Ach, en anders liegen ze het wel dat het een Afrikaantje isquote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de 7 miljardste een kind is in een stinkend rijk gezin, zodat we niet in alle kranten hoeven te lezen over 1 of ander zielig Afrikaans of Aziatisch kind.
Ik was je al voor....quote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt! Ik ga vanavond op zoek
Die van mij komt 1x in de 2 weken. Tussendoor hou ik t zelf een beetje bij. Fornuis of zo, doekje er overheen. Als ik knoei, dan toch wel zuchtend het opdoen en zo. Maar de badkamer etc, dat doet de poets dus.quote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn schoonmaakster zou alleen de badkamer en het toilet hoeven te doen.... Dat vind ik echt zulke kutklusjes.....
Beetje stofzuigen en ramen lappen en dweilen dat vind ik wel ok....
Ik blijf me er over verbazen hoeveel nietszeggende kut posts per dag jij kan doen.quote:
*PROEST*quote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blijf me er over verbazen hoeveel nietszeggende kut posts per dag jij kan doen.
Ze zijn echt maximaal 10 woorden lang en lijken er puur op gericht om zoveel mogelijk posts te behalen met zo min mogelijk inhoud.
Eigenlijk post je alleen inhoudelijk als je weer eens een een ravenburger paard hebt ingekleurd.
Dan moeten we allemaal even klappen waarop jij weer verzucht dat je er best trots op bent. Voor de rest eigenlijk alleen maar losse brainfarts.
Toen een gezien uit Aerdenhout 7 miljoen won (toen de dikste hoofdpprijs beschikbaar) hebben ze er op televisie snel Haarlem zuid van gemaakt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de 7 miljardste een kind is in een stinkend rijk gezin, zodat we niet in alle kranten hoeven te lezen over 1 of ander zielig Afrikaans of Aziatisch kind.
Kun je ook spinnen?quote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blijf me er over verbazen hoeveel nietszeggende kut posts per dag jij kan doen.
Ze zijn echt maximaal 10 woorden lang en lijken er puur op gericht om zoveel mogelijk posts te behalen met zo min mogelijk inhoud.
Eigenlijk post je alleen inhoudelijk als je weer eens een een ravenburger paard hebt ingekleurd.
Dan moeten we allemaal even klappen waarop jij weer verzucht dat je er best trots op bent. Voor de rest eigenlijk alleen maar losse brainfarts.
Eerder andersomquote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je zonder kinderen opeens geen leven hebt, of zo.
Je denkt toch niet dat ze een discussie aan gaat?quote:
Ik ben aan het switchen van "Nee, geen kind!" naar "Oke, met deze misschien dan toch.... we zien wel."quote:
Een man kan hopen/dromen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze een discussie aan gaat?Dat is het hele probleem.
Er komt zo dooddoener: Laat me lekker, kan me niet schelen wat jij denkt,etc etc uit
Je kan nog beter een beetje bek/tik vechten met iemand dan zit er nog wat inhoud in. Een andere mening en misschien flink debiel maar er zit iets van leven in die grijze cellen. Dit is ....._______ flatline.
Als je dat dan toch weet he.................quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze een discussie aan gaat?Dat is het hele probleem.
Er komt zo dooddoener: Laat me lekker, kan me niet schelen wat jij denkt,etc etc uit
Je kan nog beter een beetje bek/tik vechten met iemand dan zit er nog wat inhoud in. Een andere mening en misschien flink debiel maar er zit iets van leven in die grijze cellen. Dit is ....._______ flatline.
Zie je wel, uiteindelijk wil iedereen gewoon kinderen!quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan het switchen van "Nee, geen kind!" naar "Oke, met deze misschien dan toch.... we zien wel."
Seriously?!
Uh. Ja. Beetje.
De definitieve NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE is iig verandert in een "Nou ja, ach, zou ooit wel een x kunnen"
Ik schrok er zelf van.
Dude, what? Je niet bestaande eierstokken beginnen te rammelen?quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan het switchen van "Nee, geen kind!" naar "Oke, met deze misschien dan toch.... we zien wel."
Seriously?!
Uh. Ja. Beetje.
De definitieve NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE is iig verandert in een "Nou ja, ach, zou ooit wel een x kunnen"
Ik schrok er zelf van.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie je wel, uiteindelijk wil iedereen gewoon kinderen!
Heul niet!! Nooit niet!!quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie je wel, uiteindelijk wil iedereen gewoon kinderen!
Hij begon er over. Hij wordt geneukt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, what? Je niet bestaande eierstokken beginnen te rammelen?
Het is dus echt waar. Je bent over de 30 en je bent het wijf in de relatie
Ja dan kan je er negeren. Maar ik was echt even oprecht verbaasd dat ze zich zo vaak (zo een 300/500 posts pd) kan vermaken met dat soort brainfarts. Ik heb ook wel eens een klier dag. Maar dit stopt nooit.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je dat dan toch weet he.................
En jij word niet geneukt? De basis voor een stabiele relatie waarin dat kind opgroeit is er in ieder geval dus alquote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij begon er over. Hij wordt geneukt.
Hence, I'm not the woman. Ook al kan ie auto's repareren en kan ik dansen
Jij kan van je geloof afgevallen zijn he?quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Kijk eerst een WIE het post, voordat je hapt
Als het iemand anders was had ik m´n capslock er voor aangezet.quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Kijk eerst een WIE het post, voordat je hapt
Je eierstokken beginnen te rammelen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seriously?!
Uh. Ja. Beetje.
Ik schrok er zelf van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |