quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mannen kunnen altijd een pak dragen, vrouwen geen trouwjurk
Niet dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mannen in pak.
Maar niet van die magere mannetjes, da's lelijk.
Ja, maar ik kan dus geen pak dragen, omdat ik mager ben.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja je snapt wat ik bedoel.
Oh wist niet dat je doelde op dat 'mager' gedeelte.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan dus geen pak dragen, omdat ik mager ben.Dus kan ik niet altijd al een pak dragen.
En zeg nou niet dat ik maar meer moet eten
MK is tof, zij mag dat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
Dit is wat, de 34ste keer dat MK TS is in deze reeks?![]()
waar zie je datquote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
Lekker is dat, dan ben ik bijna 30quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je doelde op dat 'mager' gedeelte.
Jammer dan, meld je maar over 5/6 jaar.
Niets mis met 30ers. Mits lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker is dat, dan ben ik bijna 30
Waarom staat het dan wel in ONZ en wordt er geSCed, terwijl het geen ONZ SC is?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.
Staat wel in ONZ en er wordt wel geSCed maar het is geen ONZ SC
neequote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
* Spouwerranger meldt
Maar dat wist MK al
omdat ONZquote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Waarom staat het dan wel in ONZ en wordt er geSCed, terwijl het geen ONZ SC is?
Gewoon even geteld een paar topics terug. Toen was je in een kwart van de gevallen TS.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |