Als iedereen mee zou doen jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
HEY WE ZOUDEN TOCH WIE DE LAPO HEEFT DOET EEN NIEUW TOPIC DOEN. VALSSPELER.
Ik was er ook al bang voorquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
Gaat mijn "Waar Greys geen gedacht zegt" TT
Fuck joe!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als iedereen mee zou doen ja
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen Maes! Bevalt het manloze weekend nog een beetje?
Nee, S was thuis. Dus niets gesloopt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Biet nog gesloopt toen je weg was naar Elies?
Maar ben je over het algemeen heel streng voor dr? Of alleen als ze iets uitvreet? Mag ze meer dingen nu niet en voorheen wel? En je zou natuurlijk (geen idee of je dat al doet) als ze gewoon lief is van alles met dr kunnen ondernemen. Lekker ouwehoeren, stukkie lopen/rennen, zwemmen, koekjes geven, ect.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, S was thuis. Dus niets gesloopt.
Maar ik moet toch eens goed bij mezelf te raden gaan, want afgelopen week was ik dus heel streng voor Biet en nu lijkt ze een beetje onzeker daardoor geworden. Omdat ik best vaak boos op haar was. Nu piest ze op de bank/grond zodra ik maar binnen kom... dat lijkt me toch echt niet goed. En gaat ze daarna snel achter de stoel zitten zielig kijken.
Terwijl ik haar niet geslagen of wat dan ook heb. Denk dat ze heel gevoelig is voor mijn stemming. En ik wil geen bang hondje. Dus deze week d'r zelfvertrouwen maar weer wat opkrikken.
Waar gaat ie heen? Dat is snel zeg, leuk voor Joe maar je zult hem wel missen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:30 schreef Oognip het volgende:
Joe gaat waarschijnlijk vandaag al verhuizen![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:30 schreef Qwea het volgende:
En wens me sterkte, mijn ouders komen over een uur
Dat vond ik TE sneuquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
Gaat mijn "Waar Greys geen gedacht zegt" TT
Ik moet ook nog ontbijtenquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sterkte! [ afbeelding ]
En nu opschieten en aankleden, lui kreng
Gelukkig heb je je huis gisteren al gedaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:30 schreef Qwea het volgende:
En wens me sterkte, mijn ouders komen over een uur
Nah mijn moeder met name kan flink zeikenquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je huis gisteren al gedaanSterkte danmaar
zijn je ouders monsters??
Wat verschilt dat ook bij hondjes hè, Phoebe kan ook helemaal plat gaan door een harde stem of zo terwijl Bob vrolijk door huppeltquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, S was thuis. Dus niets gesloopt.
Maar ik moet toch eens goed bij mezelf te raden gaan, want afgelopen week was ik dus heel streng voor Biet en nu lijkt ze een beetje onzeker daardoor geworden. Omdat ik best vaak boos op haar was. Nu piest ze op de bank/grond zodra ik maar binnen kom... dat lijkt me toch echt niet goed. En gaat ze daarna snel achter de stoel zitten zielig kijken.
Terwijl ik haar niet geslagen of wat dan ook heb. Denk dat ze heel gevoelig is voor mijn stemming. En ik wil geen bang hondje. Dus deze week d'r zelfvertrouwen maar weer wat opkrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |