quote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat liefis dat het poesje wat toen geboren is bij je ex (wazige zin maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
)
Nohquote:Op maandag 12 september 2011 17:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is dat kleine rode mormeltje van toen!
Heeft ie ook.. Vele zelfs.. Gezamenlijk staan ze bekend als "de monsters" ik was dus nog best aardigquote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nohje zoon heeft een naam hoor.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef vamperotica het volgende:
Ow.... even hoor... ( of hak die hier al eens laten zien?)
[ afbeelding ]
O dus moederpoes en kitten wonen allebei bij ex en jullie zoontje bij jou toch?quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dit is bij ( diezelfde
) ex
Oh gelukkig, dan zijn die vreselijke tegels niet van jou.quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dit is bij ( diezelfde
) ex
Dat waren ze ooit wel!quote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan zijn die vreselijke tegels niet van jou.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:15 schreef indaha het volgende:
[..]
O dus moederpoes en kitten wonen allebei bij ex en jullie zoontje bij jou toch?
quote:
Ambitie noemen ze dat.quote:Op maandag 12 september 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
zeker, alhoewel ik het kind en de katten had willen hebben, maar ik ben dan ook een hebberig persoon
Ja een restje orkaan geloof ik, wat staan ze er mooi opquote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Het waait nu nog harder dan daarnet geloof ik, dat wordt lachen zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dat is niet lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net pasta gemaakt, ik proefde het net; zijn de champignons nog helemaal niet gaar
Maak je ravioli?quote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net pasta gemaakt, ik proefde het net; zijn de champignons nog helemaal niet gaar
Omnomnoooooooom!quote:
Katten komen er ook nog wel... Op een "beter" tijdstip!quote:Op maandag 12 september 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
zeker, alhoewel ik het kind en de katten had willen hebben, maar ik ben dan ook een hebberig persoon
Dan haal je toch een lekkere maaltijdsalade?quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga straks frietjes halen want ik ben veel te moe om te koken
Die heb ik vorige week al 2x gehadquote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan haal je toch een lekkere maaltijdsalade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |