Netjesquote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik had hier flinke pisdrama's verwacht met die loopse teef in huis 2 dagen, maar niks, echt tof!
RROD?quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat de wii is overledenMorgen maar even knutselen en zien of er niet toch een stekkertje of zo niet lekker is. Ik heb zelda nog niet uitgespeeld
En Paper Mario en ik denk dat mijn Animal Crossing dorpje nu wel vol onkruid staat
Hij loopt vast als hij in het menu komt. Hij start normaal op maar zodra ik in het menu gedeelte komt dan bevriest hij. Moet ik hem helemaal uitzetten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat doettie wel/niet wat hij eerst wel/niet deed?
De wiiquote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat is het nou, xbox of wii overleden
Oh, dat zou wel tof zijnquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb nog wel een wii voor je.. weet alleen niet of ik alle kabels nog heb. Die gekleurde kabels die in de tv moeten mist er wel eentje, eraf gebeten door James, maar die werkt nog wel gewoon verder.
Krijg je er een hond bij en dan zo'n grotere naakte (hoe die heten ben ik even kwijtquote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuk Rewimo![]()
Diaz krijgt er een naakte dame bij
Dat kan ik ook nog wel beantwoorden, dat wordt dus ook een nieuw interieurquote:Op dinsdag 13 september 2011 07:18 schreef Rewimo het volgende:
Hee Q! Ik heb je hulp nodig.
Mijn nieuwe katten passen niet bij mijn inrichting
Heb jij tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |