De meeste mensen kennen het hier vast: Football Manager. Ondanks dat ik heel weinig game, is dit een pareltje die ik vaak en graag mag spelen.
Ik ben nu al een tijdje bezig met FC Groningen. Ondanks dat ik in het echt Feyenoorder ben vermaak ik me opperbest met dit team. Ik heb gestaag gebouwd aan een elftal dat de top van Nederland is. In mijn eerste seizoen werd ik 5e en won ik de play-offs plus de kwartfinale beker. Het tweede seizoen reikte ik tot de groepsfase van de EL, werd ik 4e en haalde ik wederom de kwartfinale van de beker. In seizoen 3 eindigde ik weer een plaatsje hoger (3e dus), haalde ik de kwartfinale van de EL (door ondermeer Fenerbahce en Atletico Madrid te verslaan) en als klap op de vuurpijl won ik de beker.
Momenteel ben ik in seizoen 4 bezig. De Johan Cruijff-schaal heb ik al gewonnen van PSV, in de groepsfase van de EL sta ik bovenaan en in de eredivisie heb ik na 13 wedstrijden al 6 punten voorsprong op de nummer 2 (ik heb 10 gewonnen en 3 gelijk). Ik heb in de competitie onder andere al Ajax verslagen in de ArenA en Feyenoord in de Kuip.
Tevens maak ik iedere maand een paar ton winst en heb ik dus een positief banksaldo dat alsmaar groeit.
Maar wat is mijn beloning voor deze uitstekende prestaties? Dat een consortium waarschijnlijk de club gaat overnemen. Op zich niks mis mee, alleen dat consortium wil Stanley fucking Menzo als nieuwe manager gaan aanstellen

Heb ik zo lang gewerkt aan een mooi team, krijg ik dit