Zes uur. En 7 van de 10 keer slaap ik dan door tot half zeven.quote:
Welnee, ik heb genoeg aan zes uur slaap. Mits ik dat niet structureel doe natuurlijk. Af en toe wat uurtjes meer is wel lekker.quote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
omdat je de week anders al brak begint
Wees blij, nu kun je er gratis één halen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
M'n ID is al een maand geleden verlopen zag ik gisterDaar krijg je anders toch een brief over?
Ja, had ik toch wel mazzel meequote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij, nu kun je er gratis één halen.
Blij dat ik jou niet ben.quote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zes uur. En 7 van de 10 keer slaap ik dan door tot half zeven.
Ik weet nog een keer dat ik een paar weken lang om 9 uur college had, zat ik om kwart voor 8 op de fiets. Dat vond ik al ergquote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blij dat ik jou niet ben.
Ik kan echt nooit grote-mensenwerk gaan doen met zulke tijden...
Daar hebben ze Het Nieuwe Werken voor uitgevonden. Neemt niet weg dat ik een ochtendmens ben.quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
Blij dat ik jou niet ben.
Ik kan echt nooit grote-mensenwerk gaan doen met zulke tijden...
Een van de grootste redenen dat ik niet studeer. Ga dood van zulke reistijden en vroege wekkers.quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog een keer dat ik een paar weken lang om 9 uur college had, zat ik om kwart voor 8 op de fiets. Dat vond ik al erg
Karma omdat ik vroeger wel één minuut naar school hoefde te lopen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Een van de grootste redenen dat ik niet studeer. Ga dood van zulke reistijden en vroege wekkers.
Ik ben echt een avondmensquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze Het Nieuwe Werken voor uitgevonden. Neemt niet weg dat ik een ochtendmens ben.
Jij gaat wel heel laat naar bed altijd, vind ik. Heb jij niet gewoon een verschoven ritme?quote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben echt een avondmens. Werk nu al latere tijden maar is ook niet ideaal.
Het begrip 'uitslapen' ken ik al jaren niet meer. En ik ben nog steeds tamelijk gelukkig.quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms is het wel lekker. Frisse lucht, stilte.
Maar niet elke dag
Nee, jij bent vergeten hoe lekker af en toe uitslapen es kan zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Het begrip 'uitslapen' ken ik al jaren niet meer. En ik ben nog steeds tamelijk gelukkig.Volgens mij is het overschat, dat slaapgedoe.
Ook prima. Ik ben nog steeds gelukkig.quote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij bent vergeten hoe lekker af en toe uitslapen es kan zijn.
Ik drie minuten fietsenquote:Op zondag 11 september 2011 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karma omdat ik vroeger wel één minuut naar school hoefde te lopen.
Hoe laat ga ik slapen denk je?quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel laat naar bed altijd, vind ik. Heb jij niet gewoon een verschoven ritme?
Als ik eenmaal op ben dan kan ik ook wel de hele dag door, ooka heb ik maar drie uur geslapen ofzo. Maar ik kan ook prima 48 uur niet uit bed komen behalve om te etenquote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms is het wel lekker. Frisse lucht, stilte.
Maar niet elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |