quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ah kom op man.
Niemand hier gaat je bashen. Dit is UDOWU. Hier word NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND eruit gekotst, daar is deze SC voor (behalve mensen met kaksmilies maar dat kak je dan ook, dat kots je niet). Niet zo boos doen, gewoon gezellig meepraten. Als je iemand niet leuk vind, dan negeer je hem. Heb je moeite met negeren, dan kun je (als je abo hebt ten minste) op het foes knopje toevoegen. Na 2 dagen even zonder dat persoons gezeik maak je hem gewoon weer normaal. Als jullie dan nog niet met elkaar om kunnen gaan dan kunnen jullie gewoon niet met elkaar om gaan, dat kan zo zijn. Niet iedereen kan met iemand om gaan. Ik bijvoorbeeld, heb een schijthekel aan Nectar. (maar wie ook niet). Gewoon negeren, niet mee omgaan, niks is je verplicht.
Nu allemaal weer lief zijn voor elkaar. Gr gr Anita en de kids.
Oké, ik volg jouw advies op en negeer MK voor een paar dagen. Ik heb wel nog steeds spijt en een rotgevoel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ah kom op man.
Niemand hier gaat je bashen. Dit is UDOWU. Hier word NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND eruit gekotst, daar is deze SC voor (behalve mensen met kaksmilies maar dat kak je dan ook, dat kots je niet). Niet zo boos doen, gewoon gezellig meepraten. Als je iemand niet leuk vind, dan negeer je hem. Heb je moeite met negeren, dan kun je (als je abo hebt ten minste) op het foes knopje toevoegen. Na 2 dagen even zonder dat persoons gezeik maak je hem gewoon weer normaal. Als jullie dan nog niet met elkaar om kunnen gaan dan kunnen jullie gewoon niet met elkaar om gaan, dat kan zo zijn. Niet iedereen kan met iemand om gaan. Ik bijvoorbeeld, heb een schijthekel aan Nectar. (maar wie ook niet). Gewoon negeren, niet mee omgaan, niks is je verplicht.
Nu allemaal weer lief zijn voor elkaar. Gr gr Anita en de kids.
Dankje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Maar
[..]
Taal instellen d.m.v. rechtsklikken? (ik zag iig dat je VLC gebruikt
)
NIET DOEN ZIT HASJ IN VOLGENS MK IK VERTROUW DIE GGMM NIET HIJ IS BLAUW WELK MENS IS NOU BLAUW KOMOP.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*nipt* smaakt prima, lijkt mij een mooi begin van het einde enzo.
Ja, dat is dus niet eerlijk he?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar omdatappel heeft mijn knikkers gestolen terwijl ik had gewonnen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
NIET DOEN ZIT HASJ IN VOLGENS MK IK VERTROUW DIE GGMM NIET HIJ IS BLAUW WELK MENS IS NOU BLAUW KOMOP.
Goedzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, ik volg jouw advies op en negeer MK voor een paar dagen. Ik heb wel nog steeds spijt en een rotgevoel.
Geen probleemquote:
Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
NIET DOEN ZIT HASJ IN VOLGENS MK IK VERTROUW DIE GGMM NIET HIJ IS BLAUW WELK MENS IS NOU BLAUW KOMOP.
We hebben iets gemeenquote:
Dan ga ik hem nu even kijken, doei.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Wat?
Ik wel, of ben ik nu gek?
Ehrm, neuken? Weet ik veel, ik stel maar gewoon iets voor.quote:
Oh nu wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:40 schreef Omdatappel het volgende:
Zwitserland was neutraal in de Tweede Wereldoorlog, vandaar dat ik het zei.
Je snapte 'm echt niet?
Dat at ik vanavond nog :$quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ehrm, neuken? Weet ik veel, ik stel maar gewoon iets voor.
quote:
Dat zeg ikquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik stel maar gewoon iets voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |