quote:
Op maandag 24 oktober 2011 10:15 schreef Saeramir het volgende:Jason & Kristina - Paso Doble
[quote]Minste performance van Jason for sure. Ik vond inderdaad de techniek niet goed, en hij overcompenseerde het met zijn gezicht. En dat voorstukje, ik kon Mallie horen kotsen helemaal hier in Egypte

Nee, ik was er niet kapot van, ook niet van de choreo trouwens.
Van alle tenenkrommende filmpjes was deze met stip de ergste

.
quote:
Alex & James - Rumba
Ik vond dit heel goed, ik snap Craig totaal niet. Natuurlijk was de techniek niet perfect, natuurlijk miste ze heupwerk.. Maar het was romantisch, clean, elegant.. Ik vond Craig echt gemeen. Als Russell weer een 8 krijgt voor acteren (wat Alex ook goed deed) pak ik een hamer.
quote:
Lulu & Brandon - Samba
MEH, Sorry hoor maar het hoort niet alleen een feestelijke dans te zijn, maar ook een beetje sexy, en dit was non sexy. Van mij mag Lulu naar huis, heb genoeg gezien
Vond haar voor het eerst enigszins te pruimen, maar ze kan wat mij betreft ook optyfen.
quote:
Chelsea & Pasha - Quickstep
Ik denk dat dit de eerste keer in mijn leven is dat ik tranen in mijn ogen krijg van een quickstep. Het was ECHT First Class. WTF Chelsea? I love her SO MUCH! Als ik terugdenk aan onze reacties toen we zagen dat Pasha aan haar gekoppeld was, moet ik gewoon lachen. Ze is amazing, een natuurtalent in mijn ogen. Echt ongelofelijk, Ik kon geen foutje bespeuren, het was energiek, entertaining, gewoon perfect. Beste dans van het seizoen, niet van Pasha en Chelsea, maar van alle dansen. Wow.
quote:
Anita & Bobby - American Smooth
Kun jij me nou vertellen wat het verschil is tussen de foxtrot en de american smooth Mallie? Is het alleen dat lifts niet verboden zijn? Want ik vind het behoorlijk op elkaar lijken.
American Smooth is een Amerikaanse interpretatie van ballroom, showier en met minder regels dan in de 'standard five'. Er mag 'out of hold' gedanst worden en lifts zijn toegestaan. De basis is wel een van de standaarddansen. Meestal wordt voor de foxtrot gekozen omdat die het beste bij het Hollywoodachtige van de AS past, maar de basis mag bv ook een quickstep of wals zijn. In de geschiedenis van Strictly is het geloof ik één keer voorgekomen dat er een quickstep-AS werd gedanst, de rest waren allemaal foxtrot-ASs.
quote:
Maar was ik nou de enige die Anita er ziek uit vond zien? Ze zag er niet bang uit, meer op het punt om flauw te vallen.
Ze ziet er altijd uit als een bibberend vogeljong. Ze was al iel, maar volgens mij is ze door de danstraining de laatste grammetjes vet die ze had helemaal verloren.