Ja, lekkerquote:
Meer op de functie zelf, is wat onder m'n niveau. Dus ik ga eens rustig rond kijken naar een grotere uitdaging. Dat kan overal zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekkerMet jou? Ik las dat je je CV aan het bijwerken was, alweer uitgekeken op Ierland?
Marketing toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meer op de functie zelf, is wat onder m'n niveau. Dus ik ga eens rustig rond kijken naar een grotere uitdaging. Dat kan overal zijn.
quote:
Ik wil wel voor je navragen in de gaming industrie als je wiltquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]Jeps. Zit nu naar wat kleinere bedrijven te kijken, daar kan je toch snel wat meer doen. Richting (junior) marketing manager. Hoewel ze bij Oracle ook wel leuke dingen aanbieden. dus dat zou ook nog kunnen .
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je navragen in de gaming industrie als je wilt
He Tallyquote:
Komt goed, als ik iets hoor, zal ik je via FB of pm informeren.quote:
Tallyquote:
Thanks! Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed, als ik iets hoor, zal ik je via FB of pm informeren.
Avondeten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? De lunch is net geweest
En, wat ga je eten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja na 19.00 een keer.
Toch geen tijd om aan het diner te zitten dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |