Foto wordt dam morgen, maar het laat weinig aan de verbeelding over toch? Blu ray box daaromheennog eens een kartonnen hoes, je weet hoe ee blu ray eruit ziet
16 euro is prima. Ik heb alleen vandaag geen bubbelenveloppe meer denk ik zo, dat zou morgen worden. Kan hem wel vandaag in een normale enveloppe versturen als je dat wil, kijk maar even, als we niet dezelfde bank hebben dan heb ik het geld vandaag toch niet meer en dan kan ik net zo goed morgen de bubbelenveloppe nemen!
Hier is je foto, maar vanwaar al dat ongeloof joh, het is gewoon een blu ray die enkele dagen eerder geleverd is Als je me niet gelooft moet je even v&a ervaringen doorlezen, ik heb 100% positieve reacties
Ik hoor niks meer van Knight18 jammer genoeg, terwijl hij wel een paar keer online geweest is. Bij deze is hij weer voor een ieder beschikbaar! (@ knight18 je vraagt meerdere malen om een foto, ik heb speciaal voor jou een foto gemaakt, waarom reageer je nu niet meer?)
16 euro incl. verzending hebben we een deal en maak ik de centjes zo nog over
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)