Ja.quote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij Erik gemeet?!
En ik jat er een paar van je.
en mij vertellen dat je over de 100 fokkers gemeet hebtquote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef Myraela het volgende:
lijst
Ik heb het gevoel dat ik belangrijke mensen nu vergeet.
Nog een paar van een singles meet en de 11jaars uit Utrecht, waar ik geen lijstje van kan vinden. En ik vergeet nog een paar minimeets.quote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en mij vertellen dat je over de 100 fokkers gemeet hebt
minimeets, wat is dat voor fenomeenquote:Op zondag 11 september 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog een paar van een singles meet en de 11jaars uit Utrecht, waar ik geen lijstje van kan vinden. En ik vergeet nog een paar minimeets.
Neen seks is vies.quote:Op zondag 11 september 2011 02:17 schreef Zolder het volgende:
Nog geen. Heben fokkers wel eens een seksdate ofzo gehad via fok?
Daar was ik volgens mij ook.quote:Op zondag 11 september 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog een paar van een singles meet en de 11jaars uit Utrecht, waar ik geen lijstje van kan vinden. En ik vergeet nog een paar minimeets.
Ik was die hele radio meet vergeten.quote:
Ik zou jou wel eens willen meetenquote:Op zondag 11 september 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was die hele radio meet vergeten.die van radio49 ook, zit te twijfelen of ik daar niet nog iemand uit ben vergeten.
Volgens mij ik alleen.quote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, toen kwam jij samen met nog iemand vragen of we nou een relatie hadden.![]()
Hoi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |