Uurtje of 1 gemiddeld, denk ik.quote:
En dat vind je 'heel' laat? En tel daar maar 1,5 uur bij opquote:
Misschien lukt het mij omdat uitslapen niet tot de opties behoort en mijn lichaam elke kans aangrijpt om te slapen.quote:
Vanuit mijn referentiekader bezien wel. Maar doordeweeks lig ik meestal wel rond half twaalf.quote:Op zondag 11 september 2011 21:59 schreef Tegan het volgende:
En dat vind je 'heel' laat? En tel daar maar 1,5 uur bij op. Een uur is wel mijn streeftijdstip
.
wat heb je gedaan in die uren?quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik lig ook al wel vroeg hoor, maar echt slapen kan ik gewoon niet dan. Zoals zaterdagnacht, toen lag ik gewoon wakker tot 4/5 uur terwijl ik zo helemaal dood was van het werken.
Was om half 2-ish thuis van het werk. Toen op bed gaan liggen met laptop eventjes. Toen tussen twee en vier wakker gelegenquote:
Maar lig je dan? Lichten uit? TV uit?quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was om half 2-ish thuis van het werk. Toen op bed gaan liggen met laptop eventjes. Toen tussen twee en vier wakker gelegen. Toen opgestaan en aan de eettafel iets gelezen met volledige aandacht (dus was niet slaperig want ik herinner me exact wat ik las) want ik trok het liggen niet meer. Toen iets gaan eten (want ik dacht dat het lag aan dat ik niet goed had gegeten at work dus met honger ging slapen). Toen terug in bed en ik heb het wel vijf uur/half zes zien worden geloof ik voor ik sliep.
Ik kan dat nietquote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk gewoon series vanuit de computer tot ik moe ben. Same thing.
Vind ik niet fijn. Dan staat dat ding de hele tijd aan tot de accu leeg isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |