quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha, geweldig..... Nee echt.
Geef aub een voorbeeld, Geen haat enzo. Geef gewoon 1 voorbeeld
Dolfijntjeslovequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:45 schreef Ragboer het volgende:
Over wie hebben jullie het? Fobo-link?
Die gast spoort niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:46 schreef Dalando het volgende:
ikbenserieus als je blijft zeuren om redenen irriteer ik je aan je. Dat is dus een reden.
Ah zodoende, Jij bent raar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:46 schreef Dalando het volgende:
ikbenserieus als je blijft zeuren om redenen irriteer ik je aan je. Dat is dus een reden.
SPOILER: veul liedjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liedjesSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Nee jij bent gewoon een boeler.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ah zodoende, Jij bent raar.
Ik moest lachen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:46 schreef Dalando het volgende:
Binnen 3 weken Nederlands leren! Dan terugkomen! Spreek ik je weer!quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een boeler.
Burka bedoel je?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja man, vooral als ze zo verhullend over straat lopen.
neequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Binnen 3 weken Nederlands leren! Dan terugkomen! Spreek ik je weer!
Keiharde feiten.quote:
Ja, doeiquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
Sommige mensen hier zetten jaloezie om in haat.
nee hij is boelerquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:49 schreef coban het volgende:
Zover ik weet is er niet zoveel mis met ikbenserieus?
Oke doe normaalquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die winden me zo hard op. Zie je alleen die zaadvragende ogen.
Hij staat op mijn blocklist, zegt genoeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:49 schreef coban het volgende:
Zover ik weet is er niet zoveel mis met ikbenserieus?
Want?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij begrijpt dat soort dingen niet.
Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
Het is leuk want iedereen in dit topic heeft nu tagjes
Wat is mijn tagje?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
Staat er bij mij: BAZIN ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
jij hebt de heule leuke meid tag, coban heeft de leuke meid tag, bbqsausage is moderator / devver en ik ben admin. nu?quote:
jaapknaap / baas in groenquote:
Ah. Nais.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh ik las 'dit topic heeft tagjes'
ipv iedereen in dit topic_!
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dus jij hebt ook een fetisj?
Cool, ik ben nu ook devverquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
jij hebt de heule leuke meid tag, coban heeft de leuke meid tag, bbqsausage is moderator / devver en ik ben admin. nu?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
jij hebt de heule leuke meid tag, coban heeft de leuke meid tag, bbqsausage is moderator / devver en ik ben admin. nu?
Ik prefereer bazin.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je geen fetisj hebt, begrijp je mij dus niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:52 schreef coban het volgende:
[..]
Nee
Jij leest dingen die er niet staan
Hey, ragboer, jij ging toch stoppen ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:52 schreef Ragboer het volgende:
Lief zijn voor mijn meisjes, Coban en MarokkaanseKip <3
Maar je bent ook een heule leuke meid dus jij verdient dat welquote:
Dude.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:52 schreef Ragboer het volgende:
Lief zijn voor mijn meisjes, Coban en MarokkaanseKip <3
Je mot eten wat de pot schaft.quote:
Mislukt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hey, ragboer, jij ging toch stoppen ofzo?
Lief.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar je bent ook een heule leuke meid dus jij verdient dat wel
Inderdaad. Tis toch wat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je geen fetisj hebt, begrijp je mij dus niet.
hij mistte mequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hey, ragboer, jij ging toch stoppen ofzo?
Ja je bent erg lief jaquote:
linkjes?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga ook maar linkjes maken. Omdat het kan.
Daar ben al sinds juni mee gestopt.quote:
Ik ga heel hard stampen en gillen als ik geen bazin als tag krijg.quote:
Ja dat weet ik want wij mattiesquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar ik vind je nog wel lief hoor.
Valt nog wel mee, vergeleken met de rest van de week, maar mijn concentratie is er niet meer helemaal bijquote:
SPOILER: al mijn tagjes / custom cssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
De meine ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, vergeleken met de rest van de week, maar mijn concentratie is er niet meer helemaal bij
Jaquote:
Fryslanquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:56 schreef Ragboer het volgende:
Coban, waar in Nederland woon jij (ongeveer)?
Ze is toch een hij?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jaze had op een gegeven ogenblik een aids UI met heel snel heel veel kleurtjes dus tja.
Het is gewoon een het. laten we het daar op houdenquote:
En? was het wat of 20x niks?quote:
Ik ben eerlijk:quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
Woah, opeens iedereen tagjes
Even jouw css gekopieerd Dalando
Jij hebt mantieten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk:
Je hebt een blijhoofd/babyface.... Toch lijk je mij wel een chille vent.
Staat geen copyright op ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
Jullie waren hellow?quote:
Ik zie hem nieteens.quote:
Hoe oud ben je dan echt?quote:
Dus ik heb leuke meid?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
19quote:
Hoe jonger hoe strakker enzulks.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
19
Jullie waren aan het giechelen als een stel 15-jarigen...
koop BHquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:03 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
[..]
Nothing it's what it likes.
Ja weet denken altijd dat wij 15/ 16 zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
19
Jullie waren aan het giechelen als een stel 15-jarigen...
quote:
Jij hoopt er nou gewoon op dat ik boos wordt, en dat ik het tegendeel wil bewijzen.... uiteindelijk de cam toch weer aan doe,,, mijn body weer show (om het tegendeel te bewijzen) En je ziet mijn body.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja op cam had hij zeker cup C.
Nee ik hoop dat je dit leest en op de loopband gaatquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
[..]
Jij hoopt er nou gewoon op dat ik boos wordt, en dat ik het tegendeel wil bewijzen.... uiteindelijk de cam toch weer aan doe,,, mijn body weer show (om het tegendeel te bewijzen) En je ziet mijn body.
Het kan blijkbaar wel.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja op cam had hij zeker cup C.
Jullie waren wel schattig hoor, alleen jammer dat je je gezicht niet liet zien...quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja weet denken altijd dat wij 15/ 16 zijn
Jupquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:06 schreef Dalando het volgende:
Volgensmij is BBQSausage met mijn css aan het qleaten.
zou je dat dan kunnen vergelijken met kkj-kpd1.jpg enzulks?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
noway dat ik screen ging maken.
Wat heb je aangepast dan?quote:
Anoniem fokken is toch het fijnst. Maar ik ben ook niet die ene ik was eigenlijk de gene die niet eens echt in beeld was.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jullie waren wel schattig hoor, alleen jammer dat je je gezicht niet liet zien...
De blonde?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Anoniem fokken is toch het fijnst. Maar ik ben ook niet die ene ik was eigenlijk de gene die niet eens echt in beeld was.
Wat mensen weggehaald die ik niet ken, mezelf admin gemaakt + Developer, en bij jou ook developer neergezet.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
noway dat ik screen ging maken.
Nee kkj is ergerquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
zou je dat dan kunnen vergelijken met kkj-kpd1.jpg enzulks?
Niemand verplicht je te blijven schat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dit volk_____!!!! Het is toch ook helemaal een zooitje van god los getrokken! Gvd, wat een bende het merendeel hier! >>>>
![]()
![]()
![]()
![]()
Omg, is die gast hier nu nog steeds?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niemand verplicht je te blijven schat.
Oh kut ik zie nu pas dat ik de aangepaste CSS nognieteens geupload hebquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat mensen weggehaald die ik niet ken, mezelf admin gemaakt + Developer, en bij jou ook developer neergezet.Dat soort dingen.
...quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dit volk_____!!!! Het is toch ook helemaal een zooitje van god los getrokken! Gvd, wat een bende het merendeel hier! >>>>
![]()
![]()
![]()
![]()
Zei japie dat net?quote:
Zo obvious dat je nu gwn huilend achter je pc'tje zitquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:10 schreef Ikbenserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt waar. Bedankt UDOWO)!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben mij vanavond aan het lachen gekregen!! Terwijl ik gewoon achter de computer zit.!!!!![]()
![]()
Ahaquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh kut ik zie nu pas dat ik de aangepaste CSS nognieteens geupload hebJij hebt nu tagjes v1.11
en ik keek in tagjes v1.12
![]()
![]()
Maar ik heb tagjes v1.12 nogniet geupload, en daar stond bij jou devver en bij japie jaapknaap enzulks
Waarom quote je hem.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
AhaIk heb hem nu wel redelijk up-to-date, voor mij dan.
Ikbenserieus sorryquote:
wrm niet? jammer... anders online flirten toch...quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja die was ik ik was niet eens echt uberhaupt in the picture.
Ow, ja hij zei dat. Geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ikbenserieus sorryik ben niet zo wakker meer
![]()
Sorry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het spijt me zoquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, ja hij zei dat. Geeft niet hoor.
wat bedoel je wrm niet? wat niet?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
wrm niet? jammer... anders online flirten toch...
Ohja, ik moet die css an pirania ook nog even importenquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
[..]![]()
Nee maar mijn netwerk werkt simpel. ik lever 1 css bestand in bij FOK!, die @imports bevat van tagjes/tagjesv(versienummer).css, en ook nog overall.css, forum.css en overig.css. Ik hou liever alles een beetje gescheiden
Wat heeft hij dan allemaal?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, ik moet die css an pirania ook nog even importen
Als jij mij kende scheet je 10 kleuren in de broek alleen al als je m'n stem hoorde en wist dat ik 10 meter verder om de hoek kwam lopen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo obvious dat je nu gwn huilend achter je pc'tje zit
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Als jij mij kende scheet je 10 kleuren in de broek alleen al als je m'n stem hoorde en wist dat ik 10 meter verder om de hoek kwam lopen.
Maar waar kom je dan vandaan leukerd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wat bedoel je wrm niet? wat niet?![]()
Jaja zekrr ho0o0r.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:17 schreef coban het volgende:
Oke alleen maar debielen bijgekomen hier.
Ik ga slapen want morgen ga ik iets heel leuks doen.
Ik geef een kusje aan MK, en knuffels aan BBQ en Dalando en een klap aan ragboer. De rest ken ik niet.
TRUSTEN EN VEEL PELEZIER MORGENquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:17 schreef coban het volgende:
Ik geef een kusje aan MK, en knuffels aan BBQ en Dalando en een klap aan ragboer. De rest ken ik niet.
:S::S:S:S::S:SS:S:S:Squote:Op zaterdag 10 september 2011 02:17 schreef coban het volgende:
Even quoten voor het nageslacht. Pelezier, leuk woord wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
TRUSTEN EN VEEL PELEZIER MORGEN
La sac de couchage ofzoquote:
Oh shitt. Oke en japieman krijgt kusje omdat ik hem vergeten benquote:
moet dat nou zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar waar kom je dan vandaan leukerd?
ja ik kan echt goed woordjes creërenquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht. Pelezier, leuk woord wel.
nakdjhkjadh nog een woordquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja ik kan echt goed woordjes creëren
Hey! Jij was toch gaan slapen. Nu heb je kusjesknuffelklap ronde gemistquote:
92merel!quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:19 schreef 92Merel het volgende:
Ik zag een topic van Ragboer en Japie en Aight posten er in, dus kwam even hoi zeggen.
Hoi
Nais, maar die heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heeft een complete csstool gemaakt.
Ik zit hier nu te huilen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
Oh shitt. Oke en japieman krijgt kusje omdat ik hem vergeten ben![]()
doeiquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:20 schreef coban het volgende:
Oke ben gone nuvroeg opstaan klotegedoe
quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:20 schreef coban het volgende:
[..]
Hey! Jij was toch gaan slapen. Nu heb je kusjesknuffelklap ronde gemist
Hey, wat lang geleden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:19 schreef 92Merel het volgende:
Ik zag een topic van Ragboer en Japie en Aight posten er in, dus kwam even hoi zeggen.
Hoi
Tuurlijk ben ik die leukequote:Op zaterdag 10 september 2011 02:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
92merel!Jij was toch die leuke?
Ja kloptquote:
hoi merel omg je fokt snachts en geen radio enzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:19 schreef 92Merel het volgende:
Hoi
http://kexx.net/fokcss2/quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nais, maar die heb ik niet nodig
Ja net terug van feestje en alles. Wel radio nog, sorry.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
hoi merel omg je fokt snachts en geen radio enzo
Hoooiquote:
Ik heb maanden lang niet op fok gezeten, nu sinds eind augustus weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
Merel heb je in de dikke mensen verzameltopic radio49 SC gezeten ofzo?
Leuke tijd gehad weg van FOK!?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik die leuke
[..]
Ja klopt
Jazeker, vakantie, vrienden en allesquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Leuke tijd gehad weg van FOK!?
1 tip, maar je meot het wel zelf bepalen, en die tip is UDOWU.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja net terug van feestje en alles. Wel radio nog, sorry.
[..]
Hoooi
[..]
Ik heb maanden lang niet op fok gezeten, nu sinds eind augustus weer
Oke.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jazeker, vakantie, vrienden en alles
Nais. Maar zoals ik al zei, niet nodig.quote:
Maar eigenlijk pas ik hier niet, ik word niet overal uitgekotst..quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
1 tip, maar je meot het wel zelf bepalen, en die tip is UDOWU.
Jij ook nog een leuke tijd in mijn afwezigheid gehad?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nais. Maar zoals ik al zei, niet nodig.
Ja, opzich wel. Vakantie was wel leuk, alleen wel jammer dat toen ik terug was het in Nederland de rest van de vakantie kut weer was.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar eigenlijk pas ik hier niet, ik word niet overal uitgekotst..
[..]
Jij ook nog een leuke tijd in mijn afwezigheid gehad?
Geeft niks, ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar eigenlijk pas ik hier niet, ik word niet overal uitgekotst..
Dankje, trusten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:18 schreef coban het volgende:
Ohjawel, ook ikbenserieus krijgt knuffel want ik vind zielig zo gemeen enzo jullie
Het is hier alleen maar kutweer geweest..quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, opzich wel. Vakantie was wel leuk, alleen wel jammer dat toen ik terug was het in Nederland de rest van de vakantie kut weer was.
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is hier alleen maar kutweer geweest..
En bah, waarom snappen sommige mensen niet dat het bloedirritant is als ze telkens over hetzelfde beginnen/hetzelfde vragen. En dan vinden ze dat ik raar reageer als ik zeg dat ze irritant zijn.
Arme poekie tochquote:
Nee, morgen appelpop.quote:
Een bepaalde jongen die wildverliefd op me is, maar waaraan ik me dus enorm irriteer.quote:
Tjahquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een bepaalde jongen die wildverliefd op me is, maar waaraan ik me dus enorm irriteer.
Snap ik niet, we klikken totaal niet qua persoonlijkheid en toch blijft ie verliefd.
Wel zielig voor hem dan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een bepaalde jongen die wildverliefd op me is, maar waaraan ik me dus enorm irriteer.
Snap ik niet, we klikken totaal niet qua persoonlijkheid en toch blijft ie verliefd.
Jaquote:
Ik heb hem vaker keihard afgewezen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel zielig voor hem dan.en vervelend voor jou natuurlijk.
Heb je hem al een keer hard afgewezen? Dan kan hij ook verder.
TMIquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, morgen appelpop.
Vorige week zat ik bij de beurs buiten
en voelde dat er wat in mn haar zat, dus dacht 'och, blaadje/takje van het fietsen' dus ik het eruithalen, is het een oorwurm, zo smerig
Ow.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik heb hem vaker keihard afgewezen.
Ik heb de hele avond rillingen gehadquote:
Filemon, daar ben ik al lang niet meer geweest. Die mocroportiers, zitten die er nog?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond rillingen gehad![]()
En nog gestalkt in de filemon door een duitse amerikaan die in zweden zweeds heeft gestudeerd, nu in rotterdam studeert en in oostenrijk zijn stage gaat doen. (was m al eerder tegen gekomen)
Slaap lekkerquote:
Niet op gelet.. Was wel fijn dat ze niet naar ID vroegen, anders was ik niet binnen gekomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Filemon, daar ben ik al lang niet meer geweest. Die mocroportiers, zitten die er nog?
Wat is de leeftijdsgrens dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Niet op gelet.. Was wel fijn dat ze niet naar ID vroegen, anders was ik niet binnen gekomen
Ik moest even de gelekte 1.8 spelenquote:
Keihard werken voor die centen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:31 schreef Flippiee het volgende:
Morning has broken voor de harde werkers.
3 dagen 9-6 werken, 3 dagen 9-6 school. Dus ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het leven van een student is zwaar.
Dat is wel een heel zwaar leven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
3 dagen 9-6 werken, 3 dagen 9-6 school. Dus ja.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik moest even de gelekte 1.8 spelen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:09 schreef LompeHork het volgende:
Mogge.
Ik moest stiekem even lachen:
![]()
Dezelfde "man" die je "Dit is mijn straat" bracht.
5 uur op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:31 schreef Flippiee het volgende:
Morning has broken voor de harde werkers.
Nee hoor. Is normaalquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef coban het volgende:
is het normaal als een meisje van 10 in hoerenkleding loopt?
Ja hoi, dat is 2011.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef coban het volgende:
is het normaal als een meisje van 10 in hoerenkleding loopt?
Gekke FO!sselaarquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja dit.
Alleen mis ik Omdatappel nog
Wie was hetquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:43 schreef coban het volgende:
ah oke, naja vond het alleen een beetje vreemd dat in haar onderbroek onder haar rokje uit zag komen, maar als het normaal is dan zeg ik niks meer
ohja, hij is wit met roze en rode enzo stippeltjes.ik ben een pedo
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:43 schreef coban het volgende:
ah oke, naja vond het alleen een beetje vreemd dat in haar onderbroek onder haar rokje uit zag komen, maar als het normaal is dan zeg ik niks meer
ohja, hij is wit met roze en rode enzo stippeltjes.ik ben een pedo
weet ik veelquote:
ha ha lueken garp ki ging kijke he en toen zag ik ze staan hahiaiiohha egt hielariesen garpjequote:Op zaterdag 10 september 2011 11:45 schreef Ragboer het volgende:
Waarom ontbreken topics #142 tot #146 ?
Regenjas? Het is keimooi weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:45 schreef coban het volgende:
[..]
weet ik veelik zit in speeltuin met een regenjas op schoot OMG ik ben echt een pedo
ik zit met een regenjas in een speeltuin naar onderbroekjes van 10jarigen te kijken
Karma.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:47 schreef coban het volgende:
er is een kind gevallen en hij jankt keihard. Lekker voor hem. Lekker lekker.
voor het geval dat het gaat regenenquote:
Snel, kijk welke onderbroek hij aan heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:47 schreef coban het volgende:
er is een kind gevallen en hij jankt keihard. Lekker voor hem. Lekker lekker.
Draag je altijd een regenjas dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:48 schreef coban het volgende:
[..]
voor het geval dat het gaat regenen
is niet mijn jas btw
paars met autootjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
Snel, kijk welke onderbroek hij aan heeft.
Sinterklaas heeft vast wel een cadeautje, ga maar op schoot zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:53 schreef coban het volgende:
ik vind dat sinterklaas mij dit jaar ook cadeautjes moet geven. Ik ben nog kind vind ik. En niet stout.
Gewoon zo'n jas die eigenlijk geen nut heeft maar gewoon fijn zit en mooi isquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:02 schreef BBQSausage het volgende:
Jassen met dit weer?
Ik draag alleen een jas als het buiten hard vriest.
Daar heb ik dan vesten voor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n jas die eigenlijk geen nut heeft maar gewoon fijn zit en mooi is.
Schoon nummerke.quote:
Ei.quote:
Heb hem nu ook op staan maar niet zo hardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |