Dat viel ook wel weer meequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 setjes. Eentje die van verdriet uit elkaar valt. Gare kaartjes met plakband en weet ik veel. Van een user hier vervolgens eentje overgenomen. Alles mooi voor elkaar nu. Deze is voor iemand anders die groen zag van jaloezie dat ik de oude nog had!
Open eventueel een ander topic, biedt wellicht meer kansen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk voor jou?
Ah, nice. Ga ik eventjes wat aanvullenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:59 schreef Housekeeper het volgende:
Ik heb de boel zojuist weggebracht. Daarnaast heb ik nog even voor je gekeken in hoeverre de legertjes compleet zijn. Dit zit er in:
blauwe legers: 5 van 10/ 7 van 5 en 45 eentjes
groene legers: 5 van 10/8 van 5 en 42 eentjes
rode legers: 5 van 10/7 van 5 en en 46 eentjes
gele legers: 5 van 10/8 van 5 en 45 eentjes
roze legers:5 van10/ 8 van 5 en 46 eentjes
zwarte legers:5 van 10/8 van 5 en 47 eentjes
Telfouten voorbehouden![]()
Een compleet doosje moet denk ik zijn 5 van 10/ 8 van 5 en 47 eentjes. Er moet dus wel iets aangevuld worden, maar dit moet denk ik geen probleem zijn met je extra set die je hebt.
Veel speelplezier mannen!![]()
Alvast een preview:
[ afbeelding ]
Het was een doos van mijn draaitafel. Dat was de enige waar die lange doos inging. En ja...hier is de papierbak weer leeg. Normaal had je nog een bijdrage gekregen uit de papierversnipperaar, maar die had ik al naar iemand anders verstuurd afgelopen weekquote:Op woensdag 21 september 2011 13:03 schreef Renesite het volgende:
Grote doos zeg! Zo kom je wel van je oud papier af haha!
Makro?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik vanavond de oude risk gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |