quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ah kom op man.
Niemand hier gaat je bashen. Dit is UDOWU. Hier word NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND eruit gekotst, daar is deze SC voor (behalve mensen met kaksmilies maar dat kak je dan ook, dat kots je niet). Niet zo boos doen, gewoon gezellig meepraten. Als je iemand niet leuk vind, dan negeer je hem. Heb je moeite met negeren, dan kun je (als je abo hebt ten minste) op het foes knopje toevoegen. Na 2 dagen even zonder dat persoons gezeik maak je hem gewoon weer normaal. Als jullie dan nog niet met elkaar om kunnen gaan dan kunnen jullie gewoon niet met elkaar om gaan, dat kan zo zijn. Niet iedereen kan met iemand om gaan. Ik bijvoorbeeld, heb een schijthekel aan Nectar. (maar wie ook niet). Gewoon negeren, niet mee omgaan, niks is je verplicht.
Nu allemaal weer lief zijn voor elkaar. Gr gr Anita en de kids.
Oké, ik volg jouw advies op en negeer MK voor een paar dagen. Ik heb wel nog steeds spijt en een rotgevoel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ah kom op man.
Niemand hier gaat je bashen. Dit is UDOWU. Hier word NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND eruit gekotst, daar is deze SC voor (behalve mensen met kaksmilies maar dat kak je dan ook, dat kots je niet). Niet zo boos doen, gewoon gezellig meepraten. Als je iemand niet leuk vind, dan negeer je hem. Heb je moeite met negeren, dan kun je (als je abo hebt ten minste) op het foes knopje toevoegen. Na 2 dagen even zonder dat persoons gezeik maak je hem gewoon weer normaal. Als jullie dan nog niet met elkaar om kunnen gaan dan kunnen jullie gewoon niet met elkaar om gaan, dat kan zo zijn. Niet iedereen kan met iemand om gaan. Ik bijvoorbeeld, heb een schijthekel aan Nectar. (maar wie ook niet). Gewoon negeren, niet mee omgaan, niks is je verplicht.
Nu allemaal weer lief zijn voor elkaar. Gr gr Anita en de kids.
Dankje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Maar
[..]
Taal instellen d.m.v. rechtsklikken? (ik zag iig dat je VLC gebruikt
)
NIET DOEN ZIT HASJ IN VOLGENS MK IK VERTROUW DIE GGMM NIET HIJ IS BLAUW WELK MENS IS NOU BLAUW KOMOP.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*nipt* smaakt prima, lijkt mij een mooi begin van het einde enzo.
Ja, dat is dus niet eerlijk he?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar omdatappel heeft mijn knikkers gestolen terwijl ik had gewonnen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
NIET DOEN ZIT HASJ IN VOLGENS MK IK VERTROUW DIE GGMM NIET HIJ IS BLAUW WELK MENS IS NOU BLAUW KOMOP.
Goedzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, ik volg jouw advies op en negeer MK voor een paar dagen. Ik heb wel nog steeds spijt en een rotgevoel.
Geen probleemquote:
Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
NIET DOEN ZIT HASJ IN VOLGENS MK IK VERTROUW DIE GGMM NIET HIJ IS BLAUW WELK MENS IS NOU BLAUW KOMOP.
We hebben iets gemeenquote:
Dan ga ik hem nu even kijken, doei.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Wat?
Ik wel, of ben ik nu gek?
Ehrm, neuken? Weet ik veel, ik stel maar gewoon iets voor.quote:
Oh nu wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:40 schreef Omdatappel het volgende:
Zwitserland was neutraal in de Tweede Wereldoorlog, vandaar dat ik het zei.
Je snapte 'm echt niet?
Dat at ik vanavond nog :$quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ehrm, neuken? Weet ik veel, ik stel maar gewoon iets voor.
quote:
Dat zeg ikquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik stel maar gewoon iets voor.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
http://quotebattle.net/#
Waarom, bestaat dit?
Daarom dus.quote:Help to find the best quotes in the world.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
http://quotebattle.net/#
Waarom, bestaat dit?
Lol wut?quote:I am the greatest!
Muhammad Ali
Deze quote!quote:Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.
Albert Einstein
quote:
Sukkel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Tuurlijk. Ik was zo'n beetje de oorzaak van de chaos in het vorige topic.
Maar daar zouden we het niet meer over hebben.
Het plaatje klopt zo ergquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sukkel.Hier dan nog een plaatje voor je:
[ afbeelding ]
Moest lachen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MyAt gebruik ik nooit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:49 schreef Rezania het volgende:
Doet de auto refresh in MyAt het bij iemand?
Wat?!quote:
F5 doet wonderen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?!Weet je wel niet hoe handig.
Update: De auto-refresh doet het weer.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar MyAt is gewoon zo handig als je in meerdere sub-forums post.quote:
Ik heb die wel als standaard PI, maar ik gebruik altijd een andere, dus die zul je bij mij nooit meer tegen komenquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:50 schreef Dalando het volgende:
Mensen die geen andere standaard PI hebben als de [ afbeelding ]
Vieze plaatjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb een betere voor je.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb een betere voor je.
[ afbeelding ]
Doe ik niet. Meestal gewoon in ONZ, gezellige boel is het hier altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar MyAt is gewoon zo handig als je in meerdere sub-forums post.
Sorry he spijt me vergeefquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:50 schreef Dalando het volgende:
Maar dan is mijne ook irritant.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn standaard pi is irritant he.
Je bent vergevenquote:
ja ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar dan is mijne ook irritant.
Niks mis mee, je moet hem alleen wel wijzigen als jee en andere emotie hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:50 schreef Dalando het volgende:
Deze is viezer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Heel vies, heel heel vies. Heeeeel vies.
Dit dus, mensen snappen dat nog steeds niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks mis mee, je moet hem alleen wel wijzigen als jee en andere emotie hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Epic battle of pics, laten we dat maar niet starten:
[ afbeelding ]
Mensen die daar nogsteeds intrappenquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deze is viezer.
[ afbeelding ]
Ik ben daar nog nooit ingetraptquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mensen die daar nogsteeds intrappen
The cake is a lie.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:56 schreef Patje1987 het volgende:
The lamp the lamp the lamp is a lie.
Ik vind die lamp anders best schoon.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deze is viezer.
[ afbeelding ]
Ik zie het overduidelijke voor een seconde en daarna zie ik een lamp.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit ingetraptIk dacht altijd, "Huh, waarom staat die lamp zo raar op de foto.
"
Deze dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vind die lamp anders best schoon.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie het overduidelijke voor een seconde en daarna zie ik een lamp.
Ahw zo zielig, hun water is vast afgesloten thuis. Ze kunnen niet douchenquote:
Iddquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ahw zo zielig, hun water is vast afgesloten thuis. Ze kunnen niet douchen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ahw zo zielig, hun water is vast afgesloten thuis. Ze kunnen niet douchen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:58 schreef Rezania het volgende:
Deze is niet vies, maar wel grotendeels waar.
[ afbeelding ]
Klopt idd.quote:Op zondag 11 september 2011 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel de waarheid, grotendeels dan.
Ach welnee joh, "only in America" enzo. Weet je hoeveel kindjes er jaarlijks sterven aan SOA's in Afrika?quote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er nu weer wat gaat gebeuren.
Het is nog niet 9/11 in Amerika, dus waarschijnlijk gebeurd er vanavond pas wat als er wat gaat gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er nu weer wat gaat gebeuren.
Of het Witte Huis.quote:Op zondag 11 september 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
Empire state building gaat er dit keer aan
Geen, geen leuke dromen, over, bepaalde... FOK!kers?quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Deze hele dag boeit mij geen fuck. Geen enkele randdebiele terrorist gaat even als jubulieum na 10 jaar hetzelfde herhalen. Tis geen feessie
Maar ik ga maar eens richting bed, geen ruzies svp. Dan krijg ik weer van die leuke dromen enzo, veel over dollarbiljetten ofzodat was echt een skeere droom. Iig, slaaplekker!
![]()
stille hint hequote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen, geen leuke dromen, over, bepaalde... FOK!kers?
Nee maar, ergens zou het best "logisch" zijn, als er binnenkort weer iets gebeurt daar in Amerika. Osama opgepakt, 10 jaar geleden de aanslagen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach welnee joh, "only in America" enzo. Weet je hoeveel kindjes er jaarlijks sterven aan SOA's in Afrika?
Swj heb ik al gehad, kiezen jullie maar.quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen, geen leuke dromen, over, bepaalde... FOK!kers?
Trusten!quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Deze hele dag boeit mij geen fuck. Geen enkele randdebiele terrorist gaat even als jubulieum na 10 jaar hetzelfde herhalen. Tis geen feessie
Maar ik ga maar eens richting bed, geen ruzies svp. Dan krijg ik weer van die leuke dromen enzo, veel over dollarbiljetten ofzodat was echt een skeere droom. Iig, slaaplekker!
![]()
ohja jij bitch zomaar kan je lucide dromenquote:Op zondag 11 september 2011 00:07 schreef coban het volgende:
[..]
Swj heb ik al gehad, kiezen jullie maar.
Welterusten.quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
![]()
Ach, dat riepen ze vijf jaar terug ook. En twee en een half jaar terug ook. Ik geloof er geen reet meer van.quote:Op zondag 11 september 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee maar, ergens zou het best "logisch" zijn, als er binnenkort weer iets gebeurt daar in Amerika. Osama opgepakt, 10 jaar geleden de aanslagen.
Het is SwJ.quote:Op zondag 11 september 2011 00:07 schreef coban het volgende:
[..]
Swj heb ik al gehad, kiezen jullie maar.
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die denken dat 9/11 door moslimterroristen was.
Jaquote:Op zondag 11 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohja jij bitch zomaar kan je lucide dromen
http://www.nbcnewyork.com(...)pound-121350829.htmlquote:Op zondag 11 september 2011 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, dat riepen ze vijf jaar terug ook. En twee en een half jaar terug ook. Ik geloof er geen reet meer van.
Trusten Coban!![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 00:11 schreef Rezania het volgende:
Ik zweer dat Osama Bin Laden een Jihad wou starten, daarom gebeurde 9/11.
Speculatie inderdaad. We zien het dan eerder morgenochtend, vermoed ik (Amerikaanse tijd enzo).quote:Op zondag 11 september 2011 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.nbcnewyork.com(...)pound-121350829.html
Mja, blijft speculeren hé.. We zien het vanavond wel.
Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 00:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Al Qaida is een bondgenoot van de VS.
Mja, je weet nooit wanneer ze toeslaan. Het zijn net ... oh wacht.quote:Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Speculatie inderdaad. We zien het dan eerder morgenochtend, vermoed ik (Amerikaanse tijd enzo).
Yup.quote:Op zondag 11 september 2011 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, je weet nooit wanneer ze toeslaan. Het zijn net ... oh wacht.
Is altijd zo idd. Niet zo gek, anders zouden dat soort dingen ook nooit een "kans van slagen" hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup.
Ik bedoel, kijk naar die ongein die een aantal jaar terug gebeurde in Engeland, zag ook niemand aankomen.
Ja, Al Qaide is een organisatie van radicale moslims die een jihad willen starten, Osama Bin Laden was hun belangrijkste leider.quote:Op zondag 11 september 2011 00:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt die onzin die ze ons vertellen ?
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:Op zondag 11 september 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, Al Qaide is een organisatie van radicale moslims die een jihad willen starten, Osama Bin Laden was hun belangrijkste leider.
Respect dat jij niet gehersenspoeld bent.quote:Op zondag 11 september 2011 00:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
Oké dan.quote:Op zondag 11 september 2011 00:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
Eerst wel maar ik ben genezenquote:Op zondag 11 september 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Respect dat jij niet gehersenspoeld bent.
Ik geloofde het eerst ook.quote:Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eerst wel maar ik ben genezen
addictquote:Op zondag 11 september 2011 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben ook gehersenspoeld. Mijn hersenen maken overal dit van:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar doel je precies op?quote:Op zondag 11 september 2011 00:24 schreef LompeHork het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in hoor, MK en P_z, hetzelfde met radicalen die geloofden in het Germaanse geloof.
Dat sowieso. Mja, er bestaat ook een complottheorie waarbij mensen durven te beweren dat er nooit vliegtuigen zijn geweest, die zich in de torens hebben geboord. Die zeggen dat de vliegtuigen later in de beelden zin gemonteerd.quote:Op zondag 11 september 2011 00:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Die aanslag op het pentagon was echt niet door een vliegtuig
Die vliegtuigen waren er wel, maar ze stonden op automatische piloot.quote:Op zondag 11 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mja, er bestaat ook een complottheorie waarbij mensen durven te beweren dat er nooit vliegtuigen zijn geweest, die zich in de torens hebben geboord. Die zeggen dat de vliegtuigen later in de beelden zin gemonteerd.________!
Ik geloof dat het Pentagon is aangevallen door een vliegtuig.quote:Op zondag 11 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mja, er bestaat ook een complottheorie waarbij mensen durven te beweren dat er nooit vliegtuigen zijn geweest, die zich in de torens hebben geboord. Die zeggen dat de vliegtuigen later in de beelden zin gemonteerd.________!
Even quoten, deze.quote:Op zondag 11 september 2011 00:29 schreef Intronic het volgende:
Mensen die kenner zar ib de bus zitter..
Satelliet.quote:Op zondag 11 september 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Vlucht 93 is ook een leugen. Hoe kan je nou bellen als je een paar kilometer hoog in de lucht bent
Jij bent echt dom gewoon.quote:Op zondag 11 september 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Vlucht 93 is ook een leugen. Hoe kan je nou bellen als je een paar kilometer hoog in de lucht bent
Ja maar dat je niet vergelijken met nu.quote:Op zondag 11 september 2011 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WO II. Hitler was ook een radicaal gelovige, die zijn sowieso nooit goed.
Dat is dan weer onzinquote:Op zondag 11 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat niemand anders hieraan gedacht heeft zeg, briljant gewoon.quote:Op zondag 11 september 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Met een satelliet misschien? De cockpit heeft toch ook contact met een luchtverkeersleider die een paar kilometer onder hun zit? En jij kan toch ook bellen naar de andere kant van de wereld en dat is een veel grotere afstand dan die paar kilometer.quote:Op zondag 11 september 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Welterusten!quote:Op zondag 11 september 2011 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, ik ga HIMYM kijken. Tot over een paar uurtjes, en anders trusten.![]()
HIMYM? Oke, gr gr!quote:Op zondag 11 september 2011 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, ik ga HIMYM kijken. Tot over een paar uurtjes, en anders trusten.![]()
En iedereen op dat vliegtuig had een satelliettelefoonquote:Op zondag 11 september 2011 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met een satelliet misschien? De cockpit heeft toch ook contact met een luchtverkeersleider die een paar kilometer onder hun zit? En jij kan toch ook bellen naar de andere kant van de wereld en dat is een veel grotere afstand dan die paar kilometer.
Mensen in de cockpit hebben dat sowieso. Daarnaast lijkt mij dat het vliegtuig laag genoeg bij de grond was om sowieso te bellen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En iedereen op dat vliegtuig had een satelliettelefoon?
Ja.quote:Op zondag 11 september 2011 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen in de cockpit hebben dat sowieso. Daarnaast lijkt mij dat het vliegtuig laag genoeg bij de grond was om sowieso te bellen.
Meen je dit?
Dat is ingebouwd.quote:Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En iedereen op dat vliegtuig had een satelliettelefoon?
Ik luister The Beatles.quote:Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HIMYM? Oke, gr gr!![]()
Ik luister nu Pink Floyd
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 11 september 2011 00:41 schreef FreezePop het volgende:
Sommige vliegtuigen hebben satteliettelefoons. Veel bedrijven in VS zeker.
Hmm, matig.quote:Op zondag 11 september 2011 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Armin van Buren.
Dat dacht ik.quote:
Nu niks.quote:Op zondag 11 september 2011 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu valt je theorie uit elkaar, wat nu?
Nou voorruit, ondanks mijn Floyd-tattoo zal ik even Across the Universe opzetten van The Beatlesquote:
Ik vind het fijn dat je om me geeft.quote:
Lol wut? En alle ooggetuigen zijn zeker gehersenspoeld om te denken dat er vliegtuigen de torens in vlogen?quote:Op zondag 11 september 2011 00:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu niks.
Dat er een bom in het WTC zat weet ik zeker en dat er geen vliegtuig in het pentagon is gevlogen weet ik ook nog zeker.
Ja is wel de reden waarom ik niet kan slapen.quote:
Er zijn wel vliegtuigen in de torens gevlogen, maar er zaten ook bommen in de torens.quote:Op zondag 11 september 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol wut? En alle ooggetuigen zijn zeker gehersenspoeld om te denken dat er vliegtuigen de torens in vlogen?
Omg.quote:Op zondag 11 september 2011 00:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou voorruit, ondanks mijn Floyd-tattoo zal ik even Across the Universe opzetten van The Beatles
Kut is dat.quote:Op zondag 11 september 2011 00:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja is wel de reden waarom ik niet kan slapen.
Paracetamol geprobeerd?quote:Op zondag 11 september 2011 00:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven.quote:Op zondag 11 september 2011 00:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er zijn wel vliegtuigen in de torens gevlogen, maar er zaten ook bommen in de torens.
STOMME HOOFDPIJN VAN PATJE GA TOCH EENS WEG BAHBAHquote:Op zondag 11 september 2011 00:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat zo'n vliegtuig een hele toren kan laten instortenquote:Op zondag 11 september 2011 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paracetamol geprobeerd?
[..]
Als jij dat wil geloven.
Nee luistert niet vuile deugniet die hoofdpijn.quote:Op zondag 11 september 2011 00:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
STOMME HOOFDPIJN VAN PATJE GA TOCH EENS WEG BAHBAH
Issie weg?
Stom.quote:Op zondag 11 september 2011 00:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee luistert niet vuile deugniet die hoofdpijn.
Ah, gelukkig, krijg al zat negatieve reactiesquote:
Over de Beatles/Lennon?quote:
Nice!quote:Op zondag 11 september 2011 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, krijg al zat negatieve reacties
Het is dit trouwens:
[ afbeelding ]
Zonder cirkel, het is een zeilboot/letter "G", letter "P", letter "F"
Nope, 'Across The Universe', met allemaal liedjes van The Beatles.quote:[..]
Over de Beatles/Lennon?
Misschien komt je hoofdpijn daardoor, dat het een soort afkickverschijnsel is. Daar heb ik wel eens wat over gelezen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik leef al een tijdje op pijnstillers dus ga niet meer nemen
Ga zo nog wel een keer proberen te slapen.
Ja, dat vliegtuig zat vol met kerosine en was dus een vliegende bom. Het richten genoeg schade aan aan de etages waar het naar binnen vloog dat die etages op een gegeven moment de ongeveer 30 bovenste verdiepingen niet meer konden houden. Die bovenste verdiepingen stortte naar beneden en namen de rest van de toren mee.quote:Op zondag 11 september 2011 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat zo'n vliegtuig een hele toren kan laten instorten?
