ja vergelijkbaar, je hebt zo nog 200 clubs die alleen mannen accepteren. Of vrouwen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet overal in Nederland hoor, kijk maar naar de SGP.
Zo waarquote:Op maandag 12 september 2011 10:44 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Dus zien dat dit soort idioten onder alle bevolkingsgroepen voorkomen is oogkleppen ophebben?
Zien dat er allerlei 'oorzaken' van dit soort acties zijn (met als belangrijkste de zieke geest van de dader) is oogkleppen op hebben?
Je alleen maar richten op de religie is pas oogkleppen op hebben.
tuurlijk, deze man is gestoord, moet je ook nooit meer toelaten in de maatschappij.quote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een sluit het ander niet uit.
Sowieso als je tot zoiets in staat bent dan lijkt mij de kans redelijk groot dat er psychisch iets niet in orde met je is.
zo waar ja, maar andersom net zo waar.quote:
Jaja, dat zal best. Alsof deze vreselijke drama's niet bij Nederlanders voorkomen. Jawel dus. Dus je punt heeft weinig zin.quote:Op maandag 12 september 2011 10:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
zo waar ja, maar andersom net zo waar.
Als mensen willen blijven ontkennen dat bij bepaalde bevolkingsgroepen de vrouw een minderwaardige rol heeft... en dat dat hier mogelijk een rol heeft gespeeld.
Dit heeft niks met eer te maken hoor, staat letterlijk niks in over eerquote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon met m'n verstand niet bij dat er mensen zijn die dit soort dingen doen om zoiets stoms als "eer". Alsof er nog wat van je eer over is nadat je je eigen dochter bijna dood slaat
ja ik lees het elke dag in de krant, Nederlanders die hun dochters doodslaan om te weten te komen waar hun vrouw is die ze mishandelen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jaja, dat zal best. Alsof deze vreselijke drama's niet bij Nederlanders voorkomen. Jawel dus. Dus je punt heeft weinig zin.
Je hebt gelijk. Staat er niet in.quote:Op maandag 12 september 2011 10:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dit heeft niks met eer te maken hoor, staat letterlijk niks in over eer.
hoe weet je dat dan ? staat niets over inquote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef Re het volgende:
dit heeft toch geen fuck te maken met cultuur... maar goed tijd dat die kanker eens uit de onderbuik wordt gesneden
Is het vreemd als ik hier al doorhad dat het om Marokkanen ging?quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef slashdotter3 het volgende:
De man takelde zijn dochter zwaar toe in de hoop van haar te horen te krijgen waar de moeder van het gezin is ondergedoken na ernstige feiten van partnergeweld.
Hou toch op joh. Waar blijf je als er weer een gezin is omgebracht door een Nederlandse vader of moeder? Dan laat je je niet horen zeker.quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja ik lees het elke dag in de krant, Nederlanders die hun dochters doodslaan om te weten te komen waar hun vrouw is die ze mishandelen.
blijkbaar wel ja als je hier de reacties leestquote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik hier al doorhad dat het om Marokkanen ging?
Nee hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik hier al doorhad dat het om Marokkanen ging?
Andersom wel dan?quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja ik lees het elke dag in de krant, Nederlanders die hun dochters doodslaan om te weten te komen waar hun vrouw is die ze mishandelen.
ja dat is wezelijk wat anders, maar dat begrijp je niet.quote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Waar blijf je als er weer een gezin is omgebracht door een Nederlandse vader of moeder? Dan laat je je niet horen zeker.
Dat weet jij niet. Niks over bekend.quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef Re het volgende:
dit heeft toch geen fuck te maken met cultuur...
Zeg, mag die dochter eerst eens bijkomen van deze klopklop voor je aan operaties denkt?quote:maar goed tijd dat die kanker eens uit de onderbuik wordt gesneden
quote:
De tweede al die reageert op de post van Re maar er duidelijk niks van snapt wat ie eigenlijk bedoelt.quote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet jij niet. Niks over bekend.
[..]
Zeg, mag die dochter eerst eens bijkomen van deze klopklop voor je aan operaties denkt?
Psies. Een en al ergernis.quote:Op maandag 12 september 2011 11:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De tweede al die reageert op de post van Re maar er duidelijk niks van snapt wat ie eigenlijk bedoelt.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
moet ik het dan met jou eens zijn of mag ik ook mijn eigen mening hebben ??
de vrouw is gewoon minderwaardig in de islam.
gmtaquote:Op maandag 12 september 2011 11:05 schreef Copycat het volgende:
What the fuck is er wezenlijk anders aan een vader die zijn eenjarig zoontje ophangt en vervolgens de foto´s daarvan naar zijn vrouw stuurt?
Sicko's heb je overal. Dit topic is daar een wrang bewijs van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |