Als dat ongetrouwde seks is and lots of it, dan ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij blijft altijd op first base?
Nee, helaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
Als dat ongetrouwde seks is and lots of it, ja.
Geen van beiden, het was mijn telefoon.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Aardbeving schrikt Midden- en Zuid-Nederland op
Ik weet niet of ik dit nou voelde of de wasmachine die begon te centrifugeren
Trusten Missquote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd voor paradise bij m'n nachtlampje
Het meest walgelijke nummer ooit gemaakt.quote:
Er zijn veel ergere nummers. Zoals iets met snelheid en een bal van ene John.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het meest walgelijke nummer ooit gemaakt.
Wat deze oude man zegt.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het meest walgelijke nummer ooit gemaakt.
Als Mike Patton er in zingt, nou ja schreeuwt, is het al beter dan Meatloaf.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
Er zijn veel ergere nummers. Zoals iets met snelheid en een bal van ene John.
Mooi, iets gevonden om terug mee te kwellen.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Mike Patton er in zingt, nou ja schreeuwt, is het al beter dan Meatloaf.
Ik zet Portishead aan, je weet wel die van dat concert in juni dat je hebt gemist, en ik ben het weer vergeten.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Tegan het volgende:
Mooi, iets gevonden om terug mee te kwellen.
Mooi, dan zet ik nog even Meat Loaf op.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet Portishead aan, je weet wel die van dat concert in juni dat je hebt gemist, en ik ben het weer vergeten.
Daar heb ik wel een Machine Gun tegen!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
Mooi, dan zet ik nog even Meat Loaf op.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die orgasm line klopt niet hoor! Misschien alleen voor mannen.
quote:
Ik heb daar met m'n verjaardag het boek van gekregen. Ik ben zo dom, ik snap de helft niet.quote:
De helft is ook gewoon niet leuk. Maar af en toe maken ze echt iets briljants.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb daar met m'n verjaardag het boek van gekregen. Ik ben zo dom, ik snap de helft niet.
XKCD: Volume 0?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daar met m'n verjaardag het boek van gekregen. Ik ben zo dom, ik snap de helft niet.
Juist andersom. Af en toe een misser, maar grotendeels briljant.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De helft is ook gewoon niet leuk. Maar af en toe maken ze echt iets briljants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |