Dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:45 schreef FreckleSs het volgende:
Ze is niet lelijk maar ook absoluut niet knap, gewoon standaard
quote:
Oef...quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:47 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook Indonesisch bloed
Moeilijke poll manquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:56 schreef SeanFerdi het volgende:
ik vind haar juist mooi. Maar ik vind Nicolette van Dam juist weer lelijk, terwijl veel mensen haar juist mooi vinden.
maar voor de rest is dit een kuttopic, daarom maar een poll:
Poll: Wie zou je geven?
• Nicolette Kluijver
• Nicolette van Dam
• Je moeder!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
van damquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:56 schreef SeanFerdi het volgende:
ik vind haar juist mooi. Maar ik vind Nicolette van Dam juist weer lelijk, terwijl veel mensen haar juist mooi vinden.
• Nicolette Kluijver
• Nicolette van Dam
• Je moeder!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kluijver lijkt veel meer op een paard. Van Dam is hoe dan ook goedgekeurd!quote:
quote:
Kopkluiven met Kluijverquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Dikkeh het volgende:
Ik begrijp echt niet wat er lelijk aan haar is!
Ze heeft natuurlijk momenten dat ze er niet goed uit ziet, maar meestal is ze heerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er toch simpelweg doe-baar uit op die foto? Nicolette met een aap vergelijken, dat moet je gewoon niet doen ^^quote:
Mja, ik zou d'r m'n bed niet uit trappen, maar ze heeft de helft van de tijd gewoon een rotkop.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef Prullenbak6 het volgende:
Wie wil dat niet dat zij voor je deur staat?![]()
Jennifer Hoffman, soberzo +1.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef Prullenbak6 het volgende:
Wie wil dat niet dat zij voor je deur staat?![]()
Er zijn mensen die dit echt menen, dat maakt het eng.quote:
OnzinIk heb net in je fotoboek gekeken en besloten dat ik het bij het verkeerde eind had.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dit echt menen, dat maakt het eng.
Blij dat ik kon helpen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
OnzinIk heb net in je fotoboek gekeken en besloten dat ik het bij het verkeerde eind had.
Lekkere fetish man, boerka's, thx, zometeen ff op zoekequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Waarom heeft ze geen boerka om?
Je weet niet wat je mist man!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef Dikkeh het volgende:
[..]
Lekkere fetish man, boerka's, thx, zometeen ff op zoeke
PICS UNRELATEDquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nu we het toch over lelijke mensen hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken noch Kluijver noch Van Dam, daarom heb ik optie 3 ingeduwd...quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:56 schreef SeanFerdi het volgende:
• Nicolette Kluijver
• Nicolette van Dam
• Je moeder!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |