quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
En met werk loopt ook alles vastTe veel, te ingewikkeld, niks doet het, te weinig tijd, negatieve feedback (joh, met zulke krappe deadlines). En dan woon ik hier in de middle of nowhere en vragen vrienden waarom ik niks van me laat horen, maar ik doe er alsnog een uur over om bij iemand te komen en daar heb ik nu geen tijd voor en ze komen ook niet hierheen en en en ik ga dit weekend maar naar huis, heb het even gehad. Vind het hier helemaal niet leuk even nu.
En met werk loopt ook alles vastTe veel, te ingewikkeld, niks doet het, te weinig tijd, negatieve feedback (joh, met zulke krappe deadlines). En dan woon ik hier in de middle of nowhere en vragen vrienden waarom ik niks van me laat horen, maar ik doe er alsnog een uur over om bij iemand te komen en daar heb ik nu geen tijd voor en ze komen ook niet hierheen en en en ik ga dit weekend maar naar huis, heb het even gehad. Vind het hier helemaal niet leuk even nu.
No rum for me. Die cake wel!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Chocoladecake (evt met rum aroma) ook goed?
Aroma van rum, geen echte rum he. Maar 2 verschillende cakes dus?quote:
quote:
Dat is gewone cakemix in een kleiner vormpje stoppenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:52 schreef Kuukske het volgende:
Dat kan ik niet. Brownies, dat kan ik!
Kloptquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Dat topic in CUL is een gaaf topic om te volgen. Met al die taarten ook erin enzo.
Ik wil wel komen eten. En JD ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Vrienden van mij zeggen altijd dat ik dat ook eens moet gaan proberen, maar daar ga ik niet aan beginnen, want ik eet dat allemaal nooit op en ik heb geen vrienden
.
Matig, matig. Zonder echte rumquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aroma van rum, geen echte rum he. Maar 2 verschillende cakes dus?
Ik word nog druk.
Ik ging in Londen eten bij zo'n restaurant dat heette "TGI Friday's" en nu weet ik waarom dat zo heettequote:Op vrijdag 9 september 2011 07:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee
ik ben al jaren niet geweest... (omdat het veranderd was in een kinderfeest)
en idd TGIF
ik ga nog een dag echt niet trekken als dat zou moeten
ik vraag me al af hoe ik deze ga overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |