Die gast tegenover je in de trein kan zomaar een ranzige troll zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 01:04 schreef Rodawa het volgende:
Bewust nog niemand, onbewust vast wel eens iemand.
Daar ben ik ook regelmatig bang voor ja. Meestal probeer ik me als een baas te gedragen, voor het geval iemand in de buurt een FOK!ker is. Stel je voor dat ik ff niet bazig doe en een FOK!ker mij herkent, dan denkt straks iedereen hier dat ik geen baas ben.quote:Op zondag 11 september 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die gast tegenover je in de trein kan zomaar een ranzige troll zijn.
Lijstjes willen we!quote:Op zondag 11 september 2011 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jou niet, maar wel een fokker of 30 waar ik op z'n minst mee gesproken heb
Dit dus, ik zie overal FOK!kers sinds ik weer ben begonnen in augustus.quote:Op zondag 11 september 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die gast tegenover je in de trein kan zomaar een ranzige troll zijn.
Ik heb even je fotoboek bekeken en als ik je zie zal ik wel even checken of je in het echt ook zo'n baas bent.quote:Op zondag 11 september 2011 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar ben ik ook regelmatig bang voor ja. Meestal probeer ik me als een baas te gedragen, voor het geval iemand in de buurt een FOK!ker is. Stel je voor dat ik ff niet bazig doe en een FOK!ker mij herkent, dan denkt straks iedereen hier dat ik geen baas ben.
Heb je daar een lijstje van?quote:Op zondag 11 september 2011 01:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Geen maar ik stalk wel sommie FOK!kers zonder dat ze het door hebben.
Nu moet ik er voor zorgen dat ik jou nooit tegenkom.quote:Op zondag 11 september 2011 01:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb even je fotoboek bekeken en als ik je zie zal ik wel even checken of je in het echt ook zo'n baas bent.
Ik kom toch nooit buiten.quote:Op zondag 11 september 2011 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nu moet ik er voor zorgen dat ik jou nooit tegenkom.
motorbloempjequote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem eens mensen van wie jij weet dat ik ze vergeten ben?
1 Valhallenquote:
Dat klopt.quote:Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Binnenkort wel, ik kom jou nog wel een keer tegen op Zuidplein.
Check!quote:Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
motorbloempje
weet namelijk niet wie motorbloemje is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |