Ik vind je heel soms best eng.quote:Op maandag 12 september 2011 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht bij 'lege augurkenpot' aan iets heel anders eigenlijk
ja het gaat heel goedquote:Op maandag 12 september 2011 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief, ze is dus helemaal beter geworden. Zie nog die gele oortjes voor me.
Ik vond het al heel goorquote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind je heel soms best eng.Wil niet eens weten waar jij aan dacht.
Ooh.. nou.. ik ben nog niet heel enthousiast hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat is best interessant. Tenminste dat vond ik wel..omdat ik een keizersnede had en wel eens wou zien hoe ze mijn buik mishandeld hadden. Dit heb ik mijn zoon trouwens nooit kwalijk genomen.
Een lege pot goor.quote:
Ik vond het tv programma eigenlijk wel "lachwekkend". Djees wat konden er veel overdrijven.quote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef Kuukske het volgende:
Ooh.. nou.. ik ben nog niet heel enthousiast hoor.
dan heb je iets niet helemaal goed gedaan want je zult nu wel moetenquote:Op maandag 12 september 2011 13:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil niet nadenken over bevallen hoor B. Echt niet. Nu niet. Nooit niet.
NEEEHEEEEEEEEEEE!!!quote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan heb je iets niet helemaal goed gedaan want je zult nu wel moeten
en het schijnt dat je zelf toch echt ook iets moet doenquote:Op maandag 12 september 2011 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t kind moet er toch een keer uit hoor
Ojee.. wie laat je het overnemen?quote:Op maandag 12 september 2011 13:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil niet nadenken over bevallen hoor B. Echt niet. Nu niet. Nooit niet.
Huilbaby's.quote:Op maandag 12 september 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
slapeloze nachten? poepluiers? roept u maar
eczeem, krentebaard?quote:Op maandag 12 september 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
slapeloze nachten? poepluiers? roept u maar
Nog niemand. Ik zie het wel als het zover is. Maar serieus, ja.. jeetje. Dat kind moet eruit, en vele vrouwen hebben het al gedaan. Dus dan kan ik het vast ook. Ik heb me het afgelopen jaar al meer over mezelf verbaasd, dat ik dat aankon. Dus. Dat bevallen kan ik ook wel aan.quote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee.. wie laat je het overnemen?
[cliché]en als het kindje er eenmaal is, ben je die pijn zo vergeten [/cliché]quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog niemand. Ik zie het wel als het zover is. Maar serieus, ja.. jeetje. Dat kind moet eruit, en vele vrouwen hebben het al gedaan. Dus dan kan ik het vast ook. Ik heb me het afgelopen jaar al meer over mezelf verbaasd, dat ik dat aankon. Dus. Dat bevallen kan ik ook wel aan.
Klopt wel.quote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[cliché]en als het kindje er eenmaal is, ben je die pijn zo vergeten [/cliché]
Mja dat eindeloos winkelen vind ik wel leuk jaquote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
Oke, leuke dingen, kleren kopen, cupcakes bakken. uhm lekkere dingen.
Jááá, dat zal allemaal niet tegen elkaar opwegen enzo.quote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[cliché]en als het kindje er eenmaal is, ben je die pijn zo vergeten [/cliché]
Nou, narcose hoeft van mij niet per se als het niet hoeft. De vorige keer kwam ik zo akelig uit de narcosequote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt wel.En de een poept het zo uit en de ander gaat gewoon onder narcose.
Dat is erg vervelend, zeker is het beter om niet onder narcose te gaan. Alleen met goede reden.quote:Op maandag 12 september 2011 14:06 schreef Kuukske het volgende:
Nou, narcose hoeft van mij niet per se als het niet hoeft. De vorige keer kwam ik zo akelig uit de narcose. Ik was geheel gedesorienteerd, voelde me beroerd en vanwege m'n lage bloeddruk wilde het allemaal niet lekker vlotten na de narcose.
al die poppige babydingetjesquote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja dat eindeloos winkelen vind ik wel leuk ja.
[..]
Jááá, dat zal allemaal niet tegen elkaar opwegen enzo.
Je weet waar je het voor doet..
Oh dat brabbelen! Dat had ik ook.quote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend, zeker is het beter om niet onder narcose te gaan. Alleen met goede reden.
Ik lag de hele dag voor pampus, kon wel alles meekrijgen, maar niet praten (brabbelde wat) en mijn ogen vielen telkens dicht. Dus fam. dacht dat ik sliep.
BABY VANS!quote:
Waarschuw me even van te voren, dat topic sla ik over.quote:Op maandag 12 september 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en een filmpje van de bevalling straks
watje.quote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarschuw me even van te voren, dat topic sla ik over.
'Leuk bij een ander.'quote:Op maandag 12 september 2011 14:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon kunnen blijven ontkennen.
Heel misschien als pasgeboren baby maar weet ik niet meer zeker hoe ernstig alles wasquote:Op maandag 12 september 2011 14:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"misschien wel, maar ik weet het niet meer want ik sliep toen"?
Boh, keek net zo'n filmpje op Youtube, en dat hele gevoel van 'ik vind het jammer dat ik het gevoel van zwanger zijn enzo nooit ga meemaken' is nu compleet wegquote:
Spoilers svp in het TB topic zelf. Want ik weet niet of ik m vanavond al kan zien.quote:Op maandag 12 september 2011 14:37 schreef DustPuppy het volgende:
Mijn huisgenootje sms'te net. Blijkbaar valt er wat te fappen voor me in de laatste aflevering van True Blood.![]()
Vanavond maar eens checken dan.
Ik heb 'm ook nog niet gezien hoor, maar aangezien ik een crush op Jessica heb, vermoed ik op zijn minst een full monty of een snoeiharde beurtquote:Op maandag 12 september 2011 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spoilers svp in het TB topic zelf. Want ik weet niet of ik m vanavond al kan zien.
Dat weet je nu al?quote:Op maandag 12 september 2011 14:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh, keek net zo'n filmpje op Youtube, en dat hele gevoel van 'ik vind het jammer dat ik het gevoel van zwanger zijn enzo nooit ga meemaken' is nu compleet weg.
Ja die Jason zit er wél IN, ja!quote:Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Oooh. Oké.
Dan zit Jason er ook in denk ik. Geen probleem!
Heb je het uitgebreide tvpakket van Ziggo? Op Foxlife begint vrijdag, zaterdag óf zondag geloof ik, het vierde seizoen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Lalalala ik heb nog helemaal niks van seizoen 4 gezien lalalala
Ik geil op Eric Northman. Ik geef het toe. Sinds aflevering 1 al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |