje weer in mn hoofd.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef coban het volgende:
[..]
Komop konijntje doe maar wiebele wiebele
Komop konijntje doe je ding doe je daaaansje komop konijntje ahh komop konijnyje ahhhquote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
AAAAH STERF. Nu heb ik dat deuntje weer in mn hoofd.
Yes.quote:
Ja nou nu ben ik een vrouw.quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je zei net dat je travestiet was
Hoe weten wij dat zeker?quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nou nu ben ik een vrouw.
IK EIS EEN VROUWELIJKE VERSIE VAN MIJ NUUUUUUUUUUU
Dit dus. Wij eisen een volledige FOK!-fotoreportage van coban. NU.quote:
quote:
Oke is goed even pics maken, ok.quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. Wij eisen een volledige FOK!-fotoreportage van coban. NU.
Isgoed. Wel van die breezerfoto's he. Van die veel te harde geshopte foto's met glitterhartjesquote:
[quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]omg hahahahah.
MAAR IK HEB HOOFDDOEK
Oke die van hyves met kont gedraaid naar camera en achterom kijken met duckface en scheef gezicht met vreemde emotie?quote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Isgoed. Wel van die breezerfoto's he. Van die veel te harde geshopte foto's met glitterhartjes
Jep, als een eckte. En ook met platinablond haar en van die fucking grote oorbellen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef coban het volgende:
[..]
Oke die van hyves met kont gedraaid naar camera en achterom kijken met duckface en scheef gezicht met vreemde emotie?
En zoveel makeup dat je mijn huidskleur niet meer begrijpt? Zoals een eckte prostituee?
Geeft niksquote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ik lachte als een debiel en iedereen keek mij aan
Ik heb geen gaatjes in mijn orenquote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep, als een eckte. En ook met platinablond haar en van die fucking grote oorbellen.
heb je wel van dat puffeh hair?quote:
Gewoon een spijker doorheen rammenquote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus? Gewoon met een naald en die oorbel erin jassen.
Beunhaasquote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Gewoon een spijker doorheen rammen
Net als die joodse vrouwen toch? Sommige dragen toch pruiken om ze hun eigen haar niet mogen laten zien.quote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef coban het volgende:
Maar ik doe wel pruik over hoofddoek heen. Is baas.
No thanks is goed zoquote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus? Gewoon met een naald en die oorbel erin jassen.
van die plakdiamandjes danquote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef coban het volgende:
[..]
No thanks is goed zo
Ik zie het al voor me
Ja joden doen het op die manier.quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Net als die joodse vrouwen toch? Sommige dragen toch pruiken om ze hun eigen haar niet mogen laten zien.
Hey weet je hoe ze vroeger navelstrengen afkniptenquote:
Vorige week was het ook al niet echt veel inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef FreezePop het volgende:
ben ik weer nederlandse versie van fort boyard is zeer matig.
Ja en ook op nagels en op wangen. En ja ook zo'n neppiercing net boven mijn bovenlip enzo.quote:
Afknipten?quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Hey weet je hoe ze vroeger navelstrengen afknipten
Oelala.quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ja en ook op nagels en op wangen. En ja ook zo'n neppiercing net boven mijn bovenlip enzo.
Al die slechte muziek en tussenpraatjes. Die Franse versie heeft de setting, de sfeer en de muziek. Dit is allemaal a-hilarisch en afgezaagd.quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vorige week was het ook al niet echt veel inderdaad.
Precies. Gewoon afbijten dit dat.quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Afknipten?
Vader knaagde die gewoon door
Ik weet nog ietsquote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ja en ook op nagels en op wangen. En ja ook zo'n neppiercing net boven mijn bovenlip enzo.
Beeldvorming enzo, wat doe jequote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Afknipten?
Vader knaagde die gewoon door
M'n navelstreng doorbijten?quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
Hey hallo. Doe nu maar even normaal. Kim holland ofzo zal het vast wel willen doen voor jullie tegen een klein prijsje.
Oh, de franse versie ken ik niet, maar het is inderdaad allemaal net iets te. Vorige week kwam het ook heel erg gespeeld over, maar dat kwam gewoon omdat die musical'sterren' zo gemaakt vrolijk deden omdat ze eindelijk wat media-aandacht krijgen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Al die slechte muziek en tussenpraatjes. Die Franse versie heeft de setting, de sfeer en de muziek. Dit is allemaal a-hilarisch en afgezaagd.
quote:
ik las kerstshitquote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lurken is een kunst!
Binnenkort moeten we even beginnen aan onze aankomende kersthit.
Vandaag wel grappig met de rappers. Negativ en Kleine Viezerik zijn grappige kerels.quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, de franse versie ken ik niet, maar het is inderdaad allemaal net iets te. Vorige week kwam het ook heel erg gespeeld over, maar dat kwam gewoon omdat die musical'sterren' zo gemaakt vrolijk deden omdat ze eindelijk wat media-aandacht krijgen.
Dat lees ik altijd.quote:
Ooh kut, die had ik eigenlijk willen zien. Negativ is inderdaad een harde baas.quote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vandaag wel grappig met de rappers. Negativ en Kleine Viezerik zijn grappige kerels.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Mijn voorhoofd is helemaal warm
Ik ga dood jongens.
NEEEEEquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Ik ga dood jongens.
Vraag of iemand je voorhoofd wil aflikkenquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Ik ga dood jongens.
Dat hoort ook. In voor en tegenspoed enzo, je weet toch wel wat je gezweerd hebtquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
NEEEEE
ik zal je steunen in deze zware tijden
Uiteraard, ik wou het alleen nog eventjes benadrukken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dat hoort ook. In voor en tegenspoed enzo, je weet toch wel wat je gezweerd hebt
Ja goeie man.quote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vraag of iemand je voorhoofd wil aflikken
Dit zorgt voor verkoeling wanneer het speeksel opdroogt..
Dit deden ze vroeger in de oertijd ook
Isduur.quote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, beter ga je naar een psycholoog
Heb je een vriezer??quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ja goeie man.
Nee ik doe koude handen tegen hoofs houden en voelt lekker
Durf ik nietquote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je een vriezer??
Steek je hoofd daarin
wie?quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
Jullie krijgen groeten en liefde van rez (yeshomo)
Nou vorige keer viel mijn kop eraf en moest ik hem inruilen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je bent echt baas als je dit durft..
Ja hallo, geef mij even de schuld! I'll take you off my buddy list, bitch!quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar maar maar, dat was omdat LH dat zei
Sta ik op je vriendenlijst?quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo, geef mij even de schuld! I'll take you off my buddy list, bitch!
Ja, je hebt een groen vinkje voor je naamquote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sta ik op je vriendenlijst?
Ik ben teleurgesteld in jequote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Nou vorige keer viel mijn kop eraf en moest ik hem inruilen.
EN IKquote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, je hebt een groen vinkje voor je naam
omg awesomequote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, je hebt een groen vinkje voor je naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |