SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Berend. op 10-09-2011 23:40:51 ]
Euhm, uurtje nadat je weg was? Iedereen was leuk aan het bouwen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
is prima. Alleen wanneer ging de server offline? Ben namelijk de hele avond weggeweest.
ah xDquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Euhm, uurtje nadat je weg was? Iedereen was leuk aan het bouwen.
Nergens een duidelijke tutorial? Ga fietsen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef Johan1994 het volgende:
Is er een mogenlijkheid dat iemand mijn kan uitleggen hoe je een server aanmaakt?
Wij hadden iemand die een server host, maar die wilt nooit minecraften dus willen wij een eigen server maken. Maar er is nergens een duidlijke tutorial, dus kan iemand het me uitleggen!
Google: How to make a minecraft serverquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef Johan1994 het volgende:
Is er een mogenlijkheid dat iemand mijn kan uitleggen hoe je een server aanmaakt?
Wij hadden iemand die een server host, maar die wilt nooit minecraften dus willen wij een eigen server maken. Maar er is nergens een duidlijke tutorial, dus kan iemand het me uitleggen!
Minecraft server.jar downloaden. Aanklikken en klaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef Johan1994 het volgende:
Nou dat had ik gedaan, kreeg alleen outdated server. En het port forwarden snap ik helemaal niks vanquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Minecraft server.jar downloaden. Aanklikken en klaar.
(en waarschijnlijk een poort openen)
Je komt dan ook wel uit 94.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:47 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou dat had ik gedaan, kreeg alleen outdated server. En het port forwarden snap ik helemaal niks van
Komt omdat 1.8 er nu is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:47 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou dat had ik gedaan, kreeg alleen outdated server. En het port forwarden snap ik helemaal niks van
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef maurisioo het volgende:
Ik kan mijn server niet meer online zetten, hij zegt dat hij al online staat, terwijl dat niet zo is.
dat is waar, maar wilde hem nog even bekijken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Drumpie/Dnb komt zo met de map
Kijk even bij je processen, log anders even uit en log weer inquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
dat is waar, maar wilde hem nog even bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |