dan heb je al gestemd.quote:
was er vanmiddag:oquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
sk waar hang je uit laatste tijd.
wat was de fout en wat heb je erbij gescriptquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
Lijstjes zijn nu gefixt, ik faalde HARD.
Oke, dan moet dat lang geleden zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Bazenlijst is baas. Maar ik vind dat ik te laag sta.
[..]
dan heb je al gestemd.
liefdequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Ik heb maar op 1 persoon gestemd en dat is aight.
Dit omdat het fakking klote is om te stemmen op ipod. Ik kon de rest niet aantikken. Jullie zijn ook baas, verstoot mij aub niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Dit omdat het fakking klote is om te stemmen op ipod. Ik kon de rest niet aantikken. Jullie zijn ook baas, verstoot mij aub niet.
pff moet je scorro maar skippenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA MAAR DAN BEN IK OP SCORRO
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef speedking het volgende:
[..]
pff moet je scorro maar skippen
Ik heb er vijf lettertjes bij gescript.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
wat was de fout en wat heb je erbij gescript?
stuur die 5 letters eens even doorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er vijf lettertjes bij gescript.![]()
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
stuur die 5 letters eens even doorEn meteen ook het script, als het kan
Dan ga je naar die site op een pc en stem je dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Gewoon, ff kieken. Ik wil weten wat je fout deed, en het script omdat die andere die jij mij gaf inmiddels al oud isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |