abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2011 @ 21:15:53 #1
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101725420
En hier weer verder mengen *O*
3!
pi_101725596
Ik ga er dus op de gok maar wat meer glycerine ingooien denk ik.
Zou het heel erg zijn als er wat glycerine in bubbeltjes in blijft hangen?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 8 september 2011 @ 21:21:03 #3
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101725797
Denk het niet, toch? Alleen worden dan niet álle bestanddelen opgenomen in de aceton, je zu er voor de grap ook nog een beetje extra water aan toe kunnen voegen, dan lost het wel volledig op, zag ik in een filmpje :)
3!
pi_101726412
Volgens mij was er net een mini-aardbeving. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101726747
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

:D

Den Haag :)

[..]

Niet je ding? Nouja, wij zijn nu 8,85 kwijt voor 2 kaartjes, dus het is niet alsof we er krom voor moeten liggen :P
Bwehehe, reiskosten van bijna 16 euro schiet niet echt op. :P Hoop dat jullie iemand kunnen vinden!
pi_101726924
Hmm ik ben aan het oppassen...nouja, bankhangen met mn eigen laptopje, de veel grotere tv van de buren, en de kinderen gingen zelf naar bed. En heb eigenlijk weinig zin om te checken of ze slapen, de jongste neem ik aan van wel, en de oudste....hoor ik nu van de trap lopen. Foei!!
Dan is ie morgen maar moe hoor, oud genoeg om zelf te bedenken dat slaap wel handig is

Hmm laat ik dit maar niet bij mn studie vertellen, pedagogiek.
pi_101727196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga er dus op de gok maar wat meer glycerine ingooien denk ik.
Zou het heel erg zijn als er wat glycerine in bubbeltjes in blijft hangen?
Neuh, maar vergeet niet dat aceton ook vervliegt en de verhouding glycerine/aceton dus veranderd :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_101727221
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij was er net een mini-aardbeving. _O-
Volgens nu.nl ook

Die hadden we hier ook een keer, 7 of 10 jaar geleden(weet niet meer wanneer maar zat met een poot in het gips) toen lag ik in mn moeders bed met zon verhoogd voeteind, en dacht hey waarom gaat mn been heen en weer, en toen ging ik weer verder pitten.
pi_101727300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm ik ben aan het oppassen...nouja, bankhangen met mn eigen laptopje, de veel grotere tv van de buren, en de kinderen gingen zelf naar bed. En heb eigenlijk weinig zin om te checken of ze slapen, de jongste neem ik aan van wel, en de oudste....hoor ik nu van de trap lopen. Foei!!
Dan is ie morgen maar moe hoor, oud genoeg om zelf te bedenken dat slaap wel handig is

Eh... Waarom zit je daar überhaupt? Als ze daar allemaal oud genoeg voor zijn, dan kunnen ze noodgevallen toch ook zelf oplossen? Hoe oud zijn die kinderen dan?

En daarover gesproken, Trix, hoe oud zijn de jouwe eigenlijk? Snieuwsgierig is :)
pi_101727371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Whoopdidoo het volgende:

Ik doe ook pedagogiek!

En die aardbeving heb ik helemaal gemist. ;(
pi_101727532
uh 7(of 6, oh wat erg) en 12. Maarja ik vind gewoon, ze weten dat ze moeten slapen, hebben hun ouders gezegd, ik heb het gezegd, als je niet gaat slapen, tsja dan merk je het morgen wel.

Bambi, hoeveelste jaars? Ik 3e, en college gister was leuk. En dit jaar ga ik echt alles volgen(eerste jaar niet gedaan, geen zin, reistijd, afgelopen januari heb ik het hele 3e blok gemist vanwege een dooie enkel, dus nu moet het).
pi_101727598
Hihi, vind The Proposal zo'n leuke film. O+

2de jaars nu, op de HU. :)
pi_101727684
HBO dan, lijkt mij veel leuker eigenlijk maar om na 2 jaar nog te stoppen is ook weer zoiets :P

En ja, Ryan Reynolds mag zn shirt wel vaker uittrekken :P
pi_101727860
Misschien leuk om eens te kijken waarom ze niet slapen? Kan meer zijn dan dat ze er geen zin in hebben.

Het zijn kinderen, geen volwassenen. Ze hebben niet voor niks een oppas. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen als je pedagogiek doet.

Nou ja, je moet het ook zelf weten, maar vind hoe je het nu beschrijft een beetje vreemd.
pi_101728001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef Whoopdidoo het volgende:
HBO dan, lijkt mij veel leuker eigenlijk maar om na 2 jaar nog te stoppen is ook weer zoiets :P

En ja, Ryan Reynolds mag zn shirt wel vaker uittrekken :P
Jaaa, hij is zo mooi!

HBO ja, heb heel bewust gekozen voor meer praktijk dus loop ook al stage. Vind het heerlijk dat we dingen echt kunnen en mogen toepassen enzo.
pi_101728376
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
uh 7(of 6, oh wat erg) en 12. Maarja ik vind gewoon, ze weten dat ze moeten slapen, hebben hun ouders gezegd, ik heb het gezegd, als je niet gaat slapen, tsja dan merk je het morgen wel.

hahaha en wie denk jij dat er morgen last van heeft als dat kind te weinig geslapen heeft? dat kind boeit het niet dat ie chagerijnig is en niet op kan letten
pi_101728464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien leuk om eens te kijken waarom ze niet slapen? Kan meer zijn dan dat ze er geen zin in hebben.

Het zijn kinderen, geen volwassenen. Ze hebben niet voor niks een oppas. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen als je pedagogiek doet.

