quote:Studente dood na seksspel
Een 24-jarige Italiaanse studente is overleden tijdens een potje sadomasochisme. Een 23-jarige medescholier ligt in het ziekenhuis en moet vrezen voor haar leven. De twee vrouwen waren aan elkaar vastgebonden door een 42-jarige man, die wordt verdacht van doodslag. De drie waren op stap geweest in Rome en hadden veel gezopen en drugs gebruikt. De meiden besloten gehoor te geven aan de seksuele fantasieën van de man. Ze lieten zich strak vastbinden aan een touw. Wanneer de een bewoog, werd het touw van de ander strakker aangespannen. Hierdoor kregen ze steeds minder lucht. Eén van de kinky studentes viel flauw en door haar gewicht stikte de ander. De man, ingenieur van beroep, raakte in paniek en wilde het touw doorsnijden. Dat mislukte en hij belde snel de hulpdiensten. Voor één van de twee vrouwen kwam hulp echter te laat. De man is inmiddels opgepakt. De politie vond touwen en SM-harnassen in zijn auto.
Kans op vertraging door stormloop op ID-kaartquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef Renesite het volgende:
Tof.
Ik ga deze week ook eem een IDkaart aanvragen. Kost toch niks.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
Ik wil alleen al een nieuwe id omdat ik nu een paar centimeter groter ben
Mijn leraar doet me er trouwens mee pesten
Je oor is rood.quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hadden jullie mijn nieuwe piercing al gezien?
[ afbeelding ]
Ja net gezet en aangezien ik dik of veel kraakbeen heb, ging hij flink tekeer aan mijn oorquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je oor is rood.
Edit: Ja, ik had 'm gezien op Facebook
Mwah het deed niet veel meer pijn als ene helixquote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
auw!![]()
is dat niet een extreem pijnlijke plek?
Toch geen nummer 2 tochquote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Volgend jaar de Daith laten zetten, als ik durf
[ afbeelding ]
Ik wil een nummer 5quote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Volgend jaar de Daith laten zetten, als ik durf
[ afbeelding ]
Nummer 4
Ja die komt er ook nog bij mijquote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil een nummer 5(Serieus.)
Had hem gezien op Facebook ja, leuk!
Zullen we samen dan?quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die komt er ook nog bij mij
Die is niet pijnlijk btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |