Je vergeet er nog een paar:quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:46 schreef Red_85 het volgende:
Nederlanders en moslims
Duitsers en moslims
Engelsen en moslims
Belgen en moslims
Spanjaarden en moslims
Italianen en moslims
Denen en moslims
Zweden en moslims
Zwitsers en moslims
Fransozen en moslims
En nog geen discriminatie mogen noemen van bepaalde mensen hier? Flikker toch op. Overal waar ze zitten maakt de 2de en 3de generatie er een tyfusbende van. Ik ga niet zeggen alle, maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
Jaaaaah, jij bent leuk man!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar:
Saoudi's en moslims
Indonesiërs en moslims
Somali's en moslims
Iraqi's en moslims
etc etc
In die landen wordt bijna 100% van de misdaden door moslims gepleegd!!
Nothing to see here, carry on.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ergens doet het me ook wel goed om te lezen dat niet alleen de Nederlandse rechters alle gevoel voor maat verloren zijn. Ook in België en vooral de UK kunnen ze er wat van.
Je ziet aan de pose dat en de blik overduidelijk dat ze een typische provocateur is.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Devv het volgende:
Even een foto posten voor de beeldvorming.
[ afbeelding ]
Discuss.
Ga het de mensen in Oostende eens vragen. Daar loopt al jaren een bende van die gasten rond, die nogal pissig zijn omdat ze het Kanaal niet over geraken.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Ludd het volgende:
On topic, problemen met Tsjetsjeners? Daar had ik in nog nooit van gehoord. Hebben we deze groep in Nederland nog niet aan ons multicultureel bestand toegevoegd?
Ik kom zelf uit Irak en ben christelijk opgevoed. Het is inderdaad zo dat de slechte mensen het voor de goede verneuken. Ik spreek naar mijn weten wel voorbeeldig Nederlands. Mijn ouders zijn goudeerlijke mensen en ik heb zelf nooit maar dan ook nooit een misdaad gepleegd.quote:
Iedereen met een iq hoger dan een badspons weet dit gelukkig wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Irak en ben christelijk opgevoed. Het is inderdaad zo dat de slechte mensen het voor de goede verneuken. Ik spreek naar mijn weten wel voorbeeldig Nederlands. Mijn ouders zijn goudeerlijke mensen en ik heb zelf nooit maar dan ook nooit een misdaad gepleegd.
Ik begrijp wel hoe je zo over buitenlanders kan denken, echt. Toch zijn ze bij lange na niet allemaal slecht.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze heeft het verdiend. Dat het dan wederom een getinte jongen van de kleine groep relschoppers die het voor de grote groep verpest is, omdat hij vanuit zijn cultuur een incidentje pleegt, maakt niet uit verder. Totaal terecht dat je die jongen niet vasthoudt, dat is onmenselijk.
Nope. Daarom haat ik ze alleen maar nog meer, die groep die het o.a. voor jou verpest.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Irak en ben christelijk opgevoed. Het is inderdaad zo dat de slechte mensen het voor de goede verneuken. Ik spreek naar mijn weten wel voorbeeldig Nederlands. Mijn ouders zijn goudeerlijke mensen en ik heb zelf nooit maar dan ook nooit een misdaad gepleegd.
Ik begrijp wel hoe je zo over buitenlanders kan denken, echt. Toch zijn ze bij lange na niet allemaal slecht.
Zeker, maar je maakt dan al niet de denkfout om 'al die mensen' (alle Marokkanen bijv.) over één kam te scheren. Ik denk dat dat wel alles is wat Skillstorm van je zou wensen wat dit betreft.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope. Daarom haat ik ze alleen maar nog meer, die groep die het o.a. voor jou verpest.
Dat laatste mag je je nooit afvragen. Is erg kwetsend voor die kleine groep die het wel goed wil doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:46 schreef Red_85 het volgende:
Nederlanders en moslims
Duitsers en moslims
Engelsen en moslims
Belgen en moslims
Spanjaarden en moslims
Italianen en moslims
Denen en moslims
Zweden en moslims
Zwitsers en moslims
Fransozen en moslims
En nog geen discriminatie mogen noemen van bepaalde mensen hier? Flikker toch op. Overal waar ze zitten maakt de 2de en 3de generatie er een tyfusbende van. Ik ga niet zeggen alle, maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
En wij maar denken dat het een kleine groep was die het verpest voor die hele grote groep die het wel goed wil doenquote:Is erg kwetsend voor die kleine groep die het wel goed wil doen.
Die 'wij' in deze context stemt allemaal groenlinks natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:28 schreef vosss het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het een kleine groep was die het verpest voor die hele grote groep die het wel goed wil doen
Ja tuurlijk joh, de slechten zullen wel even luisteren naar de goeden, netzoals autochtone criminelen altijd luisteren naar autochtonen nette burgersquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:46 schreef Red_85 het volgende:
maar waarom kunnen de goede de slechte niet onder controle houden?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat laatste mag je je nooit afvragen. Is erg kwetsend voor die kleine groep die het wel goed wil doen.
Geeft wel een hoop rommel denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Pipo1234 het volgende:
Duidelijk een consensus. Wanneer beginnen we met razzia's uitvoeren. Ik stel voor de elke moslimhater een gezin uitmoord. Dan zijn we allemaal even schudig.
Meestal zijn die crimineeltjes 2de generatie. Waarom luisteren ze niet naar hun ouders? Waarom is er dan zo'n overgrote hoeveelheid die het slechte pad neemt? Criminaliteit is niet uit te bannen, correct, alleen er is een groot verschil in percentage tussen NL'ers en het soort wat alweer negatief in het nieuws is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh, de slechten zullen wel even luisteren naar de goeden, netzoals autochtone criminelen altijd luisteren naar autochtonen nette burgers![]()
En in landen met een homogene bevolkingsgroep is 1 oproep van de nette burgers uiteraard voldoende om alle criminaliteit te doen stoppen![]()
En nee, ik ontken niet dat er verhoudingsgewijs meer problemen zijn met bepaalde groepen Moslims en allochtonen. Voorbeeld dat ik hier geef heeft puur en alleen betrekking op jouw onzinnige vraag.
Je hebt gelijk dat bij deze groepen meer (vergeleken met de autochtoon) criminaliteit voorkomt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |