Oké, maar iemand riep dat de goudprijs niet gaat dalen en dat het daarom een veilige investering is, maar dat is natuurlijk niet zeker.quote:
Licht eens toe, economische genie.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou dit toch echt als TT hebben gedaan.
quote:
Een nieuw paar wat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou altijd als ik een nieuw paar koop.
veel te moeilijkquote:
Mwhehe.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
Op vakantie hebben wij een Jersey Shore avond gedaan.
Door het hotel roepen "It's t-shirt time!"
En als de taxi er was "CAB'S ARE HERE!"
Pumps. Duh.quote:
Pumps.quote:
Gewoon doen, hoe groot is de kans dat je haar nog ziet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
veel te moeilijkdit is makkelijker
fotos maken wil ik wel durf ik niet
Smooth hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
Op vakantie hebben wij een Jersey Shore avond gedaan.
Door het hotel roepen "It's t-shirt time!"
En als de taxi er was "CAB'S ARE HERE!"
Ik ben een nepvrouw.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Een echte vrouw koopt minimaal 5 paar pumps per week
Uhu. Ik deed alleen minder lang over mijn haar dan hun.quote:
is een man :p maar hij is al wegquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pumps.
[..]
Gewoon doen, hoe groot is de kans dat je haar nog ziet?
Watquote:
minpuntje weer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. Ik deed alleen minder lang over mijn haar dan hun.
Dan zij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. Ik deed alleen minder lang over mijn haar dan hun.
Ja, sorry. Meer dan een kam en gel heb ik niet nodig. Haarlak bij mannenquote:
0,25, denk ik. Ik ben aan het minderen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hoeveel paar koop jij dan per week?
Ohquote:
Ik 19, verzin zelf wat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben achttien, verzin maar wat.
Mannen met een kamquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, sorry. Meer dan een kam en gel heb ik niet nodig. Haarlak bij mannen
Ik ook bijna bijna bijna.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben achttien, verzin maar wat.
quote:
Ik moet haarlak wel gebruiken als ik op de scooter weg ga, anders gaat mijn haar uit model.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, sorry. Meer dan een kam en gel heb ik niet nodig. Haarlak bij mannen
Wat schattig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef Intronic het volgende:
Ik kook ook elke dag, ben ik nu een echte vrouw?.
Grutjes, had je het even bij het verkeerde eind!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grutjes, en ik dacht er vanaf te zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef Intronic het volgende:
Ik kook ook elke dag, ben ik nu een echte vrouw?.
quote:
Jij koopt 13 paar pumps per jaar?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
0,25, denk ik. Ik ben aan het minderen.
Je begrijpt het niet, maar ja, je bent dan ook een meid.quote:
Beter dan mannen met een borstel.quote:
Tuurlijk wel. Doe dan of je haar op school, of een petje op.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet haarlak wel gebruiken als ik op de scooter weg ga, anders gaat mijn haar uit model.EN DAT KUNNEN WE NATUURLIJK NIET HEBBEN HÈ?
![]()
Ja, die nieuwe is echt raar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik vind de '' smiley op msn vies
Dat is correct. Nu ga ik mij gedurende 12 seconden even schamen in een hoekje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, had je het even bij het verkeerde eind!
Nee de 'quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik vind de '' smiley op msn vies
Meid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, maar ja, je bent dan ook een meid.
Gewoon kaalscherenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter dan mannen met een borstel.
Tevens, breng jij mijn haar maar eens in model zonder kam. Ik wens je veel succes.
Denk je soms dat ik die scooter alleen gebruik om naar school te rijden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter dan mannen met een borstel.
Tevens, breng jij mijn haar maar eens in model zonder kam. Ik wens je veel succes.
[..]
Tuurlijk wel. Doe dan of je haar op school, of een petje op.
Dan ben ik ook een baas.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik breng mijn haren in model met mijn handen. Ik ben een baas.
Wel zoveel paar schoenen, dat zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij koopt 13 paar pumps per jaar?
En terrecht!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is correct. Nu ga ik mij gedurende 12 seconden even schamen in een hoekje.
Appeltje toch. Je hebt maar 2 paar schoenen nodig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel zoveel paar schoenen, dat zeker.
No fuckin' way.quote:
Ja. Stappen doe je op de fiets mag ik hopen. En een goed petje niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je soms dat ik die scooter alleen gebruik om naar school te rijden?En een petje waait weg.
Nou, echt geweldig voor je meid! Ben zo blij voor je!quote:
Kusjes en wat liefde terugquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, echt geweldig voor je meid! Ben zo blij voor je!Kusjes en knuffels!
![]()
Twee paar maar?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Appeltje toch. Je hebt maar 2 paar schoenen nodig!
Ik drink geen alcohol.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
No fuckin' way.
[..]
Ja. Stappen doe je op de fiets mag ik hopen. En een goed petje niet.
Geen alcoholquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol.En ik ga ook wel eens naar de stad op de scooter.
Wat is dan een goed petje volgens jou?
Mijn Lonsdale petjequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol.En ik ga ook wel eens naar de stad op de scooter.
Wat is dan een goed petje volgens jou?
Buitenschoenen en sportschoenen.quote:
Gekkiequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel zoveel paar schoenen, dat zeker.
Ik vind het niet lekker en vroegâh, toen ik nog Ritalin slikte, mocht het al helemaal niet.quote:
Wat. Zelfs ik heb er meer.quote:
Ritalinquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker en vroegâh, toen ik nog Ritalin slikte, mocht het al helemaal niet.
Ik ga dus echt geen Lonsdale dragen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn Lonsdale petje
Ja, ik draag Lonsdale. Al ruim 13 jaar. Blow me.
Inderdaad, ik heb maar 3 paar schoenen.quote:
Belachelijk. Wat moet ik dan onder het zwarte jurkje? En onder het bruine jurkje? En onder de rode?quote:
quote:
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou 2 paar schoenen, ik zou het een hel vinden.
Oh, en mijn Heineken petje van vakantie. Maar die is vaal en alles geworden door de zon.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga dus echt geen Lonsdale dragen.Ik gebruik wel gewoon haarlak.
[..]
Inderdaad, ik heb maar 3 paar schoenen.
Ik werd er agressief van, terwijl het me niet meer hielp om te concentreren, alleen dat had niemand door. Nu ben ik sinds ik ben gestopt, dat is trouwens sinds 8 januari, niet meer pissig geworden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ritalin
Gelukkig mee gestopt , kreeg een een droge mond van
Onder het jurkje hoort een slipje bij vrouwen en een boxershort bij mannen. Of dragen vrouwen tegenwoordig geen slipjes meer?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belachelijk. Wat moet ik dan onder het zwarte jurkje? En onder het bruine jurkje? En onder de rode?
En dat roze rokje? NOU?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doe je mij nou na met mijn quotegedrag
quote:
Zomerschoenen, winterschoenen, schoenen voor in de zaal, sportschoenen voor buiten, kicksen, oude afgetrapte schoenen voor als we weer eens rare dingen gaan doen waarbij je schoenen nat en vies worden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef Intronic het volgende:
Normale schoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen. Houdkoe!
Check, check, check.quote:
All-stars, Adidas, zwarte gympen, blauwe gympen, blauwgeruite gympen, roze gympen, bruine laarzen, zwarte laarzen, grijze laarzen, 2 paar zwarte halflaarsjes, 2 paar zwarte hakken, bruine hakken, blauwe hakken, paardrijschoenen, voetbalschoenen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef Intronic het volgende:
Normale schoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen. Houdkoe!
Dan zijn er bar weinig echte vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
Een echte vrouw loopt op blote voeten.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
All-stars, Adidas, zwarte gympen, blauwe gympen, blauwgeruite gympen, roze gympen, bruine laarzen, zwarte laarzen, grijze laarzen, 2 paar zwarte halflaarsjes, 2 paar zwarte hakken, bruine hakken, blauwe hakken, paardrijschoenen, voetbalschoenen.
Ik mis er nog een paar.
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Onder het jurkje hoort een slipje bij vrouwen en een boxershort bij mannen. Of dragen vrouwen tegenwoordig geen slipjes meer?
Jij draagt nu dus wel een slipje?quote:
De helft gebruik ik amper, of zijn al een tijdje oud.quote:
feedbackquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fobo? Feedback? Facebook? Facebook, ga ik gillen.
sawwhatudid enzulksquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb 250 paar schoenen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:19 schreef Rezania het volgende:
Ik heb 3 paar schoenen:
-Sportschoenen.
-Nette schoenen.
-Een paar beige Uggs laarzen.![]()
Mannen met Uggs en/of laarzen.
-Een paar lage sportieve schoenen.
Ja, nee, echt.quote:
Correct.quote:
ONZ FBquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een vraag.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij draagt nu dus wel een slipje?![]()
Omdat appel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wait whut? Waarom [ afbeelding ] als je gewoonals smiley hebt?
Ik geloof die cijfers wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb 250 paar schoenen.
85% hakken
10% sneakers
5% overig
Kan je voetballen dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nee, echt.Mijn toetsenbord slaat een letter soms twee keer aan.
[..]
Correct.
Ik vergeef het je schatje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Correct.
serieus?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb 250 paar schoenen.
85% hakken
10% sneakers
5% overig
Leuke vrouwen die voetballenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Correct.
Is het antwoord lastig ofzo? Het is een simpele ja of nee vraag.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een vraag.
[..]
Omdat appel.
Ja nee, ik dacht al. Maar dit verklaart het.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een vraag.
[..]
Omdat appel.
Meneer de faalhosselaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Is het antwoord lastig ofzo? Het is een simpele ja of nee vraag.
in slow-motion afspelen enzulks.quote:
Fijn. Nu is mijn dag weer goed.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Is het antwoord lastig ofzo? Het is een simpele ja of nee vraag.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nee, ik dacht al. Maar dit verklaart het.
quote:
VERDOMMEquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fijn. Nu is mijn dag weer goed.
[..]
Ja.
[..]
Graag gedaan.
Heb je op voetbal gezeten of alleen op school gevoetbald?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in van mezelf zeggen dat ik ergens goed in ben.
Hoe bedoel je clubvoetbal?quote:
NOG EEN KEER VERDOMMEquote:
Dan houden ze uiteindelijk van jou toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef Patje1987 het volgende:
Vrouwen die van RKC houden omdat ik die club aanmoedig.
Doei hequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me hier opeens niet meer zo thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder voetbal?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef Intronic het volgende:
Mijn ex zat ook onder voetbal, zelfde club als ik. Dat was baas.
Ik je gevoel begrijp.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Nee, ook op voetbal gezeten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je op voetbal gezeten of alleen op school gevoetbald?
Mensen die menen bij elke wedstrijd voor de televisie te moeten gaan zitten.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan houden ze uiteindelijk van jou toch?
[..]
Doei heNier perse maar het helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Barbiequote:
Oh. Dat doe ik ook niet. Neuken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, ook op voetbal gezeten.
[..]
Mensen die menen bij elke wedstrijd voor de televisie te moeten gaan zitten.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, ook op voetbal gezeten.
[..]
Mensen die menen bij elke wedstrijd voor de televisie te moeten gaan zitten.
Oke ik geef toe, ik vind je aardig.quote:
Dit trouwens.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef coban het volgende:
Maarrrr:
Mensen die urenlang met lego kunnen spelen
Ik ben geen voetballiefhebber.quote:
Nee is lekker ding. was leuk om met mes in haar ogen te porren en haren af te knippen of scheuren en met perm. stift bewerken en als hoogtepunt ledematen en kop afhakken.quote:
Legoquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef coban het volgende:
Maarrrr:
Mensen die urenlang met lego kunnen spelen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oke ik geef toe, ik vind je aardig.
Ik krijg eens steeds beter beeld van jou te krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:27 schreef coban het volgende:
[..]
Nee is lekker ding. was leuk om met mes in haar ogen te porren en haren af te knippen of scheuren en met perm. stift bewerken en als hoogtepunt ledematen en kop afhakken.
Oh? Omschrijf eens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik krijg eens steeds beter beeld van jou te krijgen![]()
http://www.cosmopolitan.c(...)e/hot-soccer-playersquote:
Ik speelde vroegâh met Lego, nu speel ik games.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat jij dat niet doet
Dat accepteer ik als een ja.quote:
Je had toch een vriendin?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat accepteer ik als een ja.
* Dalando belt een taxi
Ik ben bi he. Tevens is mijn nummer 1 soccer player Cristiano Ronaldoquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.cosmopolitan.c(...)e/hot-soccer-players
[..]
Ik speelde vroegâh met Lego, nu speel ik games.
quote:
Dat over jezelf zeggenquote:
Het kan nog.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
Hé Dalando, we hebben het fout gedaan. We hadden een bazenlijst moeten maken.
KUT! Ehrm, wat nu?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
Hé Dalando, we hebben het fout gedaan. We hadden een bazenlijst moeten maken.
Moet ik dat ruiken of zo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bi he. Tevens is mijn nummer 1 soccer player Cristiano Ronaldo
Echt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
C. Ronaldo. Boehoe huilie huilie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik dat ruiken of zo?En oké.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
C. Ronaldo. Boehoe huilie huilie.
Die zou je toch zo op de kop in de sloot hangen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een onwijs intimiderende blik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nais. Weetje, ik stel dit voor.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie je hem toch het liefst.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zou je toch zo op de kop in de sloot hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso op FOK! zittenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef Intronic het volgende:
Een vriendin hebben, en dan de hele dag op FOK! zitten.
Zo zie ik iedere sterveling het liefstquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zou je toch zo op de kop in de sloot hangen?Of knuffelen zodat ze lievv kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Goed plan!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nais. Weetje, ik stel dit voor.
We maken dezelfde opzet als jij hebt, maar dan gewoon een paar namen veranderen. Bijvoorbeeld in die tabel baggerusers -> bazenusers, baggervotes -> bazenvotes.
Doodknuffelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of knuffelen zodat ze lievv kijkt.
Met zijn arrogante kop in een zak.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:35 schreef Flippiee het volgende:
Met zulke benen![]()
daar zou ik wel avondje mee willen sporten
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met zijn arrogante kop in een zak.
Vooruit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met zijn arrogante kop in een zak.
Maar ik heb nu echt geen zin in scripten, dus... Wil jij het doen?quote:
Kan ik hier ook borsten vinden hihi.quote:
Hallo appel. Ja dat zou ik erg op prijs stellen, hihi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi, ik ben appel, wil jij een kusje?
ik zag je editquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kan ik hier ook borsten vinden hihi.
Als je een abonnement afsluit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kan ik hier ook borsten vinden hihi.
No, he didn't!quote:
Loop maar naar je mama.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hallo appel. Ja dat zou ik erg op prijs stellen, hihi.
reclamequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als je een abonnement afsluit.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
No, he didn't!
[..]
Loop maar naar je mama.
Hotpants zijn voor meisjes. Niet voor jongens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi bloemetje!
[ afbeelding ]
En een mooi bosje bloemen!
Ronaldo vindt blijkbaar van niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Hotpants zijn voor meisjes. Niet voor jongens.
Nee, dat is verspilde moeite.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik heb nu echt geen zin in scripten, dus... Wil jij het doen?
Ik zou je toch nooit slaan, gekkie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat was jij die mij sloeg. Ik wil een kusje van jou!.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou je toch nooit slaan, gekkie.
Oké, wacht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:45 schreef coban het volgende:
Mijn topic wordt vervuild door voetbalplaatjesik accepteer dit niet
Bijna iedereen gaat zichzelf er op zetten.quote:
Mja, als niemand anders op ze stemt, blijven ze mooi op 1 vote staan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna iedereen gaat zichzelf er op zetten.
Dat is gelukkig zo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, als niemand anders op ze stemt, blijven ze mooi op 1 vote staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |