ravi probeerde ook door zn bedje te knagen. die slaapt nu in selene's oude bedjequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Ik zag zojuist met Harry naar bed brengen dat 1 spijl aangevreten is
Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Ik zag zojuist met Harry naar bed brengen dat 1 spijl aangevreten is
gmtaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Keshet het volgende:
[..]
Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige.
Dat nooit meer weg was niet serieus bedoelt hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
Pessie, fijn dat je man weer thuis is. Maarreh, is het niet een idee om een andere oplossing voor je probleem te zoeken dan eisen dat je man thuis blijft? Ik schrok best van je bericht!
Als je serieus zulke gedachten had, wil je er dan alsjeblieft hulp voor gaan zoeken? Desnoods bij een vriendin die om de hoek woont?Echt!
Ik schrok er zelf ook van, heb het wel eerder gehad onder invloed van slaapgebrek maar dan was manlief er om het over te nemen. Daarom heb ik hem maar even tekeer laten gaan, gewoon voor zijn veiligheid. Toen ik manlief eenmaal aan de telefoon had gehad ging het beter.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef Ssserpente het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er ook een beetje van schrok, Pessie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nathan is ziek. 38.0, dus niet dramatisch, wel genoeg om flink huilerig te zijn, onder invloed van een paracetamol heeft ie zn hele boterham opgegeten
en na het ontbijt kwam hij bij mij met zn zak rozijntjes
ik vond dat hij niet direct na het ontbijt mocht snoepen dus hij heeft er een half plak ontbijtkoek bij gehad, volgens mij was hij toen wel verzadigd.
Hij is bleekjes en heeft van die koortsoogjes, heel sneu. En kwijlen! OMG!
Wel redelijk geslapen trouwens! Manlief is thuis en hij ging zonder problemen slapen gisteravond, vannacht is manlief er 2 keer even heen geweest en om half 5 heb ik hem maar gevoed omdat hij zich toen ook niet lekker voelde en even troost nodig had vermoed ik. Daarna verder geslapen tot half 8. Hij heeft zn papa dus echt gemist, ik had niet door dat hij zn papa zo zou missen. Wat dat betreft mag manlief gewoon echt niet meer langere tijd weg totdat die verlatingsangst een beetje minder is. Maar goed, als manlief nog een keer naar Estland gaat zal dat over een jaar of 2 zijn. Hij was nu met de eerste groep mee en over een jaar of 2 zal de laatste groep gaan, ik denk dat hij wel wil zien hoe het er uiteindelijk uit is komen te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |