Ohh maakten ze reclame net (ik zapte heel even over)? Begint het bijna?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Malahide het volgende:
Oe, The Voice UK.
Deze heeft gisteren voor het eerst een aflevering van The Voice gekeken en is nu helemaal om!
Agossie Labiele Mallie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:03 schreef Malahide het volgende:
Nee, ik ben niet zo van zangtalentenjachten, maar dit concept is echt briljant, ieder kan zingen en ik vond de judges erg leuk, zelfs Nick en Simon. En ik moest twintig keer huilen of zo
.
Allemaal zenuwenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:09 schreef Cee het volgende:
Alsof ze met een roeispaan aan het dansen is.
Waarom komt het daar eigenlijk zo vroeg op tv? Is de sunday roast verplaatst naar zaterdag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:12 schreef Malahide het volgende:
Kwart over 6 in de UK en Bruno heeft het al weer over spunk. Wat een klasbak is het toch.
Omdat het een familieprogramma is. Vandaar dat het gisteren om 21:00 u was, Bruno over sperma praat en de latinjurkjes bestaan uit drie aan elkaar genaaide Tempo's.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom komt het daar eigenlijk zo vroeg op tv? Is de sunday roast verplaatst naar zaterdag?
Ah. Ik dacht dat het vanwege de dans-ontspringende tetten van Lulu en Chelsey en de routine van Russel Grant was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Omdat het een familieprogramma is. Vandaar dat het gisteren om 21:00 u was, Bruno over sperma praat en de latinjurkjes bestaan uit drie aan elkaar genaaide Tempo's.
![]()
Lief hoor. Slechte posture en rommelig voetenwerk, maar wat schattig.quote:
Als Pasha geniet, geniet ik ookquote:
Nou, alsof ze het van YouTube heeft geleerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |