Volgens mij voor het eerst dit seizoenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent iig op tijd met een opstelling
beter laat dan nooit..quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij voor het eerst dit seizoen
goed bezigquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:27 schreef YUR het volgende:
Ik was overigens in de veronderstelling dat ik mn stadion van 25k naar 45k had uitgebreid...blijkt achteraf maar 40k te zijn
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en 17 dagen en heet Bas Brunt.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Justus de Keiser heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en 106 dagen en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Je kunt deze jongen vaak fantastische trucs zien uithalen op de training - dat is een van zijn kenmerkende trekjes.
Geven we hem een contract, baas?
zet hem opquote:
liever niet, dat loopt voor mezelf niet zo heel goed afquote:Op zondag 25 september 2011 20:19 schreef NelisZ het volgende:
1-0 achter
MrMoon: kun je weer voor me duimen?
Shit, dan moet ik het dus op eigen kracht gaan oplossen...quote:Op zondag 25 september 2011 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
liever niet, dat loopt voor mezelf niet zo heel goed af
als ik zelf 3-0 voorsta wil ik wel gaan duimenquote:Op zondag 25 september 2011 20:21 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik het dus op eigen kracht gaan oplossen...
Ik sta in ieder geval weer gelijkquote:Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik zelf 3-0 voorsta wil ik wel gaan duimen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |