abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101903404
Whehe :D
Florian zat zo:

Kijk ik beter: piepklein restje appel in zijn hand, de rest van de appel is verdwenen, inclusief klokhuis _O-
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:41:59 #102
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101909529
Welkom Cookie...

Wat een geweldig filmpje van Niels!

Freecell... Oh dat zal idd wel een hoop 'gezelligheid' opleveren! Hopelijk zijn ze snel door...

Hier is het weer 'slaaptijd' .. eens in de zoveel weken is het een tijdje slaap inhalen...
06.45 was ze wakker... 07.15 er weer in tot 09.30 (en ik ook O+ ).... 10.15 sliep ze weer tot 12.00...
En vanmiddag nog een uur voor het eten!
Ze had wel tijd om een mooie snottekening te maken in haar bedje. :') Ze loopt zo enorm leeg.. het zat zelfs tegen de spijltjes
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:50:45 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101909893
Manlief is thuis *O* Nathan wordt er wel blij van maar toch even getempt: 38.2, niet zo gek dat ie gilt dus. Ik weet dat er (minimaal) 1 tand aan het doorkomen is, en dat is al ruim 3 weken dus ik hoop dat dit leed snel geleden is.

Cookie welkom met Lucas!

Free, ik dacht, "die zitten gezellig samen op de bank, daar ga ik niet tussenkomen". Maar goed, heb tegen S. verteld dat ie noooooooooit meer weg mag, dus komt goed!
Florian, vreterd!

Hier loopt Nathan ook leeg, Z'n neven hadden ook de ene snotneus na de ander, zal er wel mee te maken hebben.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:11:27 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101910915
Ik zag zojuist met Harry naar bed brengen dat 1 spijl aangevreten is :o
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:12:41 #105
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101910976
Geef 'm dan ook es wat te eten! ;)
Straks is het hele bed weg!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101911062
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
ravi probeerde ook door zn bedje te knagen. die slaapt nu in selene's oude bedje :X emma deed het geloof ik ook
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101911089
Hahaha, Harry had nog honger? ;) Maar verder niet zo grappig natuurlijk. Deed Emma van Keshet dat niet ook?

Keshet, hoe is het met Emma nu?

Daan is nog wel verkouden, maar verder wel weer de oude. Geen koorts en weer lekker pittig. Vandaag ook gewoon naar het KDV geweest en dat is prima gegaan. Morgen ben ik weer lekker met 'm thuis.

Volgens mij zijn alle kindjes ongeveer ziekig als ik het zo lees. Het lijkt wel herfst! :(
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:15:11 #108
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101911091
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige. :')
A grand adventure has begun.
pi_101911094
ik was net aan het overwegen om eens na te gaan of het wellicht een ideetje zou zijn om er antinagelbijtspul op te doen toen hij ermee ophield >:)
pi_101911109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Keshet het volgende:

[..]

Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige. :')
gmta *O*
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:24:25 #111
265732 Keshet
pi_101911578

Souvenir van 't 4-kiezen-in-1-weekend weekend. :D
Bedje is vervangen inmiddels. Als tussenoplossing heeft ze een tijdje in een campingbedje geslapen. 't nieuwe bedje is compleet ingesmeerd met byte-x; hoe sneu ik 't ook vind.

Daan is dus weer wat opgeknapt? Fijn! ^O^

Emma had vanochtend nog 40 graden koorts maar in de loop van de dag is d'r temp gezakt naar lichte verhoging. Beetje pieperig en zeurderig is ze nog wel, maar ach, dat hoort er bij denk ik.
Volgens mij is ze bezig met de 2e serie van 4 kiezen! :o

:* voor Florian. Rotdingen ook, die tanden. Maar ja, als je appels wilt knagen heb je ze wel nodig. ;)

Pessie, fijn dat je man weer thuis is. Maarreh, is het niet een idee om een andere oplossing voor je probleem te zoeken dan eisen dat je man thuis blijft? Ik schrok best van je bericht!
Als je serieus zulke gedachten had, wil je er dan alsjeblieft hulp voor gaan zoeken? Desnoods bij een vriendin die om de hoek woont? :* Echt!
pi_101911730
Omg, dat bedje! Wilde je uitbreken, Emma?
(m'n hamster deed ook bij z'n tralies O-) )
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:32:51 #113
265732 Keshet
pi_101911981
Dat was dus 5 minuten werk he, dat knagen. Later ontdekte ik meerdere knaagsporen aan 't bedje. Ze is toen zonder pardon naar 't campingbedje gegaan; ik wil m'n kind niet nog een keer met verfresten en houtsplinters in haar mond in bed vinden.

De winkel waar ik 't ledikantje gekocht heb was 't met me eens dat dit wel heel extreem was en vast niet alleen aan 't knagen te wijten was (I doubt it) en daarom hebben ze 't vervangen. Fijn was dat!

Heb je de tralies van de hamsterkooi ook ingesmeerd met byte-x? O-)
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:40:51 #114
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101912353
Ohhhh zo das een flinke hap geweest!!!
Hier gelukkig geen uitbreek pogingen.. maar wel af en toe knarsetanden (brrrrr)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101912364
In eerste instantie moest ik lachen om die foto, daarna had ik iets van "oh crap, dat heeft ze ook binnen gekregen". Sorry!
pi_101912600
:{ Wat sneu al die zieke kindjes.. :{

Over knagen: Lucas heeft een variant: kopstoten geven tegen het hoofdeind |:(
zouden z'n hersens dan aan het groeien/doorkomen zijn ofzo :P

Lucas heeft vandaag totaal maar 5 kwartier geslapen... ... gezellig én vermoeiend :O *O*
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:51:00 #117
265732 Keshet
pi_101912883
Spew, het meeste heeft ze volgens mij uitgespuugd.
Ik heb de dagen daarna wel heel neurotisch in de gaten gehouden of ze geen geperforeerde darm oid zou hebben. Geen idee hoe ik die van de buitenkant had moeten ontdekken hoor. :D

Cooki, dat is niet al te veel. Slaapt hij nu al wel?

Reilan, dat knarsetanden vind ik zó erg he! Brrr!
pi_101913176
Zo das best ernstig die hap van Emma!
Hier is t alleen de lak die eraf geschaapt wordt :') (of werd is t eigenlijk)

Project Floris wakker houden is wel geslaagd hier :P Hij heeft van kwart voor 9 tot 12 dus geslapen. Daarna ben ik met m naar t dorp gegaan en even langs mn vader gegaan. Rond half 4 was t even drama (echt heel even maar, bizar genoeg) en toen waren we rond half 5 weer thuis. Heeft ie gegeten, na t eten lekker wezen douchen en toen om 7 uur naar bed. Waar hij de energie vandaan haalde :?
Hoop dat ie morgen gewoon rond 7.30 wakker wordt :)
pi_101913243
Keshet, rottig is dat he? Daar zouden ze nou een soort angelsound voor moeten hebben: soort handtas-rontgen-gadget... B-)

btw heeft ze ook al eens tuin-aarde/potgrond oid gegeten? :Y) Ik zat toen bij Lucas te wachten op een zwarte luier, maar die kwam niet ... oO<

Lucas slaapt al sinds 7 uur , dus ik mag niet klagen, maar doe het soms wel :@
Hij heeft eerst nog goed gegeten én de broccolli over de vloer gemikt, daarna flesje pap en als we dan vragen : ga je slapen zegt ie ja of nee.... O+

Die vraag stellen we niet als hij moet gaan slapen, dan "moet" ie.... :o
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:32:51 #120
259886 pessie
pi_101915208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]

Pessie, fijn dat je man weer thuis is. Maarreh, is het niet een idee om een andere oplossing voor je probleem te zoeken dan eisen dat je man thuis blijft? Ik schrok best van je bericht!
Als je serieus zulke gedachten had, wil je er dan alsjeblieft hulp voor gaan zoeken? Desnoods bij een vriendin die om de hoek woont? :* Echt!
Dat nooit meer weg was niet serieus bedoelt hoor!
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:33:40 #121
265732 Keshet
pi_101915264
Was je opmerking dat je Nathan wel wat aan kon doen wel serieus bedoeld?
pi_101915409
Ik moet bekennen dat ik er ook een beetje van schrok, Pessie. :*
pi_101917032
Wij zijn terug van een super vakantie! Hadden het zo naar onze zin dat we 3 nachten bijgeboekt hadden!
Mini heeft het ook naar dr zin gehad en heeft veel geleerd oa op zichzelf in slaap vallen! Moet er nog wel naast zitten maar dat doe ik met liefde...
Maar ook aan 1 hand of kruk een stukje lopen

hopelijk gaat het hier met iedereen ook goed zal morgen ff bijlezen...
pi_101917150
Zo in de gauwigheid lees ik over zieke kindjes en tandenleed
beterschap en sterkte :*
  woensdag 14 september 2011 @ 10:04:02 #125
259886 pessie
pi_101930126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef Ssserpente het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er ook een beetje van schrok, Pessie. :*
Ik schrok er zelf ook van, heb het wel eerder gehad onder invloed van slaapgebrek maar dan was manlief er om het over te nemen. Daarom heb ik hem maar even tekeer laten gaan, gewoon voor zijn veiligheid. Toen ik manlief eenmaal aan de telefoon had gehad ging het beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nathan is ziek -O- . 38.0, dus niet dramatisch, wel genoeg om flink huilerig te zijn, onder invloed van een paracetamol heeft ie zn hele boterham opgegeten :o en na het ontbijt kwam hij bij mij met zn zak rozijntjes _O- ik vond dat hij niet direct na het ontbijt mocht snoepen dus hij heeft er een half plak ontbijtkoek bij gehad, volgens mij was hij toen wel verzadigd.
Hij is bleekjes en heeft van die koortsoogjes, heel sneu. En kwijlen! OMG!
Wel redelijk geslapen trouwens! Manlief is thuis en hij ging zonder problemen slapen gisteravond, vannacht is manlief er 2 keer even heen geweest en om half 5 heb ik hem maar gevoed omdat hij zich toen ook niet lekker voelde en even troost nodig had vermoed ik. Daarna verder geslapen tot half 8 *O* . Hij heeft zn papa dus echt gemist, ik had niet door dat hij zn papa zo zou missen. Wat dat betreft mag manlief gewoon echt niet meer langere tijd weg totdat die verlatingsangst een beetje minder is. Maar goed, als manlief nog een keer naar Estland gaat zal dat over een jaar of 2 zijn. Hij was nu met de eerste groep mee en over een jaar of 2 zal de laatste groep gaan, ik denk dat hij wel wil zien hoe het er uiteindelijk uit is komen te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')