Nou ja, je moet het ook zelf weten, maar vind hoe je het nu beschrijft een beetje vreemd.
eens! en tegelijk heel blij dat ik nooit oppas van buitenaf nodig heb gehad...
pi_101729289
Hiha, ik ga me zo niet in deze discussie mengen. :D

Heb gisteren trouwens m'n oppaskind(je) ontzettend laten schrikken. D'r broertje was ziek en had al een keer overgegeven, dus ik ging even kijken hoe het met hem ging. En toen stond bij haar het licht nog aan, terwijl ze een half uur daarvoor al moest slapen. Dus ik doe opeens de deur open en zeg (met donkere stem) "Nu moet je heeeel snel gaan slapen!". Licht ging natuurlijk uit zodra ik de deurklink bewoog. :')
Ben even later wel nog even terug gegaan, vond het anders zo'n vervelende afsluiting als ik haar dan een paar dagen niet zie. Dus gezegd dat ik haar nog steeds een schat vund maar dat ze wel echt moet gaan slapen wanneer wij (ik en ouders dus) dat zeggen.

Snap het ook zo goed! Zo zat ik vroeger ook en dan zodra je een traptrede hoorde snel het licht uit en boek verstoppen. :')
pi_101729298
Ik ken ze al langer dan vandaag hoor. En ze vinden het nooit fijn als hun ouders weg gaan, als van kleins af aan niet. Al gaat het de laatste jaren beter. En de jongste slaapt gewoon. Bij de oudste was het licht uit dus neem ik aan dat die ook slaapt.

En vragen waarom ze niet slapen, ze slapen altijd(uiteindelijk), en dat het niet meteen gaat vind ik niet zo vreemd als er iemand anders in huis is.

@bambi, ja dat stage mis je echt, als 1e jaars een "stage" van 14 dagdelen(zoiets) en meer niet, en wat kan je dan, nog helemaal niets. Maar was wel leuk.

En misschien beschreef ik het wat raar. Maar de jongste is gewoon op tijd naar bed gegaan, heeft nog wat gerommeld, 1x beneden geweest, nogmaals gezegd dat ze moet slapen, en die slaapt. En ook de oudste heb ik niet meer gehoord, moet ik er naast gaan zitten en wachten tot ze slapen? Lijkt mij niet.
pi_101729387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
@bambi, ja dat stage mis je echt, als 1e jaars een "stage" van 14 dagdelen(zoiets) en meer niet, en wat kan je dan, nog helemaal niets. Maar was wel leuk.
Ik heb 9 maanden lang elke vrijdag stagegelopen bij een kinderdagverblijf. Was echt geweldig! Maar ik mis m'n kindjes zo. ;(
  donderdag 8 september 2011 @ 22:06:00 #21
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101729430
Mijn oppas kindjes waren op zich altijd wel braaf. 1x wilde het jongetje van drie mij uittesten. Was de tweede keer dat ik daar was en het begon al dat hij niet naar bed wilde. Uiteindelijk huilend in bed gekregen, na Jip en Janneke was hij even stil. Maar hij was absoluut nog niet moe (zat zowat rechtop te slapen ;) ). Had hem duidelijk gemaakt dat hij toch echt moest gaan slapen.

Toen was het even goed, tot een paar minuten later. Huilen, huilen, soms kwam er een schreeuwtje. Maar ik had echt zo iets van ja dag, als ik je nu je zin ga geven ga je nooit meer naar mij luisteren :6
Hij heeft in totaal bijna drie kwartier liggen huilen, zijn zusje wilde steeds gaan kijken, snap ik wel vanuit een kind van acht maar ze luisterde wel goed naar mij en ging niet kijken.

De volgende dag had hij als eerste huilend tegen zijn moeder gezegd dat hij bang was dat ik nooit meer zou komen oppassen omdat hij heel stout was geweest. Dat was dan wel weer heel schattig *; Overigens had ik volgens de ouders wel goed gereageerd, alle keren daarna dat ik er moest oppassen had ik ook totaal geen problemen met de kinderen en ze vonden mij ook nog altijd lief. Jongetje wilde zelfs met mij trouwen ^)
吴 曼 迪
pi_101729714
Aaaw! Dit meisje is ook helemaal niet moeilijk, wou gewoon nog even lezen. Toen ik daar kwam oppassen tijdens het eten een keer zat ze ook echt zo "Ik denk dat dit een gezellige avond gaat worden!". Zooo lief. O+
pi_101729775
Daar beschrijf je het al anders whoop. Je beschreef het in je eerste post alsof het je gewoon totaal niet interesseerde. Maar dit klinkt al gelijk een stuk anders :D.
Tuurlijk vinden ze het moeilijker om te slapen. En een beetje testen hoort er ook bij :).

Ik heb morgen de hele dag een ongeveer 6 koters omdat ze vrij zijn van school. Kan ik verdeurie zo'n 6 uur achter elkaar niet roken :o
  donderdag 8 september 2011 @ 22:10:41 #24
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101729798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaaw! Dit meisje is ook helemaal niet moeilijk, wou gewoon nog even lezen. Toen ik daar kwam oppassen tijdens het eten een keer zat ze ook echt zo "Ik denk dat dit een gezellige avond gaat worden!". Zooo lief. O+
Ik was vroeger altijd precies hetzelfde :) Altijd tot zo laat mogelijk lezen.
吴 曼 迪
pi_101729832
Mijn oppaskindjes in de VS waren echt draken van kinderen :r nooit luisteren, mij lopen meppen, als ik dreigde om te meppen waren ze wel stil. :') En nooit op tijd naar bed, tevergeefs wat ik deed. En ze waren gewend dat elke babysitter cadeautjes meebracht. Heb ik nooit gedaan, Hollandse nuchterheid geloof ik _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')