Vraag je matties waar hun heen gaan. Je kent het uitgaans leven toch wel een beetje in de buurt? (van horen zeggen etc)quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Nee, in een dorp in de buurt.
[..]
Vergeten te melden dat ik daar sowieso niet heen wil.![]()
Nee, die gaan allemaal naar de kroegen in de buurt, waar ik ook heen ga dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vraag je matties waar hun heen gaan. Je kent het uitgaans leven toch wel een beetje in de buurt? (van horen zeggen etc)
Fixedquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:43 schreef Laimer het volgende:
HOAX! FOK!kers gaan nooit uit en zitten enkel en alleen op schimmige zolderkamers, vaak altijd fappend.
Blijft sneuquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:04 schreef Atemno het volgende:
Is fappent niet met een -t i.p.v fappend?
Ik liep fappent van de trap. Het is toch gefapt.
Vaak genoeg gehad dat er 16 jarigen in kwamen met een plastic gephotoshopt ID pasjequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Echt leuke clubs kom je pas in als je 18 bent, godzijdank.
Nee, dat mag je niet vragen. Anders ben ik niet meer anoniem.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:35 schreef De_Viborateur het volgende:
In welk gat woont TS eigenlijk als ik vragen mag?
Okee, ik vind alles best, zolang je maar niet in Alkmaar naar school gaat, straks zit ik nog bij TS in de klasquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:48 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet vragen. Anders ben ik niet meer anoniem.
Allejezus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:04 schreef Atemno het volgende:
Is fappent niet met een -t i.p.v fappend?
Ik liep fappent van de trap. Het is toch gefapt.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:00 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is er iets mis met die camera daar, of wellicht trekken ze daar allemaal rare gezichten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |