abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101752127
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:46 schreef Red_85 het volgende:
Nederlanders en moslims
Duitsers en moslims
Engelsen en moslims
Belgen en moslims
Spanjaarden en moslims
Italianen en moslims
Denen en moslims
Zweden en moslims
Zwitsers en moslims
Fransozen en moslims

En nog geen discriminatie mogen noemen van bepaalde mensen hier? Flikker toch op. Overal waar ze zitten maakt de 2de en 3de generatie er een tyfusbende van. Ik ga niet zeggen alle, maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
Je vergeet er nog een paar:
Saoudi's en moslims
Indonesiërs en moslims
Somali's en moslims
Iraqi's en moslims
etc etc

In die landen wordt bijna 100% van de misdaden door moslims gepleegd!!
pi_101752232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je vergeet er nog een paar:
Saoudi's en moslims
Indonesiërs en moslims
Somali's en moslims
Iraqi's en moslims
etc etc

In die landen wordt bijna 100% van de misdaden door moslims gepleegd!!
Jaaaaah, jij bent leuk man!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_101752305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ergens doet het me ook wel goed om te lezen dat niet alleen de Nederlandse rechters alle gevoel voor maat verloren zijn. Ook in België en vooral de UK kunnen ze er wat van.
Nothing to see here, carry on.

Incidenten

etcetc

:Z
pi_101753636
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Devv het volgende:
Even een foto posten voor de beeldvorming.

[ afbeelding ]

Discuss.
Je ziet aan de pose dat en de blik overduidelijk dat ze een typische provocateur is.
Het lijkt me dus geheel niet onrealistisch om dit als vrijbrief te beschouwen voor een preventieve trap.
De beklaagde is onschuldig.
Er is een poepstorm op komst.
pi_101753909
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Ludd het volgende:

On topic, problemen met Tsjetsjeners? Daar had ik in nog nooit van gehoord. Hebben we deze groep in Nederland nog niet aan ons multicultureel bestand toegevoegd?
Ga het de mensen in Oostende eens vragen. Daar loopt al jaren een bende van die gasten rond, die nogal pissig zijn omdat ze het Kanaal niet over geraken.
pi_101754098
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit Irak en ben christelijk opgevoed. Het is inderdaad zo dat de slechte mensen het voor de goede verneuken. Ik spreek naar mijn weten wel voorbeeldig Nederlands. Mijn ouders zijn goudeerlijke mensen en ik heb zelf nooit maar dan ook nooit een misdaad gepleegd.

Ik begrijp wel hoe je zo over buitenlanders kan denken, echt. Toch zijn ze bij lange na niet allemaal slecht.
pi_101754174
Wat ik eigenlijk niet begrijp is hoe zo'n iemand zoveel mensen het leven zuur kan maken zonder niet gelynched te worden?
Als mijn dochter zoiets was overkomen dan had ik de dader met een slaghamer de schedel ingeslagen, zeg maar een soort van eerwraak... dan ben je met 240 uur dienstverlening weer op vrije voeten O-)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_101754241
...

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 10-09-2011 19:37:41 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_101754265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit Irak en ben christelijk opgevoed. Het is inderdaad zo dat de slechte mensen het voor de goede verneuken. Ik spreek naar mijn weten wel voorbeeldig Nederlands. Mijn ouders zijn goudeerlijke mensen en ik heb zelf nooit maar dan ook nooit een misdaad gepleegd.

Ik begrijp wel hoe je zo over buitenlanders kan denken, echt. Toch zijn ze bij lange na niet allemaal slecht.
Iedereen met een iq hoger dan een badspons weet dit gelukkig wel.
Maargoed zoals je zegt lijden de goeden onder de kwaden.
Zo zal het altijd zijn.
Er is een poepstorm op komst.
pi_101754982
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze heeft het verdiend. Dat het dan wederom een getinte jongen van de kleine groep relschoppers die het voor de grote groep verpest is, omdat hij vanuit zijn cultuur een incidentje pleegt, maakt niet uit verder. Totaal terecht dat je die jongen niet vasthoudt, dat is onmenselijk.
:+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_101756610
Als je een nutteloze kutmongool bent, kun je nog altijd rechter worden, ook in Belgie.
pi_101764117
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nope. Daarom haat ik ze alleen maar nog meer, die groep die het o.a. voor jou verpest.
1947-2016
pi_101771796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nope. Daarom haat ik ze alleen maar nog meer, die groep die het o.a. voor jou verpest.
Zeker, maar je maakt dan al niet de denkfout om 'al die mensen' (alle Marokkanen bijv.) over één kam te scheren. Ik denk dat dat wel alles is wat Skillstorm van je zou wensen wat dit betreft.
pi_101772326
quote:
Nederlanders en moslims
Duitsers en moslims
Engelsen en moslims
Belgen en moslims
Spanjaarden en moslims
Italianen en moslims
Denen en moslims
Zweden en moslims
Zwitsers en moslims
Fransozen en moslims

En nog geen discriminatie mogen noemen van bepaalde mensen hier? Flikker toch op. Overal waar ze zitten maakt de 2de en 3de generatie er een tyfusbende van. Ik ga niet zeggen alle, maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
Dat laatste mag je je nooit afvragen. Is erg kwetsend voor die kleine groep die het wel goed wil doen.
pi_101774708
quote:
Is erg kwetsend voor die kleine groep die het wel goed wil doen.
En wij maar denken dat het een kleine groep was die het verpest voor die hele grote groep die het wel goed wil doen :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_101774965
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef vosss het volgende:

[..]

En wij maar denken dat het een kleine groep was die het verpest voor die hele grote groep die het wel goed wil doen :'(
Die 'wij' in deze context stemt allemaal groenlinks natuurlijk.
pi_101775909
quote:
maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
Ja tuurlijk joh, de slechten zullen wel even luisteren naar de goeden, netzoals autochtone criminelen altijd luisteren naar autochtonen nette burgers :')

En in landen met een homogene bevolkingsgroep is 1 oproep van de nette burgers uiteraard voldoende om alle criminaliteit te doen stoppen ^O^

En nee, ik ontken niet dat er verhoudingsgewijs meer problemen zijn met bepaalde groepen Moslims en allochtonen. Voorbeeld dat ik hier geef heeft puur en alleen betrekking op jouw onzinnige vraag.

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 10-09-2011 19:39:51 ]
Krekker is de bom!
pi_101776014
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat laatste mag je je nooit afvragen. Is erg kwetsend voor die kleine groep die het wel goed wil doen.
|:(

Goed, als jij beter slaapt door een meerderheid nette brugers een kleine groep te noemen, puur omdat een TE grote groep criminelen hetzelfde geloof aanhangt, ga je gang. Bewijs echter hoofdzakelijk jouw simpliciteit en triestheid.

Daarnaast zie ik de toegevoegde waarde er ook niet van in. Ik hou me liever bij de feiten.
Krekker is de bom!
pi_101791899
Duidelijk een consensus. Wanneer beginnen we met razzia's uitvoeren. Ik stel voor de elke moslimhater een gezin uitmoord. Dan zijn we allemaal even schudig.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
  zaterdag 10 september 2011 @ 20:12:04 #95
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_101793418
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Pipo1234 het volgende:
Duidelijk een consensus. Wanneer beginnen we met razzia's uitvoeren. Ik stel voor de elke moslimhater een gezin uitmoord. Dan zijn we allemaal even schudig.
Geeft wel een hoop rommel denk ik.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_101793814
Gelukkig was het geen marokkaan! ^O^ *O*
pi_101800014
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 02:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja tuurlijk joh, de slechten zullen wel even luisteren naar de goeden, netzoals autochtone criminelen altijd luisteren naar autochtonen nette burgers :')

En in landen met een homogene bevolkingsgroep is 1 oproep van de nette burgers uiteraard voldoende om alle criminaliteit te doen stoppen ^O^

En nee, ik ontken niet dat er verhoudingsgewijs meer problemen zijn met bepaalde groepen Moslims en allochtonen. Voorbeeld dat ik hier geef heeft puur en alleen betrekking op jouw onzinnige vraag.
Meestal zijn die crimineeltjes 2de generatie. Waarom luisteren ze niet naar hun ouders? Waarom is er dan zo'n overgrote hoeveelheid die het slechte pad neemt? Criminaliteit is niet uit te bannen, correct, alleen er is een groot verschil in percentage tussen NL'ers en het soort wat alweer negatief in het nieuws is.
1947-2016
  maandag 12 september 2011 @ 09:45:57 #98
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_101848830
Deze vent loopt direct weer vrij rond, en als je even op een bankje gaat zitten moet je direct 150 euro lappen.
Wat is er toch mis hier allemaal?
How can I make this topic about me?
pi_101849570
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat bij deze groepen meer (vergeleken met de autochtoon) criminaliteit voorkomt.

Maar dit heeft niks te maken met het "moslim-zijn".
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_101852003
Mensen die zeiken op de rechters :'). Hier is toch nog helemaal geen rechter aan te pas gekomen?

Wel treurig dat dit excessief geweld op een (naar we nu weten) onschuldige voorkomt, hopelijk kan de dader in zijn proces een zware straf krijgen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')