Sorry vergeten te vermelden dat ik IBMS doe. Dus zoek een bedrijf dat wel beetje international gericht is.quote:
Thanks voor de link, heb je daar ervaring mee?quote:Op zondag 11 september 2011 01:28 schreef Zweetteef het volgende:
http://www.stagemarkt.nl/(...)=Thailand+%28Land%29
hier misschien?
ja ik heb daar mijn stage naar Engeland gezocht.quote:Op zondag 11 september 2011 01:33 schreef Leee het volgende:
[..]
Thanks voor de link, heb je daar ervaring mee?
Dat is toch die richting met IDVD?quote:Op zondag 11 september 2011 01:26 schreef Leee het volgende:
[..]
Sorry vergeten te vermelden dat ik IBMS doe. Dus zoek een bedrijf dat wel beetje international gericht is.
Als ik zo vrij mag zijn het volgende te vragen. Waarom nu Thailand als stageland en welk verband houdtquote:Op zondag 11 september 2011 01:17 schreef Leee het volgende:
Ik vroeg me af of er mensen zijn met ervaring of kennis van zaken over stage mogelijkheden in Thailand. Ik moet namelijk volgend jaar voor mijn studie 5 maanden stage lopen in het buitenland en Thailand lijkt me een interessant land.
M.i is belangrijker niet de naam maar de mogelijkheden die de stage aldaar u biedt en op uw studie aansluitquote:Een ander wat ik me afvraag is of het wel makkelijk en zinvol is om een stageplek te zoeken in Thailand, of het beter is in China omdat China veel groter is en meer internationaal gerichte bedrijfsleven biedt.
Vandaar ook de laatste alinea waar ik me afvroeg of het zinvol is. Thailand is idd niet economissch hoogstaand, wel is het een van de aziatische ''tijgers'' waar de economie booming is. Voor een half jaartje als stage lijkt me wel leuk en het is anders dan de populaire meeste voor de hand liggende landen zoals China, Singapore en Zuid-Korea. Dat dan ook mijn reden voor de mijn keuze. Thailand is wellicht niet zo hoogontwikkeld als singapore en china maar ook niet zo onderontwikkeld als cambodia, om maar een voobeeld te noemen, dus het zit er tussenin zeg maar, zowel qua infrastructuur als economie.quote:Op zondag 11 september 2011 13:16 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn het volgende te vragen. Waarom nu Thailand als stageland en welk verband houdt
dit met uw studie aangezien Thailand puur economisch nou niet als hoogstand te boek staat. Ik zou dan
eerder denken dat u naar Singapore of Zuid-Korea zou gaan.
[..]
M.i is belangrijker niet de naam maar de mogelijkheden die de stage aldaar u biedt en op uw studie aansluit
want ik proef een beetje een oppervlakkige interesse die onvoldoende onderbouwd wordt. Maar misschien
zie ik dat wel verkeerd en alvast excuses als het zo overkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |