Jack&Jones, waar de verloren schriele kankerbrugpiepers hun schreeuwerige paarse en groene t-shirts met nonsens prints kopen.
Deze winkels zijn de lymfekankers van de winkelstraat. Je hoort ze al op een kilometer afstand omdat de muziek tiffushard uit die winkels schalt waardoor de verkopers tegen je moeten schreeuwen als ze, zodra je 1 stap binnen hebt gezet ze als vliegen op stront naar je toe komen rennen en ingestudeerde verkoopzinnen gebruiken als: 'HEY BEN JE WEER OP ZOEK NAAR EEN LEKKER BROEKJE?", of: 'JA DE [insert zomer/winter] KOMT ER WEER AAN HE!'.
Pff...wat een loosers. Ik gun ze geen blik waardig en begin duivels te lachen als ze tegen me aan beginnen te praten. Meestal druipen ze dan al met een raar gezicht af, hoewel er altijd zijn die volhardend door blijft zagen 'HEY IK HEB HIER EEN MOOI BROEKJE, CHILLE TAPERED LOW BAGGY FIT, FIJNE WASSING [lees: die kensershit is met stenen in een ton gegooid waardoor de gaten erin vallen als je die shit van de schap trekt]...Maar ook deze boi weet ik sjiek hendig te verjagen met een opmerking als: ' verkoop je ook pierre gardin of een straight model fit, niks te geks?'
Tsjee, waar halen ze die verkopers vandaan? Plaatsen ze een vacature in de Hitkrant ofzo? Of krijg je een gratis t-shirt bij een open sollicitatie op straat? Het handboek bestaat zeker uit aan elkaar geniette servetjes met favoriete Ronald McDonald's uitspraken...