abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101890117
ravi loopt als een tiet hoor! erger nog; sinds deze week klimtie ook :X kruipt zo de bank op, de stoel op zn kamer (zo'n ikea wipstoelding :X ). helaas nog geen een nacht doorgeslapen sinds we thuis zijn en het ventje is nogal van de dreumesdriftbui. het is zo erg dat toen we zondag op de uitdag waren iemand een foto trok van zn pruillipje en daaropvolgend boos huilen :D (ze vonden het schattig ;( )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101890135
ravi was en is juist andersom trouwens, die weigert pertinent (driftbui als je het probeert) een handje!

ik zou lars gewoon maar laten :* hij krijgt vanzelf wel het vertrouwen hoor :Y zulke dingen kan je toch niet forceren, en waarom zou je ook? hij loopt wanneer hij er zelf aan toe is. komt goed!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 13 september 2011 @ 09:24:13 #78
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101890408
Meimel Nathan slaapt overdag ook niet veel.

Hij werd wakker net toen ik naar bed zou gaan dus heb hem maar bij me in bed genomen. Het langst wat ik afgelopen nacht aan 1 stuk heb geslapen is een uur denk ik. Ik heb het maar niet bijgehouden, daar wordt ik alleen maar vermoeider van. Hij kan ook wel krampen hebben gehad afgelopen nacht. Vanochtend een megaluier terwijl hij gisteren amper gepoept had. Maar goed, vanavond is manlief weer thuis, ik hoop dat et dan weer beter gaat!

Mijn kind kwijlt :') , binnen een half uur nadat ik hem aangekleed had kon ik hem al een ander shirt aandoen. Gelukkig heb ik 4 nieuwe shirts meegenomen uit het zuiden :Y) . Hij zit volgens de huidige maat in 86 :? . Het lijkt net alsof hij een maat heeft overgeslagen, maar zn name-it bovenkleding is wel 80 en zit net zo goed.
pi_101890499
Pessie, hier was het eigenlijk hetzelfde soort drama afgelopen zomer. Ravage was een week weg, en meteen de eerste nacht ging het inslapen bij Isabel ruk. Dat is de hele week gebleven, en daarnaast lukte het inslapen na de nachtvoedingen ook geen meter. Ze heeft toen ook vrij veel bij mij in bed geslapen, ik zat er op een gegeven moment ook zo doorheen. Het heeft nog wel even geduurd, toen Ravage weer terug was, tot alles normaal was (week of 5) maar het ging wel meteen een stuk beter. Mijn conclusie was dan ook dat ze Ravage miste, en inderdaad ook het avondritueel met hem. En omdat hij heel vroeg in de ochtend vertrokken was, heeft hij geen afscheid genomen toen, ik vermoed ook dat er toch wel iets van verlatingsangst meespeelde. Ik mocht op een gegeven moment ook niet meer in een andere ruimte dan Isabel zijn.. Frustrerend is het!
Ik hoop dat Nathan straks weer lekker slapen gaat, dan kun jij ook weer bijtanken! :*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 13 september 2011 @ 09:34:50 #80
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101890589
Ah, dat klinkt wel heel erg bekend morretje. Manlief was om 4 uur 's ochtends vertrokken dus inderdaad ook geen afscheid genomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101890988
Dat is fijn Pessie!
(Dat je man onderweg is bedoel ik, niet dat Nathan kwijlt ;) )

Dat kwijlen is irritant idd. Dat heeft Lars ook een hele tijd gedaan (de laatste tijd gelukkig iets minder) Op een gegeven moment heb ik het maar opgegeven om hem er fatsoenlijk uit te laten zien... Dan maar wat langer met een slabbertje om rondlopen, of gewoon met natte plekken. Scheelt dat hij het in een redelijk warme tijd deed, dus dat ik me niet zo zorgen maakte dat zo'n grote natte plek ook heel koud kon zijn...
pi_101893208
Floris moet echt over op 1 slaapje geloof ik :') Gisteren heeft ie 2 keer geslapen, hij sliep gisteravond pas om half 9 en om 6 uur was ie klaarwakker...Denk ook dat dat kwam omdat ie om 5 uur wakker werd met een natte romper, slaapzak enzovoorts. Zelfs zn bed was nat, en dat ie daarna niet meer is gaan slapen. Om kwart voor 9 was ie doodmoe en nu ligt ie nog steeds te slapen. En ik sliep zelf pas om 12 uur dus echt een lekkere nacht heb ik neit gehad :')
Dus vandaag mag ie maar 1 keer slapen :P Ben benieuwd of ie dat gaat trekken met wat uurtjes van vanochtend...

En aan de hand lopen is tegenwoordig leuk! Sinds ie door heeft dat je dan mensen naar de plek waar je ze wil hebben kan laten lopen :D

Fijn dat je man weer naar huis komt Pessie! Hopelijk gaan de nachten dan weer beter!

Cooki welkom! Gezellig dat je ook mee komt posten!
pi_101893215
Ik was maar heel even naar boven _O-

Toen ik terugkwam riep hij al nee-schuddend "nee nee nee nee!" _O- En "nooties in, kijk!" (funnies) *houdt pak weer ondersteboven*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:39:39 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101893417
:D O+
in de haak.
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:44:06 #85
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101893577
Whaha Niels! Zoveel hagelslag dat je 't overzicht kwijt bent? :D

Wat schuifelt 'ie lief op 't einde! O+
A grand adventure has begun.
pi_101893677
Briljant Niels _O-
Leuk zo'n filmpje Twinkly! O+ , *onthouden*
Hier een foto van Lucas, als 1e kennismaking :Y) (op kdv)

dinsdag 13 september 2011 @ 11:48:28 #87
265732 Keshet
pi_101893747
Welkom Cooki en Lucas! *O*
pi_101893752
:D Heerlijk hagelslagmonster! O+

Welkom Cooki en Lucas. *O*
pi_101893798
Niels :D O+

Wat een leukerd is Lucas Cooki!

Ook even een foto van mijn dreumes, van zondag, precies 14 maanden (gaat veel te snel :))

zo en nu ga k m uit bed halen :D
pi_101893833
Zo gek, omdat ik al een hele tijd meelees, lijkt het net of ik jullie al een beetje ken... leuk! c_/
Zoals gezegd, ben ik waarschijnlijk niet zo snel/actief, maar altijd geïnteresseerd/enthousiast *O*
Ik ga even bedenken wat ik over Lucas kan vertellen, dan weten jullie ook wat meer over hem!
pi_101893969
Floris :o wat ben je groot! En harig! O+
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:59:39 #92
265732 Keshet
pi_101894050
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:56 schreef Spewey het volgende:
Whaha, dat zeg je niet tegen een kerel he. :D

Floris heeft zulke prachtige ogen. O+

Cooki, we willen natuurlijk z'n specs weten, waar hij van houdt, anekdotes, etc! Komtumaar! *O*
pi_101894292
Ik zit hier stiekem al een beetje mee te lezen want over een dikke maand mogen wij ook mee posten.

Dat filmpje van Niels echt geweldig! Haha, en ik zag Isabeau die aan het voorlezen was O+

Sterkte voor de mama's en papa's die dreumesjes hebben die niet willen slapen!

En nog even op Floris reageren, wat wordt ie groot! Hij heeft inderdaad mooie ogen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_101894403
Mooie foto! O+ Floris O+
Ik vind "dreumesjes" er zo zacht/knuffelig en stoer tegelijk uitzien!

Specs?
volgens cb: aan de kleine, lichte kant (26/09 krijg ik een update)

eet / drinkt / slaapt MEESTAL goed (en als dat niet het geval is, dan denk ik "altijd" o ja... zo was het (ik heb een oudste die meestal niet goed at/dronk/sliep, maar die is nu bijna 10 :+ dus dat telt hier niet)

houdt van dieren en maakt de geluiden na (telt dat ook als woord? :P )

typisch lucas:
klimt overal op, maar niet af 8)7
doet zijn grote broer na (schreeuwt ook vanuit de tuin naar mij) :o
reset mijn wasmachine als ik childlock er niet op heb gezet :')

en verder: een heeerlijk manneke, heel vrolijk! O+

anekdotes: mijn geheugen heeft me 10 jaar geleden bij de eerste zwangerschap al in de steek gelaten, degenen die zeggen dat het vanzelf terugkomt wil ik daarom vragen: wanneer? :|W

maar zodra me wat leuks te binnen schiet, meld ik me!
dank voor het welkom *O*
pi_101894441
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:56 schreef Spewey het volgende:
_O- hij heeft idd best een bos haar ja :D heeft ie niet van mij :')

En vind m ook zo megagroot al op de foto. En zn ogen ja O+

Wat klinkt lucas lief en ondeugend. Leuk!
pi_101895225
Floris O+

Welkom Lucas en Cooki!

Niels _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:47:54 #97
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101895409
Floris, mooi menneke! O+

Welkom Cooki en Lucas! Nog zo'n leukerd! O+

Niels, fuifnummer! 8-)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:54:48 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101896826
O+ Niels O+ Wat een geweldig filmpje
*poef* nu is het weg
pi_101902737
Niels :D
En hallo cookie :)

Pessie, ik woon achter je, niet vergeten hè? ;) Lees ik hier vandaag bij, denk ik echt: hallooo, we waren gewoon allebei thuis hier, je had er zo bij gekund, of ik bij jou ;)

Florian krijgt 4 hoektanden tegelijk. Prachthumeur :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')