abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101824277
Hoi,

Wegens verhuizing heb ik een van de twee zolders alvast leeggemaakt en wat ouwe spul gevonden waar iemand misschien wat aan heeft. Ik hoef er absoluut niet al te veel voor te hebben, ligt toch al jaren op zolder. alles werkt nog en is meestal compleet! Het liefst ophalen in Amsterdam, maar wil indien de koper wilt ook wel verzenden, op kosten van de koper natuurlijk!

Playstation 2

Compleet met memorycard, twee controllers (een van Sony, een van Big Ben), bedrading en een aantal games. Werkt nog perfect, jaren plezier mee aangehad. Games zijn ook compleet, maar hebben hier en daar natuurlijk wel wat krasjes, maar doen het allemaal nog perfect! Verkoop het totale pakket in een keer! Vraagprijs is ¤50!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Playstation 1

Komt met memorycard, en bedrading. Geen games, of controllers. Doet het nog wel gewoon! Mist de Serial I/O draad, weet niet meer of je die nodig hebt! Vraagprijs is ¤20

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Atari
Twee mooie albums met een aantal Atari games, kan me niet eens meer herinneren dat ik ze had. Zien er nog allemaal zeer netjes uit! Geen idee of die dingen wat waard zijn. Vraagprijs is ¤25 voor beide albums samen!

SPOILER
Power Rangers
Leuke Power Rangers robot voor kinderen of een verzamelaar misschien? Vraagprijs is ¤5

SPOILER
Action Man
Geweldige speelgoed vroeger, geen idee of ze nog bestaan. Zou zonde zijn, want als klein kind waren het geweldige dingen. Liever alles in een keer kwijt, eentje mist alleen een broek. :D Vraagprijs is ¤15 voor allemaal bij elkaar!

SPOILER
Diddl
En dan heb ik nog een shitload aan Diddl tijdschriften van mijn zusje. Wou ze eerst weg doen maar misschien is er nog wel een verzamelaar die ze wilt hebben? Van 2008 mist alleen Januari, Februari en Maart, 2007 en 2006 zijn compleet en van 2005 mis ik Januari, Februari en Maart. Allemaal nog in perfecte staat. Indien ze niet weg zullen gaan zullen ze lekker de vuilnisbak in gaan. Zitten nog drie mooie hoesjes bij waar alles in kan. Vraagprijs is ¤30 voor alles.
SPOILER
NECA V For Vendetta Action Figure
En dan heb ik nog een action figure van V uit de film V For Vendetta. Gemaakt door Neca en is zo'n 7 inch hoog wat zo'n 14/15 cm is. Ziet er nog perfect uit en komt met zijn messen en hoed, geen verpakking meer. Wat je ziet is wat je krijgt! Vraagprijs is ¤12.50! Past niet door de brievenbus, dus moet indien verzenden met pakketpost!

SPOILER
NECA Hitman Codename 47 Action Figure
En dan heb ik nog een action figure van Agent 47 uit de Hitman franchise. Gemaakt door Neca en is zo'n 7 inch hoog wat zo'n 14/15 cm is. Ziet er nog perfect uit en komt met vier wapens, geen verpakking meer. Wat je ziet is wat je krijgt! Vraagprijs is ¤12.50! Past niet door de brievenbus, dus moet indien verzenden met pakketpost!

SPOILER
Nogmaals, het zijn maar vraagprijzen! Indien interesse laat het dan gewoon weten, als er niemand komt gaat alles weg. (Behalve de Playstation's en Atari games dan)

Groetjes,
ROFLOL

[ Bericht 13% gewijzigd door ROFLOL op 12-09-2011 12:09:36 ]
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_101852495
Twee action figures toegevoegd!
pi_101939716
UP, Atari games zijn weg!
pi_102016839
Nog wat gevonden wat weg kan!

Vogelkooi
Simpel dingetje, ziet er nog goed uit. Zat zelf een kanarie in maar die heeft ondertussen een andere kooi. Plaats genoeg voor kleine vogeltjes! Vraagprijs is ¤10

SPOILER
Magnetron
Werkt nog perfect, ooit gekregen van mijn oma maar heb er zelf al een. Zeer goede staat, merk weet ik niet zo snel. Moet ik even nakijken. Vraagprijs is ¤10

SPOILER
pi_102108481
Magnetron is weg! Up!
pi_103187368
Slotje
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')