Inderdaad te ziek voor woorden. Hoe verknipt moet je wel niet zijn als je dat een kind aan kan doen?quote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Eens. Feit is dat een kind is op-ge-hang-en. Dat doet me trillen op mijn grondvesten.
Och, op het condoleanceregister van dit jongetje reageren veel buurtbewoners dat ze ze wel hebben gekend. En ze hebben allemaal te doen met de moeder.quote:Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef cohorne het volgende:
van de telegraf:
Volgens een buurtbewoonster had het echtpaar vaak ruzie. „Zij was echt een vaatje buskruit. Hij werkte in wisselende diensten. Als ze samen waren, ging het regelmatig helemaal mis. Ik hoorde vaak de ruzies. Het jongetje, een leuk ventje met blonde krullen, huilde eigenlijk dag en nacht. Ze maakten verder nauwelijks contact met iemand. Ze waren erg op zichzelf”, zegt de buurtbewoonster.
dit kan ik wel bevestigen, directe familie is hier eerder mee gekomenquote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef cohorne het volgende:
een " smerige hond", knettergek gemaakt door z`n vrouw heb ik vanmorgen gelezen (ze werd omschreven als een wandelend kruitvat)
dus waarschijnlijk een gevalletje druppel.emmer.overloop,kortsluiting.
moederlief is net zo`n " smerige teef" dus als de " smerige hond" waarmee ze getrouwd was en die ze over de kling heeft gejaagd met dr geweldige meegaande karakter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |