abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101923197
ik denk 0-3
pi_101923272
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Doublepain het volgende:
ik denk 0-3
Die stand wordt weggemod :')
pi_101923473
quote:
ik denk 0-3
Zou toch verrassend zijn, zo'n uitslag in een thuiswedstrijd in de CL voor Ajax. Helemaal omdat de gehele as van Lyon ontbreekt. Maar goed, ikzelf denk een 1-1, wat de Fransen prima zullen vinden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101923676
Trainer Frank de Boer heeft dinsdagmiddag zijn wedstrijdselectie bekendgemaakt voor het eerste Champions League-duel met Olympique Lyon. De Boer kiest voor dezelfde achttien spelers als afgelopen weekeinde tegen Heracles Almelo.
Wedstrijdselectie voor duel met Olympique Lyon:

Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
André Ooijer
Nicolai Boilesen
Theo Janssen
Daley Blind
Dmitry Bulykin
Derk Boerrigter

Waarom geen Lodeiro, Serero, Ozbiliz op de bank? Weinig aanvallende middenvelders op deze manier. Heb er een hard hoofd in morgen...
Vraag me echt af hoe we kunnen gaan winnen en van de bank wordt je ook niet echt vrolijk.
pi_101924225
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:55 schreef stoeltafel het volgende:
Trainer Frank de Boer heeft dinsdagmiddag zijn wedstrijdselectie bekendgemaakt voor het eerste Champions League-duel met Olympique Lyon. De Boer kiest voor dezelfde achttien spelers als afgelopen weekeinde tegen Heracles Almelo.
Wedstrijdselectie voor duel met Olympique Lyon:

Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
André Ooijer
Nicolai Boilesen
Theo Janssen
Daley Blind
Dmitry Bulykin
Derk Boerrigter

Waarom geen Lodeiro, Serero, Ozbiliz op de bank? Weinig aanvallende middenvelders op deze manier. Heb er een hard hoofd in morgen...
Vraag me echt af hoe we kunnen gaan winnen en van de bank wordt je ook niet echt vrolijk.
Wie het weet mag het zeggen. Voor mij ook volstrekt onduidelijk.
Ronduit triest van De Boer, maar weet je, eigenlijk verrast het mij niets. Met De Boer hebben we een gevaarlijke trainer in huis gehaald, die persé zijn gelijk wil halen. En dat is iets wat we kunnen missen als kiespijn.

Winnen zal er niet inzitten, of er moet met dezelfde spelers een metamorfose worden ondergaan.
Het zou mij verbazen als Lyon niet minstens een punt meeneemt uit Amsterdam.
Met een Lodeiro, Serero en een Ozbiliz achter de hand, had je zoveel mogelijkheden meer als nu gehad om iets te forceren.
pi_101924795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:08 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Wie het weet mag het zeggen. Voor mij ook volstrekt onduidelijk.
Ronduit triest van De Boer, maar weet je, eigenlijk verrast het mij niets. Met De Boer hebben we een gevaarlijke trainer in huis gehaald, die persé zijn gelijk wil halen. En dat is iets wat we kunnen missen als kiespijn.

Winnen zal er niet inzitten, of er moet met dezelfde spelers een metamorfose worden ondergaan.
Het zou mij verbazen als Lyon niet minstens een punt meeneemt uit Amsterdam.
Met een Lodeiro, Serero en een Ozbiliz achter de hand, had je zoveel mogelijkheden meer als nu gehad om iets te forceren.
Ik zou gewoon overstappen naar een andere club als ik jou was. Al dat gestress
★★★
pi_101925007
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik zou gewoon overstappen naar een andere club als ik jou was. Al dat gestress
Ik ben en blijf Ajacied voor het leven. Vanzelfsprekend. Ik vind de gang van zaken bij het eerste elftal gewoon niet best. Erg jammer, want het is helemaal niet nodig.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:34:39 #33
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101925213
Ozbiliz is nog niet fit. En Serrero of Lodeiro snap ik ook niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101925333
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik dacht dat Ozbiliz afgelopen maandag heeft meegespeeld met Jong-Ajax en eventueel tegen Lyon wel zou kunnen invallen.
pi_101925336
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:28 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik ben en blijf Ajacied voor het leven. Vanzelfsprekend. Ik vind de gang van zaken bij het eerste elftal gewoon niet best. Erg jammer, want het is helemaal niet nodig.
De Boer is een prima trainer, en past bij Ajax. Aras is nog niet 100%, Serero en Lodeiro moeten maar eens wennen aan Ajax, en dat zal in de eredivisie gebeuren en niet in de CL.
★★★
pi_101925434
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

De Boer is een prima trainer, en past bij Ajax. Aras is nog niet 100%, Serero en Lodeiro moeten maar eens wennen aan Ajax, en dat zal in de eredivisie gebeuren en niet in de CL.
Maar een invalbeurt in een thuiswedstrijd in de CL, voor als er wat geforceerd moet worden, zou toch moeten kunnen?
Nu heeft Ajax alleen Bulykin en Ebecilio om wat te kunnen forceren, wat morgen volgens mij nodig zal zijn. Vind ik érg karig.
pi_101925558
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:41 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Maar een invalbeurt in een thuiswedstrijd in de CL, voor als er wat geforceerd moet worden, zou toch moeten kunnen?
Nu heeft Ajax alleen Bulykin en Ebecilio om wat te kunnen forceren, wat morgen volgens mij nodig zal zijn. Vind ik érg karig.
Als er iets geforceerd moet worden zal Anita erin komen voor Siem, en zal Janssen doorschuiven.

Das beter dan Serero of Lodeiro erin te zetten die in de Eredivisie nog niks hebben laten zien ..
★★★
pi_101925617
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:34 schreef Smoofie het volgende:
Serero en Lodeiro hadden vorige week lichte blessures(trainde ook niet mee) volgens mij en hebben weer wat minuten gemaakt bij Jong Ajax. Waarschijnlijk dus nog niet fit genoeg voor CL wedstrijd. :)
pi_101925712
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:38 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik dacht dat Ozbiliz afgelopen maandag heeft meegespeeld met Jong-Ajax en eventueel tegen Lyon wel zou kunnen invallen.
5 weken geblesseerd, pas 1 week weer in training en weer wat minuten gemaakt bij Jong Ajax. Nog niet klaar voor dus.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:56:36 #40
20758 Stringer
You have a nice day
pi_101925831
Thuisvoordeel van Ajax is enorm atm, zou me niet verbazen als er een kleine overwinning voor Ajax uitkomt.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_101925904
3-1.
★★★
  woensdag 14 september 2011 @ 01:03:20 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101926005
Waar is de bestuurskamer in de arena btw?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101928136
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Waar is de bestuurskamer in de arena btw?
Hoofdingang, roltrappen op, rest wijst vanzelf
pi_101928139
verkapte kijk-mij-in-de-bestuurskamer-zitten-post

Veel plezier met de sfeer.
pi_101929384
Ik gok op een gelijkspel, dus dat zal het wel niet worden.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_101929559
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:26 schreef Silv het volgende:
Ik gok op een gelijkspel, dus dat zal het wel niet worden.
*O* winst!
★★★
  woensdag 14 september 2011 @ 10:32:41 #47
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101930847
5-2 :)
AFC AJAX
pi_101931032
Wil je een CL-periode met perspectief gaan spelen dan zullen er vandaag 3 punten moeten volgen, en dat kan gewoon.
pi_101933215
quote:
ik denk 0-3
Jouw voorspellingen zijn meestal tegenovergesteld. *O*

_O_
★★★
  woensdag 14 september 2011 @ 12:59:53 #50
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101934825
Ondanks dat Ajax thuisspeelt zie ik ze niet winnen. Lyon is kwalitatief gewoon stukken beter. Ajax mag blij zijn als ze er door het thuisvoordeel een puntje uit weten te slepen, maar dat zou al een uitstekende prestatie zijn daarom zeg ik dat Lyon dit zonder al te veel moeite gaat winnen: 1-4.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')