Geloof ik niet, zo veel pijnstillers heb ik nu ook weer niet op. Ik hou niet van die rotzooi namelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien komt je hoofdpijn daardoor, dat het een soort afkickverschijnsel is. Daar heb ik wel eens wat over gelezen.
[..]
Ja, dat vliegtuig zat vol met kerosine en was dus een vliegende bom. Het richten genoeg schade aan aan de etages waar het naar binnen vloog dat die etages op een gegeven moment de ongeveer 30 bovenste verdiepingen niet meer konden houden. Die bovenste verdiepingen stortte naar beneden en namen de rest van de toren mee.
quote:
Ook gezien! Erg vermakelijk!quote:[..]
Nope, 'Across The Universe', met allemaal liedjes van The Beatles.
Ja, die moet ik echt nog een keer zien. Ik neem me steeds voor om hem te kijken, maar dan komt er de hele tijd iets tussen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ook gezien! Erg vermakelijk!Ik moet trouwens zeggen dat die documentaire over Lennon ook de moeite is, laat heel goed zijn toestand zien aan het einde van zijn carrière (niet positief natuurlijk, maar wel realistisch!)
Ga lekker slapen dan.quote:
Hete, vochtige handdoek nemen en op je voorhoofd leggen! Dan rustig in slaap vallen!quote:Op zondag 11 september 2011 00:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geloof ik niet, zo veel pijnstillers heb ik nu ook weer niet op. Ik hou niet van die rotzooi namelijk.
Doen! Laat een heel ander beeld van Lennon zien, ook totaal niet positief trouwens. Er is ook ergens een documentaire over Syd Barrett, die is meer dan hilarischquote:Op zondag 11 september 2011 00:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, die moet ik echt nog een keer zien. Ik neem me steeds voor om hem te kijken, maar dan komt er de hele tijd iets tussen.
kan niet juf busquote:Op zondag 11 september 2011 00:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, die moet ik echt nog een keer zien. Ik neem me steeds voor om hem te kijken, maar dan komt er de hele tijd iets tussen.
[..]
Ga lekker slapen dan.
Beter opletten.quote:Op zondag 11 september 2011 00:56 schreef Plastic_zak het volgende:
@ Rezania : Zou jij niet stoppen met FOK!ken ? ( geen haat hoor gewoon een vraagje)
Ik zat op mobiel dus dan lees ik niet allesquote:Op zondag 11 september 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter opletten.Ik probeer het nog voor een tijdje, maar negeer MK gewoon.
En je moet ook snel slapen, lieve Intronic. Geloof me.quote:Op zondag 11 september 2011 00:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
kan niet juf busmoet hier echt ut, snel!
.
Vast welquote:Op zondag 11 september 2011 00:55 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kom wel een slaapliedje zingen, Patje.
Niet dat het helpt.
weet ij, maar kan,nog nier. Hallon xxxx kus en zulksjequote:Op zondag 11 september 2011 00:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En je moet ook snel slapen, lieve Intronic. Geloof me.
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 11 september 2011 01:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
weet ij, maar kan,nog nier. Hallon xxxx kus en zulksje
QFT.quote:Op zondag 11 september 2011 01:02 schreef Patje1987 het volgende:
BB is voor zakenlieden en 15 jarige sletjes.
Ik ben eigenwijsquote:Op zondag 11 september 2011 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT.
En volg mijn advies nou eens op joh!
bijna thuis dus kan,niet.quote:Op zondag 11 september 2011 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zit in de bus? Ga gewoon slapen joh.
Kusje terug hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 01:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
weet ij, maar kan,nog nier. Hallon xxxx kus en zulksje
WhatsApp ?quote:Op zondag 11 september 2011 01:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is dit een bevel?
Tevens; ping.
Een vrouw met verstand.quote:Op zondag 11 september 2011 01:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is dit een bevel?
Tevens; ping.
OP hun bb?quote:Op zondag 11 september 2011 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Negers die in de trein op hun BB zitten
Pst, nu wil hij dat jij hem je nummer geeft.quote:
DMquote:
Oh, echt?quote:Op zondag 11 september 2011 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pst, nu wil hij dat jij hem je nummer geeft.
Ik heb geen geluid.quote:Op zondag 11 september 2011 01:09 schreef LompeHork het volgende:
Dit moet ik even posten, iedereen moet dit nummer even luisteren, dan is er weer vrede in het FOK!Universum:
quote:Op zondag 11 september 2011 01:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
OMG.
Doet ie het nog echt ook, haha.
Nu ga ik je stalken ook!
Doen, nu! Dit is 1 van de meest geniale stukjes muziek van de afgelopen jaren!quote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is het niet
Moet nog steeds een driver downloaden maar geen zin.
Sorry, maar ik ben het niet met je eens.quote:Op zondag 11 september 2011 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen, nu! Dit is 1 van de meest geniale stukjes muziek van de afgelopen jaren!
Ja, dat weet ik zelf wel jaquote:Op zondag 11 september 2011 01:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
YO, weet je wel in welke hood je bent swa?
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben het niet met je eens.
Niet wetenquote:Op zondag 11 september 2011 01:15 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zelf wel ja [ afbeelding ]
Wat een argument!quote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo, je hebt het hier wel tegen Satan ja!
Welterusten!quote:Op zondag 11 september 2011 01:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ga maar weer eens proberen te slapen, truste
Slaap lekker en veel plezier morgen als ik je niet meer spreek!quote:Op zondag 11 september 2011 01:22 schreef Patje1987 het volgende:
Natte warme doek!quote:Op zondag 11 september 2011 01:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben al afgemeld.quote:Op zondag 11 september 2011 01:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Kom we melden ons allemaal aan voor de meet van 17 september en dan op 16 september allemaal afmelden![]()
boksquote:Op zondag 11 september 2011 01:30 schreef Dientje12 het volgende:
yo![]()
Ik ben weer terug, pas op ik ben nu heel stoer ik heb mijn pet zijwaarts op nu.
Ik ben echt gangster en gevreesd
Vrees mij,
Internet gangster JwZelluf
Jaimal zit op FOK!?quote:Op zondag 11 september 2011 01:30 schreef Dientje12 het volgende:
yo![]()
Vrees mij,
Pics van je stoer zijn met je pet zijwaarts gedragen?quote:Op zondag 11 september 2011 01:30 schreef Dientje12 het volgende:
yo![]()
Vrees mij,
Neequote:Op zondag 11 september 2011 01:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pics van je stoer zijn met je pet zijwaarts gedragen?
Jij bent G-Low?quote:Op zondag 11 september 2011 01:30 schreef Dientje12 het volgende:
yo![]()
Vrees mij,
Ik ben veel erger dan jaimalquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 01:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben veel erger dan jaimal
Mijn stijl verandert als het weer hier in nederland JWzelluF
De hood laat mij nooit in de steek.
Als ik op straat kom iedereen kent mij, ze zijn cool met me want ze vrezen mij.
een keer kwam ik een klein meisje tegen, ik had toen ook me pet zijwaarts op.
Ze was zo bang voor me dat ze wegrende
quote:Op zondag 11 september 2011 01:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit is nog niks vriend
Je wilt niet weten hoe ruig mijn buurt is.
Jeetje.quote:Op zondag 11 september 2011 01:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Godver
Ik heb echt geen rijke ouders en een zusje die een auto krijgt op haar 18e
Pics van je zusje die geen auto krijgt op haar 18equote:Op zondag 11 september 2011 01:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Godver
quote:Op zondag 11 september 2011 01:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Godver
Nee, veel ruigerquote:Op zondag 11 september 2011 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus het lijkt hier op?
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 01:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pics van je zusje die geen auto krijgt op haar 18e![]()
Wasda? Sloppenflat?quote:Op zondag 11 september 2011 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus het lijkt hier op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |