Vliegeren schijnt de bliksem ook te verjagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:55 schreef Id_do_her het volgende:
Steek een golfclub in de lucht in een open veld.
Veiliger kan niet TS.
Er kan helemaal niks gebeuren. En daarnaast, met de gordijnen dicht is nog gevaarlijker: stel je voor dat áls er toch wat gebeurd waardoor de bliksem door het raam kan dan vliegen die dingen in de fik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:46 schreef bobbobobbo het volgende:
Mn moeder zei altijd dat als je naast het raam zit met het gordijn open dat dat heel erg gevaarlijk is. Is dat zo ? En waarom is dat zo ? Ik wil t onweer namelijk bekijken, t gaat op dit moment flink tekeer en t ziet er fantastisch uit. t is wel vrij dichtbij... Maakt t echt wat uit of je het gordijn open hebt of niet nee toch ???
Pas op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:46 schreef bobbobobbo het volgende:
Mn moeder zei altijd dat als je naast het raam zit met het gordijn open dat dat heel erg gevaarlijk is. Is dat zo ? En waarom is dat zo ? Ik wil t onweer namelijk bekijken, t gaat op dit moment flink tekeer en t ziet er fantastisch uit. t is wel vrij dichtbij... Maakt t echt wat uit of je het gordijn open hebt of niet nee toch ???
Met je gordijnen open kan je het inderdaad zien aankomen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:02 schreef WSquater het volgende:
[..]
Er kan helemaal niks gebeuren. En daarnaast, met de gordijnen dicht is nog gevaarlijker: stel je voor dat áls er toch wat gebeurd waardoor de bliksem door het raam kan dan vliegen die dingen in de fik.
Je bent eigenlijk alleen in gevaar wanneer je op een open veld gaat lopen zonder hoge dingen om je heen.
Zit je vaker voor het open raam?quote:Op zondag 11 september 2011 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb een keer voor een open raam gezeten terwijl de bliksem precies daar voor insloeg, dat is pas spectaculair
Ja met rood licht enzo...heel leuk!quote:Op zondag 11 september 2011 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zit je vaker voor het open raam?
de markt voor shemales trekt weer aan?quote:Op zondag 11 september 2011 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja met rood licht enzo...heel leuk!
Als jij er zit wel ja.quote:Op zondag 11 september 2011 00:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
de markt voor shemales trekt weer aan?
http://www.knmi.nl/cms/content/38591/bolbliksemquote:Een bolbliksem kan optreden bij blikseminslag. Over het precieze ontstaan daarvan zijn verschillende theorieën in omloop. Een bolbliksem kan zowel als een nachtkaars uitgaan als eindigen in een explosie en doet zich alleen voor bij onweer, vooral als het onweer zwaar is. Als dichtbij de bliksem inslaat blijft soms seconden lang een helder oplichtend object zichtbaar. Bolbliksems kunnen ook binnenshuis doordringen en schade veroorzaken.
Daar hebben gordijnen geen invloed opquote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/cms/content/38591/bolbliksem
als de bolbliksem binnenkomt snel de gordijn erover gooienquote:Op zondag 11 september 2011 18:12 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Daar hebben gordijnen geen invloed op
quote:Op zondag 11 september 2011 20:06 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
als de bolbliksem binnenkomt snel de gordijn erover gooien
Ik ook! Zonne grote vuurbal jonge! Oid.quote:Op zondag 11 september 2011 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb een keer voor een open raam gezeten terwijl de bliksem precies daar voor insloeg, dat is pas spectaculair
Een beetje eng is nog zacht uitgedrukt, ik kreeg zowat een hartverzakking.quote:Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ook! Zonne grote vuurbal jonge! Oid.![]()
't Was toch ook wel 'n beetje eng.
Dat jij het nou met je moeder doet....quote:Op maandag 12 september 2011 08:34 schreef zovty het volgende:
Je moeder is gewoon gewend om de gordijnen dicht te doen als we met elkaar bezig zijn. Ze is bang dat de buren het zien.
Nee, met TS d'r moeder.quote:Op maandag 12 september 2011 08:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij het nou met je moeder doet....
Smoesjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |