abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101975801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 01:01 schreef Lumberbob het volgende:

[..]

Veel mannen met asperger hebben issues met discipline, of doorzettingsvermogen. Of hebben wel ideeen over wat ze willen gaan doen, maar de uitvoering ontbreekt compleet. En door de sociale onkunde waar men mee geconfronteerd wordt tijdens opleidingen gaat groepswerk heel moeizaam, en helaas is 99% van alle studies groepsgericht tegenwoordig.
Ik heb ook geen doorzettingsvermogen maar ik ben gewoon lui :P
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef schaal_9 het volgende:
Wat wel 100% zeker is, is als je erg veel leest over Asperger, dat het een zelfvervullende waarheid wordt. Heel wat mensen met een diagnose zijn na die diagnose autistischer geworden en ontdekken problemen die er eerst niet eens waren.
Klopt. Probleem alleen was dat ik er heilig van overtuigd was dat ik het niet had en dat juist m'n ouders/school ineens allemaal andere problemen bij mij gingen ontdekken; ja dat hoort bij autisme. Ben blij dat ik zo sterk ben geweest om te blijven zeggen dat ik het niet had, 10 jaar lang. En nu er vanaf *O* kut psychologie

Tevens maak ik nog wel altijd als ik iets fout doe; Ja sorry man ik ben zo autistisch als de pest, maar dat weten jullie natuurlijk al lang he? :P

Ouders vinden dat niet chill, zeker omdat ik ze het nog altijd erg kwalijk neem dat ze niet naar mij geluisterd hebben
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')