hoe is het met de zieken?
ravi was vanochtend weer naar het dreumesuurtje geweest

het eerste kwartier wilde hij me niet loslaten (letterlijk) maar later kwam hij los en op het einde dook hij gezellig met een paar andere kindjes de biebdoos in

de dreumesjuf was helemaal verbaast dat hij met 2 (ongecorrigeerd) al naar de peuterspeelzaal mag. maar ja: tis hier in de straat en selene gaat ook, dus waarom ravi niet? (op een andere groep hoor). hij doet nu ook helemaal niks onder voor de andere dreumesjes hoor. en als je hem een velletje en een klein duimpje geeft gaattie tevreden aan de slag
slapen ging vanaaf wat minder.... daarstraks heb ik selene op de gang onderschept die met al der knuffels en zooi onderweg was naar ravi. enfin. selene terug in bed gedirigeerd, ok, prima, tof! ik naar beneden, heeft ravi in de smiezen dat selene niet komt en begint die boos te gillen. toen ik even later kwam kijken had hij uit boosheid al zn speeltjes uit bed gemieterd

die teruggegeven en even opgevrolijkt, weggegaan, toen schikte hij zich na 1 verontwaardigd huiltje in zijn arme zielige lot en ging maar spelen en nu slaaptie
nog ff en ik skip het stuk "kamertje opleuken eerst" en plant selene's bed maar gewoon bij ravi op zn kamer.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh