abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101934076
Och Pessie, wat sneu dattie ziek is. -O-

Slaapgebrek en jij is idd niet zo'n succesvolle combi, maar je moet wel op tijd aan de bel trekken inderdaad :)
  woensdag 14 september 2011 @ 12:45:37 #127
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101934421
Ach ja, hij is niet elke week ziek, nog niet eens elke maand dus op zich. En als ie het nu tegelijk doet met zn tandjes is ook wel praktisch, is het leed in 1 keer geleden.
Volgens mij is linksboven nu door *O* daar zat ik al bijna 4 weken tegenaan te kijken :')
pi_101952982
hoe is het met de zieken?

ravi was vanochtend weer naar het dreumesuurtje geweest :) het eerste kwartier wilde hij me niet loslaten (letterlijk) maar later kwam hij los en op het einde dook hij gezellig met een paar andere kindjes de biebdoos in *O* de dreumesjuf was helemaal verbaast dat hij met 2 (ongecorrigeerd) al naar de peuterspeelzaal mag. maar ja: tis hier in de straat en selene gaat ook, dus waarom ravi niet? (op een andere groep hoor). hij doet nu ook helemaal niks onder voor de andere dreumesjes hoor. en als je hem een velletje en een klein duimpje geeft gaattie tevreden aan de slag :Y

slapen ging vanaaf wat minder.... daarstraks heb ik selene op de gang onderschept die met al der knuffels en zooi onderweg was naar ravi. enfin. selene terug in bed gedirigeerd, ok, prima, tof! ik naar beneden, heeft ravi in de smiezen dat selene niet komt en begint die boos te gillen. toen ik even later kwam kijken had hij uit boosheid al zn speeltjes uit bed gemieterd :') die teruggegeven en even opgevrolijkt, weggegaan, toen schikte hij zich na 1 verontwaardigd huiltje in zijn arme zielige lot en ging maar spelen en nu slaaptie :7

nog ff en ik skip het stuk "kamertje opleuken eerst" en plant selene's bed maar gewoon bij ravi op zn kamer.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 15 september 2011 @ 10:24:47 #129
259886 pessie
pi_101968978
Haha jouw kids zijn echt dol op elkaar simmu!

Hier vanochtend geen koorts/verhoging meer. Hij voelt zich nog niet helemaal jofel. Kwijlt als een Sint Bernard.
pi_101970464
Fijn om te lezen dat het beter met hem gaat Pessie. Jij ook al weer wat meer bijgeslapen nu je man ook weer thuis is? Lijkt me zo frustrerend als je, je zo voelt. Ik heb het gelukkig niet mee hoeven te maken, maar toen Yaro de eerste paar maanden zo veel huilden en energie kosten kon ik me er wel iets bij voorstellen. Zeker als je er gevoelig voor bent.

Simmu dat klinkt wel heerlijk zo die twee kinderen van jou samen. Wel goed van Ravi dat hij het uiteindelijk geaccepteerd heeft.

En kleine jongetjes worden groot. Meneer wilde vandaag ineens graag voor de tv zitten (normaal heeft hij het geduld er niet voor).

En dan ook nog maar een filmpje van mijn rouwdouwer
  donderdag 15 september 2011 @ 12:25:43 #131
259886 pessie
pi_101972348
Haha Yaro verplaatst dus ook meubels! Nathan verplaatst hier de stoelen.
En Yaro zit al op een stoeltje! Wow!
pi_101972817
O+ Yaro wat schattig O+
Lucas heeft ook die stoeltjes met tafeltje, maar zit voor de tv op een soort babyfauteuil, samen met zijn grote broer, zal eens een foto maken, ziet er zo zoet uit!

Over mannen die van huis zijn: toen Lucas 5 weken was ging mijn vriend naar Seattle, voor 3 dagen, moest kunnen. :W .. kwam er ineens die aswolk uit IJsland tussendoor :X , wist ie niet wanneer hij terug zou komen, kon wel 3 weken gaan duren dachten ze in eerste instantie... :X
Leuk met een baby van 5 weken :(
Uiteindelijk was ie toch binnen een week weer thuis *O*

Pessie, lekker genieten dat je man weer thuis is! *;
  donderdag 15 september 2011 @ 12:44:55 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101972860
Wij zijn terug van het cb. Helemaal goedgekeurd. Hij hoefde maar 2 blokjes in de vormenstoof te doen. Tot hun verbazing deed hij er al 3. Ik zeg: uhm, thuis doet hij ze allevier en bij opa en oma 5 (of 6). Dat vonden ze dus veel :?
Verder stapelde hij keurig 2 blokjes op elkaar. Dat vond hij meer dan genoeg. Als de toren hoger werd gemaakt, gooide hij ze keurig om ;)
Hij deed wel even de lichtbak aan, zat overal met zijn tengels aan en duwde door een of andere gleuf enkele puzzelstukjes waarvan ik alleen maar kan hopen dat ze het er nog achteruit gaan krijgen :@
'Hij is wel ondernemend hè?'
Hij weegt 9355 gram en zou 77,5 cm zijn maar ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Harry werkte niet echt mee namelijk ;)
Curves zijn hier te vinden.

Yaro, leuk hoor!
Hier wordt ook sinds kort met stoelen geschoven. Liefst zijn kinderstoel midden in de kamer zetten en er dan op klimmen en op (tap)dansen :X
pi_101973154
wat gaat hij mooi langs zijn eigen lijntje asy!
pi_101973167
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Asyniur het volgende:
Wij zijn terug van het cb. Helemaal goedgekeurd. Hij hoefde maar 2 blokjes in de vormenstoof te doen. Tot hun verbazing deed hij er al 3. Ik zeg: uhm, thuis doet hij ze allevier en bij opa en oma 5 (of 6). Dat vonden ze dus veel :?
Verder stapelde hij keurig 2 blokjes op elkaar. Dat vond hij meer dan genoeg. Als de toren hoger werd gemaakt, gooide hij ze keurig om ;)
Hij deed wel even de lichtbak aan, zat overal met zijn tengels aan en duwde door een of andere gleuf enkele puzzelstukjes waarvan ik alleen maar kan hopen dat ze het er nog achteruit gaan krijgen :@
'Hij is wel ondernemend hè?'
Hij weegt 9355 gram en zou 77,5 cm zijn maar ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Harry werkte niet echt mee namelijk ;)
Curves zijn hier te vinden.

Yaro, leuk hoor!
Hier wordt ook sinds kort met stoelen geschoven. Liefst zijn kinderstoel midden in de kamer zetten en er dan op klimmen en op (tap)dansen :X
Owh, moeten ze dat dan doen? Ga ik maar eens hard oefenen :P
Wij hebben een vormenstoof met los deksel. Als het haar niet direct lukt de vormpjes door het juiste gat te doen dan tilt ze het deksel op, doet de blokjes erin en legt het deksel er weer soort van op _O-
Nou ja, ik ben trots dat ze zo out of the box kan denken 8-)

Overigens kon Truus de testjes die ze tot nu toe gekregen heeft altijd al lang en breed. Ik had het idee dat ze pas die testjes doen als zo goed als alle kinderen ze goed zouden moeten kunnen, maar dat is misschien toch niet zo? :?
pi_101973193
ravi hoefde geen testjes te doen, want terwijl de wvk met selene bezig was hadden we hem wat speeltjes in zn ahnden geduwd en daar ging hij zelf al mee aan de slag ;)
pi_101973404
@Asyniur, goedgekeurd, altijd spannend? Ze stellen mij soms vragen waarop ik denk :?
ben altijd weer blij als ik het gehad heb... 26 sept. mogen wij :D

Edit @CrazyPrincess: idd, volgens mij vragen ze dingen die kinderen allang moeten kunnen, of iig 95 % van de kinderen...
10 jaar geleden met onze oudste was ik nog zo fanatiek dat ik ging vertellen wat hij allemaal nog meer kon :@ :@ , maar dat konden ze dan niet kwijt op het afkruislijstje o|O

@Asy, Jij woont toch ook in limburg, heb ik dat goed onthouden? : *O*

@Simmu, lief jouw twee, die twee van mij liggen ook graag bij elkaar, echte broederliefde oO<
  donderdag 15 september 2011 @ 13:23:15 #138
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101974019
Jeujj! Harry weer goedgekeurd! *O*
Dat meten ging hier ook niet helemaal soepel. Tirza mocht staand gemeten worden, ze hoefde niet in het bakje! Maar ze stond dus met haar hoofd helemaal scheef! Ik heb dus gezegd dat ik nog eens wilde meten en dan fatsoenlijk!
Daarna ging ze zelf nog meerdere malen staan om te meten en wegen!

Yo Cooki, jij ook uit Limburg?! *O*

Mijn meisje is toch zooooooo O+ O+ !
Gisteren moest ik, om niet nader te noemen reden, megahard huilen.
Tirza stond me echt heel beteurterd aan te kijken en zei 'mama huiluh' :'(
En toen kwam ze me een enorme knuffel geven. Toen moest ik nog harder huilen, maar dan ook van ontroering dat m'n kleine schatje me kwam troosten! O+

[ Bericht 38% gewijzigd door Elmo76 op 15-09-2011 13:28:56 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  donderdag 15 september 2011 @ 13:27:05 #139
259886 pessie
pi_101974147
Asy ik moest echt lachen om je post! Klinkt geweldig!

Wij moeten as dinsdag weer heen. Ik heb de arts -O- . 14 maanden prikken ook nog -O-

Cooki wat naar een week zonder man terwijl je een kind van 5 weken hebt, lijkt me voor hem ook heel naar, baby's op die leeftijd veranderen nog zoveel!
pi_101974162
Pessie, ook al zo'n rauwdouwer dus.

Cooki, dat is dan wel een domper met zo'n kleintje. Gelukkig viel het mee. En kom maar op met die foto.

CP toch handig op die manier. Lekker creatief. Hier steekt Yaro zijn handen door het vormpje, om vervolgens een blokje te pakken en daarna gefrustreerd te zijn dat hij het blokje en zijn hand er niet meer uitkrijgt. Dan gaat hij er zo mee zwaaien dat de bovenkant los laat en alles er uit ligt. Is ook een manier.

Asy, fijn weer goedgekeurd. En altijd leuk toch als je ze doet verbazen.
pi_101974198
Oh jullie moeten al, wij hebben gelukkig nog een maand Pessie. Ben benieuwd hoe hij er op gaat reageren. Yaro heeft tot nu toe weinig last gehad van de prikken. Hoe heeft Nathan op de andere prikken gereageerd?
  donderdag 15 september 2011 @ 13:35:08 #142
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101974382
Dat filmpje van Yaro!! ^O^ Stylist in de dop! Als je je huis anders ingericht wil hebben, dan weet je bij wie je moet zijn!

Die 14 maanden prikken zijn bij de meeste kids wel een stuk vervelender en het kan wel een paar dagen duren voordat ze er echt last van gaan krijgen wat betreft koorts enzo.

Ik vond het echt zielig, dat waren de eerste prikkies in de armen. Zo'n dikke naald in die kleine dunne armpjes ;( . Gelukkig was Tirza weer snel stil daarna! Ze heeft de arts ff kwaad :( aangekeken en toen was het weer goed!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101974608
Ook een manier ja As :D

Lieve maar ook stoere Tirza! O+

Bij een eventuele tweede ga ik alleen nog maar naar het CB voor de prikken. Wat een waste of time vind ik het zeg :{
pi_101974699
het hangt erg af van het cb hoor crazyprincess. de onze is gewoon fijn en de kinders beschouwen het doorgaans als een leuk uitstapje waar ze gave speeltjes hebben :P
pi_101977030
Ik ben wel benieuwd wat jullie concreet aan het CB hebben gehad. Hebben ze goede tips gegeven, afwijkende zaken geconstateerd, iets anders?

Misschien heb ik geluk dat ik een makkelijk en gezond kind heb en daarom vind dat ik er niets concreets aan heb gehad. Ik weet het niet :)
  donderdag 15 september 2011 @ 15:58:57 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101979479
CP, niet oefenen hoor! Harry heb ik thuis nog nooit 2 losse blokjes op elkaar zien stapelen :D
Het is ook niet echt 'testen'. Ze krijgen inderdaad gewoon wat speelgoed voor hun neus gezet en daar gaan ze meestal gewoon hun gang mee.
En de vormenstoof: als het Harry thuis niet snel genoeg gaat, haalt hij ook de deksel eraf en stopt alles er zo in ;)
Het leuke was dat ze niet eens knipperde met de ogen toen ik zei dat ik nog bv gaf. Het enige wat ze vroeg was of ik dat niet zwaar vond nu het zo slecht met me ging. Ik zeg: nee, juist makkelijk. Ik hoef 's nachts niet rond te hobbelen met een kind wakker is. Gewoon aanleggen en verder slapen :D

Tirza lijkt op d'r moeder. ook al zo'n schatje :*

Cooki, jep uit Limburg! *O*
pi_101979702
Ik vind t cb altijd wel leuk om te showen met mn kind :')
Vind t op zich ook wel fijn om bevestigd te krijgen dat t goed gaat met m.
Wij moeten ook dinsdag weer..Idd ook voor de prikken :X zie daar wel een beetje tegenop, ook omdat ie de laatste tijd nogal spookt s nachts. Nou ja we zien t wel, overleven t vast wel :)
gelukkige heb ik een werkgever die precies t zelfde als ik meemaak als Floris s nachts spookt :P die is dus wel begripvol ;) behalve dan dat ik er uit "moet" :D

Fijn dat Harry weer goedgekeurd is asy! En wat een ukkie is t toch!
pi_101980005
Ik heb hier een prima CB, en vind het wel fijn om even bevestigd te krijgen dat mijn meis het goed doet (alsof ik dat niet al weet). We hebben hier trouwens geen testje gedaan met een vormenstoof. Hannah moest een bal gooien en blokjes stapelen. Ze zette heel precies 6 blokjes op elkaar. Dat doet ze thuis niet eens :D

Toen ik vertelde dat ze de laatste tijd 's nachts wakker wordt, vaak hard huilend, vertelde de CB mevrouw dat het nu een tijd is dat ze echt nachtmerries krijgen. Dat vermoeden had ik al.
Haar advies was om haar echt even uit de situatie te halen. Mijn aanpak van even naar beneden voor een slokje drinken en misschien 10 minuten de tv was geloof ik ook wel prima.
pi_101980254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie concreet aan het CB hebben gehad. Hebben ze goede tips gegeven, afwijkende zaken geconstateerd, iets anders?

Misschien heb ik geluk dat ik een makkelijk en gezond kind heb en daarom vind dat ik er niets concreets aan heb gehad. Ik weet het niet :)
ik heb er voornamelijk geruststelling gehad ;)

daarnaast is het de eerste lijn voor wanneer er problemen zijn. ze vragen altijd hoe het met ons gaat en ze zijn eerlijk hier in het idee dat er meer wegen naar rome leiden mbt opvoeden. we zijn 1 x naar een andere cb arts gemoeten omdat ravi prikjes moest en koorts had, dat was direct een ergernispuntje onzerzijds, aangezien die arts begon te hameren op dat hij boterhammen moest eten terwijl zijn mondtrauma toen nog speelde. ons eigen cb vond het prima dat we dat in ons eigen tempo aanpakten
pi_101980339
ravi heeft de laatste weken ook dat als hij wakker wordt hij dan eventjes echt hardverscheurend huilt ;( tis maar 5 minuutjes en dan is het over. elke ochtend om 6 uur en sinds deze week na zijn middagslaapje ook. hij schrik zich geloof ik kapot van de overgang tussen slapen en dromen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')