quote:
Serieus? Hoe triest.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso op mobiel zitten terwijl je in een club bent
Sanasoufi.quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hey jully vergeten sanasoufi dat is namelijk mijn ma kots die ook maar uit :$
Jij met je BAM BAM BAM posts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzicht:
als je goed kijkt zie je schotel in de tuin_!_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liedjensquote:Op zondag 11 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij met je BAM BAM BAM posts.Waar gaan ze eigenlijk over?
quote:Op zondag 11 september 2011 19:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn mooie schrift vd action:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzicht:
als je goed kijkt zie je schotel in de tuin_!_!
SchotelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
wil je ook pics voor mij maken? Beejte lullig dat je voor dimens wel doet maar niet voor ons. Huphup.quote:
Ja toch, je weet zellufquote:Op zondag 11 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
@dientje: ik zeg tochis helemaal hip, ik hossel ook iedereen met mijn snor.
ja goedzo ze kan echt niet koken kreeg vandaag van die dikke aardappelschijven die niet lang genoef gefrituurd waren bahhquote:Op zondag 11 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Hoe triest.
[..]
Dit dus.
[..]
Sanasoufi.
Nu blij?
Nee echte turkenbuurten zijn ook vol flats enzulks die wonen niet in huizen maar in flatsquote:Op zondag 11 september 2011 19:37 schreef Flippiee het volgende:
haha mk woont in een turkenbuurt xD XD XD
was dat maar zo k woon tussen kazenquote:Op zondag 11 september 2011 19:37 schreef Flippiee het volgende:
haha mk woont in een turkenbuurt xD XD XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |