School/opleiding is niet altijd succes tot beheersing en rede. Ontwikkeling is meer dan dat.quote:Op maandag 12 september 2011 13:07 schreef Zemelknoper het volgende:
Ik heb vwo gedaan, toch ben ik weleens woedend. Mijn moeder was lief voor me, toch ben ik weleens aan het schreeuwen. Ik heb gestudeerd, lees veel en mag graag documentaires zien, toch ben ik weleens te ongeduldig met mijn kinderen.
Etc.
Elk mens kan doorslaan.
Als ieder mens zich zou bekeren tot het boeddhisme, zou dat de incidenten voorkomen?quote:Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
School/opleiding is niet altijd succes tot beheersing en rede. Ontwikkeling is meer dan dat.
Ik heb het ook over liefde, interesse, diepgang.quote:Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
School/opleiding is niet altijd succes tot beheersing en rede. Ontwikkeling is meer dan dat.
Je nadruk lag eerder op je VWO opleidinkje. Dit is een soort van ninja edit.quote:Op maandag 12 september 2011 13:21 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Ik heb het ook over liefde, interesse, diepgang.
Ninja edit...je moet me even bijpraten hoor, ik ken nog niet alle terminologie van FOK!quote:Op maandag 12 september 2011 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je nadruk lag eerder op je VWO opleidinkje. Dit is een soort van ninja edit.
Enfin, als je dat bedoeld en toch soms je geduld verliest, kom je gewoon nog te kort.
Mensen met overzicht en overwicht hebben geen enkele redenen zich ergens druk over te maken.
Oh god. Ik weet het ook pas sinds kort.quote:Op maandag 12 september 2011 13:30 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Ninja edit...je moet me even bijpraten hoor, ik ken nog niet alle terminologie van FOK!
Tuurlijk. Maar uitbarsten in woede lost niks op. Schreeuwen of spullen kapot slaan b.v. zorgt niet voor magie die een vreemde aan je bel brengt met een enveloppe met geld.quote:Ik moet vrij vaak hopen dat mijn kinderen 's avonds iets te eten hebben. Zou ik me dan niet druk moeten/mogen maken?
Als je bij mij een edit ziet staan, is dat omdat ik mijn eigen typfoutjes verbeter.quote:Op maandag 12 september 2011 13:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh god. Ik weet het ook pas sinds kort.
Schijnt iets te maken te hebben met achteraf ze zaken aanvullen/bijvullen.
Dacht daarmee een leuke opmerking te maken. My bad.
Ben ook te oud voor die popiejopie taal.
[..]
Tuurlijk. Maar uitbarsten in woede lost niks op. Schreeuwen of spullen kapot slaan b.v. zorgt niet voor magie die een vreemde aan je bel brengt met een enveloppe met geld.
Dat was NA die opmerking van Frutsel en dus ook nadat bekend was dat de andere drie kinderen jongens waren.quote:
Ik denk serieus van wel ja.quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Als ieder mens zich zou bekeren tot het boeddhisme, zou dat de incidenten voorkomen?
quote:Op maandag 12 september 2011 13:07 schreef Zemelknoper het volgende:
Ik heb vwo gedaan, toch ben ik weleens woedend. Mijn moeder was lief voor me, toch ben ik weleens aan het schreeuwen. Ik heb gestudeerd, lees veel en mag graag documentaires zien, toch ben ik weleens te ongeduldig met mijn kinderen.
Etc.
Elk mens kan doorslaan.
Nou, in landen waar de meeste mensen boedhisten zijn zitten de gevangenissen anders ook aardig vol.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
... Jongens zit niet zo te haten op Gia, ik heb het gelezen het valt allemaal nog best mee.
[..]
Ik denk serieus van wel ja.
Nou ik denk dat onder Boedhisten dit minder vaak voorkomt dan bij moslims, maar je mag hier geen onderscheid maken.....quote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, in landen waar de meeste mensen boedhisten zijn zitten de gevangenissen anders ook aardig vol.
Lijkt me niet dat dat komt door de vrede in jezelf op te zoeken, achja... Het zal wel gecompliceerder zijn dus ik neem het wel terugquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, in landen waar de meeste mensen boedhisten zijn zitten de gevangenissen anders ook aardig vol.
"Veel"...Ja, het is normaal, daarom haalt een familiedrama ook steevast de pers, omdat het kennelijk normaal is.quote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
@TS...
hou maar snel op met je ''is koeltoer'' , familiedrama's komen ook veel voor bij nederlandse gezinnen
Waarbij die laatste alleen voorkomen bij...?quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Veel"...Ja, het is normaal, daarom haalt een familiedrama ook steevast de pers, omdat het kennelijk normaal is.
Verder is er natuurlijk wel een verschil tussen een uit een opwelling ontstane familiedrama en dit soort van tevoren uitgedachte en voorbereide martelpraktijken.
Dat zijn jouw woorden, en die van jou alleen. Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef Re het volgende:
[..]
Waarbij die laatste alleen voorkomen bij...?
als je medemod niet wilt dat dit geen discussie wordt over..... moet jij mensen geen woorden in de mond gaan leggen natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef Re het volgende:
[..]
Waarbij die laatste alleen voorkomen bij...?
Bron?quote:Op zondag 11 september 2011 19:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
moet ik het dan met jou eens zijn of mag ik ook mijn eigen mening hebben ??
de vrouw is gewoon minderwaardig in de islam.
Slashdotter3 is van nieuwslinkdump en zet altijd als het niet over vogels gaat meteen zijn rassistische toontje in topics aan en je ziet hem inhoudelijk over de onderwerpen zelf echt nooit meer terug. Het is een leeg vat.quote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
@TS...
hou maar snel op met je ''is koeltoer'' , familiedrama's komen ook veel voor bij nederlandse gezinnen
quote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben allang blij om te zien dat er nog nuchtere mensen binnen NWS zijn die door de randdebiel-verhalen van Gia heen prikken.
Het werd niet serieus genomen maar ik denk het ook maar het zit niet in de mensen. In mij trouwens ook niet. Hoe lieflijk ik het ook vind. Het is in mijn ogen wel de beste religie die er maar is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |