Sommigen vind ik echt heel grappig, maar deze dan weer totaal nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oooooh echt, de laatste nog even
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het hondje dat gedekt moet worden wil niet (en dat is dus de teef).
Mwah, de poging van indaha vind ik ook erg geslaagd hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef vamperotica het volgende:
Niemand die zo duidelijk uitlegt als jij
Ik kan echt niet op die pagina lezen zonder de tranen over mn wangen te hebben binnen 10 foto'squote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommigen vind ik echt heel grappig, maar deze dan weer totaal niet
Mooiquote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]hij komt woensdag of vrijdag
Dekhengst als in neukmachien?quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef indaha het volgende:
[..]
nee Chico is een hele goede dekhengst
waarvoor mensen uit het hele land komen om hem als papa te krijgen ,maar de teef die die moest dekken wilde maagd blijven dus het is niet gelukt.
Preciesquote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dekhengst als in neukmachien?
Sorry dat ik een beetje dom ben, soms gaan jullie te snel.
quote:
Nou dan kan het wegen beginnenquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een vet luxe weegschaal gekocht
Je kan je lengte instellen en je streefgewicht en dat onthoudt ie. Als je dan op de weegschaal gaat staan dan staat er wat je huidige gewicht is, wat je bmi is en hoeveel je nog af moet vallen om op je streefgewicht te komen![]()
[ afbeelding ]
Da hak toch nog heul nie gelezen!quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mwah, de poging van indaha vind ik ook erg geslaagd hoor
Alles prima, in afwachting van Ollie en Tommie volgende week.quote:Op maandag 12 september 2011 16:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]en qua prijs viel het ook goed mee
tevens hoien hoe is het met jou en jullie
Maar dat geeft niet, vrouwkequote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef vamperotica het volgende:
Da hak toch nog heul nie gelezen!
quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Alles prima, in afwachting van Ollie en Tommie volgende week.![]()
Alleen de auto had ineens geen remmen meer net, was de remleiding gesprongen, maar we krijgen over 14 dagen toch een andere want de versnelling had ook kuren dus deze kan naar de sloop.
Wat schattigquote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef vamperotica het volgende:
Ow.... even hoor... ( of hak die hier al eens laten zien?)
[ afbeelding ]
Nou als ik zou rijden maakt die remleiding niet uit voor de brokken want ik kan alleen maar rechtdoor rijden,quote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
veel updates geven heze zijn zo leuk
en oei, gelukkig heb je geen brokken gemaakt (hoop ik)
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als ik zou rijden maakt die remleiding niet uit voor de brokken want ik kan alleen maar rechtdoor rijden,nee grapje ik heb geen rijbewijs en toen het gebeurde reed mijn man hier in het dorp dus maar een km of 30.
Ach wat liefquote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef vamperotica het volgende:
Ow.... even hoor... ( of hak die hier al eens laten zien?)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |