Ik wil deze voor een ander. Heb hem zelf ookquote:Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef larry_flynt het volgende:
Heb de oude, maar zal hem nooit weg doen
ik heb die een aantal maanden terug verkocht voor 20 euro, ben ik nu domquote:Op zondag 11 september 2011 22:01 schreef vuvuzela het volgende:
Voor echte bazen idd.
Hier ligt het spel uit '76maar die gaat niet weg
![]()
[ afbeelding ]
Mocht Renesite niet meer op zoek zijn wil ik me aanbevolen houden! Ben ook al een tijdje op zoek naar de old school Risk :-)quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:02 schreef Housekeeper het volgende:
Nog op zoek? Ik heb hier de versie die je zoekt. Wel bespeeld, maar in prima speelbare staat. Het deksel van de doos is op een paar punten geplakt.
De opdracht- en territoriumkaartjes zijn compleet. Ik weet niet of alle pionnetjes er nog exact bij zitten, maar de doosjes zien er goedgevuld uit. Wat er mist zijn de 2 blauwe dobbelstenen voor de verdediging. Dit zijn ook rode geworden. Lijkt mij geen halszaak.
Laat maar weten: dan kan ik evt een foto hier neerzetten.
Wat wil ik ervoor hebben? 15 euro +de verzendkosten. Heb hier ook nog de rode doos uit '76 dus ik kan 'm wel missen
Die oude Risk is zoveel beter dan die nieuwe... veel plezier ermee!quote:
Ik heb nu 3 setjes. Eentje die van verdriet uit elkaar valt. Gare kaartjes met plakband en weet ik veel. Van een user hier vervolgens eentje overgenomen. Alles mooi voor elkaar nu. Deze is voor iemand anders die groen zag van jaloezie dat ik de oude nog hadquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Die oude Risk is zoveel beter dan die nieuwe... veel plezier ermee!
Mocht er iemand anders nog van z'n oude Risk af willen, ik ben je man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |