Ik zou zeggen gfa maar richting de peperbusquote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Mensen die Johnny Cash verkrachten moeten aan de hoogste paal opgehangen worden
Opsluiten in San Quentinquote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Mensen die Johnny Cash verkrachten moeten aan de hoogste paal opgehangen worden
Dat dus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah, miss montreal heeft onlangs een best geinig liedje uitgebrachtquote:Op maandag 12 september 2011 08:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Jawel hoor Claudia,Miss Montreal,Roosteef,Miranda.
Ik vond Sanne Hans in "Waar is de Mol" best schattig en vond dat ze die blues wel lekker kon zingen met die rauwe stem van d'r.quote:Op maandag 12 september 2011 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aaah, miss montreal heeft onlangs een best geinig liedje uitgebracht
Eens.quote:Op maandag 12 september 2011 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aaah, miss montreal heeft onlangs een best geinig liedje uitgebracht
Ligt ook aan waar je woont natuurlijk, hier in het noorden is er ook niks veranderd.quote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze hebben dat vermogen van die straalpaal wel opgeschroefd dit weekend, maar in de auto is bij mij de ontvangst nog steeds niet je van het...
ik zit wel in het gebied van de mast in lopik, dus ik had gehoopt op een vooruitgangquote:Op maandag 12 september 2011 10:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Ligt ook aan waar je woont natuurlijk, hier in het noorden is er ook niks veranderd.
Bij mij in huis is het ook nog bagger, vooral de wekkerradioquote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze hebben dat vermogen van die straalpaal wel opgeschroefd dit weekend, maar in de auto is bij mij de ontvangst nog steeds niet je van het...
die moet je toch zsm uitdrukken en je nog een keer omdraaienquote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij mij in huis is het ook nog bagger, vooral de wekkerradio
Nah, ik vind ruis wel rustgevend, draai me sowieso nog wel een keertje om 's ochtendsquote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die moet je toch zsm uitdrukken en je nog een keer omdraaien
Anders was hij vanavond wel omgewaaid door de stormquote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef minthy het volgende:
Mijn uitzicht, wat doe je![]()
"mijn" kastanjeboom lijkt er nu toch echt aan te moeten geloven, zonde...
I feel soooo Anne Frank right now
Krijgen we er weer een ja?? Veel gewerkt, weinig op weerfora rondgehangen...quote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Anders was hij vanavond wel omgewaaid door de storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |