Dat is klote, maar gelukkig mag je nu toch nog afrijden. Veel succes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Binnenkort
Maar ik had een half jaar geleden rijexamen gedaan, maar was alleen behoorlijk zenuwachtig en zat helemaal te trillen daar in die auto, terwijl ik dat normaal nooit had.
Ging het CBR opeens lopen zeiken dat ik misschien niet rijvaardig zou zijn en dat ik allemaal testen moet ondergaan in het ziekenhuis en bij mijn huisarts enzo, die zijn gedaan en vandaag kreeg ik een brief dat het CBR geen problemen meer ziet
ik las smegmaquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:05 schreef coban het volgende:
Ik heb kapsalon, kebab, doner, shoarma, lahmacun, gozleme, pogaca, sarma alles.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ok, cool hoop dat je slaagt..
Thnxquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is klote, maar gelukkig mag je nu toch nog afrijden. Veel succes.
Ik heb een klasgenoot die medicatie slikt, die was een half jaar bezig met formulieren in te vullen en te worden onderzocht voordat hij mocht af rijden. Ben ik even blij dat ik geen medicatie meer slik.
Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zullen we hem opbellen en dan een scheet door de telefoon laten? hihi
Bestellen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:05 schreef Dimens het volgende:
Eigenlijk wel trek in Spaghetti maar ik ben nu te lui om te maken.
Vertelquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
Althans, wel een idee maar ik zie mijzelf het al verkloten.
Meisje bij Albert Heijn achter de kassa, ik ga altijd bij haar in de rij staan en ze ziet er gewoon leuk uit.quote:
Ik wel. Volg deze stappen en je wordt groots.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
Meh, ik heb echt geen idee hoe ik meisje moet versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |