abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101781869
Wat een grappige band is dit.

100 Monkeys is an independent funk rock band from Los Angeles, California. The band name comes from the idea of the “Hundredth Monkey Effect” in which a learned behavior spreads instantaneously from one group of monkeys to all related monkeys once a critical number is reached. The current members of the group are Ben Graupner, Jackson Rathbone, Jerad Anderson, Ben Johnson, and Lawrence Abrams. The band has recently risen to fame due in part to the popularity of member Jackson Rathbone, an actor who plays the character Jasper in the Twilight Saga movie series. Rathbone has given interviews about his work as a musician on MTV and VH1.

http://en.wikipedia.org/wiki/100_Monkeys

pi_101782038
Oh ja, 9 december in de Melkweg.

Echt grappig, ik ben fan nu :)

pi_101892477
Up!

Ben ik de enige die dit grappig en gewoon goed vind?
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:50:07 #4
354368 RockNijntje.
Socially awkward penguin
pi_101916287
Grappig.
pi_102513986
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:05 schreef Bookie65 het volgende:
Up!

Ben ik de enige die dit grappig en gewoon goed vind?
Ik ben er ook bij in de Melkweg 9 december.

En wat in de OP niet vermeld staat is dat een groot aantal van de bandleden x instrumenten spelen kan en dat er dus tijdens de optredens regelmatig van instrument gewisseld wordt door de heren.

Overigens vind ik de nummers van Grape prettiger om naar te luisteren dan de nummers van Liquid Zoo.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_109846815
^O^

Ik blijf me steeds weer verbazen over de diversiteit van de heren. (Alleen staat Jackson nog in het plaatje bij de muziek terwijl hij inmiddels uit 100 monkeys is gestapt. -O- )

Even wat van mijn favorieten delen...gewoon omdat het kan. ;)

En deze gemaakt tijdens hun optreden in de Melkweg:

"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')