Jep. We mogen trouwens wel gewoon tijdens de college even koffie halen en roken. Dus dat is wel relaxed.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder pauze? Ik zou me echt niet zo lang kunnen concentreren.
Móet je daar heen?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. We mogen trouwens wel gewoon tijdens de college even koffie halen en roken. Dus dat is wel relaxed.
Dat heet onsterfelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Ik kop elke dag de trein. Ik ben ondoodbaar.
Ja, verplicht. Als je niet komt, hoef je niet meer terug te komen. Dan kun je alles weer opnieuw het jaar erop. Beetje vaag, maar als je aanwezig bent, is het goed.quote:
Maar dan mis je toch iets van het college als je gaat roken?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. We mogen trouwens wel gewoon tijdens de college even koffie halen en roken. Dus dat is wel relaxed.
Hmm, wel jammer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, verplicht. Als je niet komt, hoef je niet meer terug te komen. Dan kun je alles weer opnieuw het jaar erop. Beetje vaag, maar als je aanwezig bent, is het goed.
Het gaat er wel anders aan toe dan op het middelbaar he. Ik word dan niet zo afgebeuld. Het is gewoon 4 uur lang een beetje les en de rest slap lullen. Op zich wel oke.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan mis je toch iets van het college als je gaat roken? Ik vind twee keer 45 minuten trouwens al lang genoeg, langer dan dat kan ik me echt niet concentreren.
Ga maar weer weg.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Oerbeer het volgende:
Zo. Eindelijk. Dat project is af. Zoals gezegd, even de ONZ radio aangeknalt.
Tevens, hay iedereen
Hallon!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Oerbeer het volgende:
Tevens, hay iedereen
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Oerbeer het volgende:
Tevens, hay iedereen
Ah oké, ik dacht dat er echt 4 uur lang les werd gegeven.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het gaat er wel anders aan toe dan op het middelbaar he. Ik word dan niet zo afgebeuld. Het is gewoon 4 uur lang een beetje les en de rest slap lullen. Op zich wel oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |